Stránka 1 z 1

Kde koupit ojetinu?

Napsal: stř 24 čer 22:33
od patbur
Zdravím,
dá se zánovní ojetina ve stáří cca 2017+ nebo případně i lehce starší, s nájezdem do 30000km, po 1.majiteli koupená v ČR, s kompletní servisní historií a dokumentací, často ještě v tovární záruce, koupit třeba i v AAA Auto nebo Auto ESA a podobných nechvalně proslulých autobazarech bez rizika podvodu? Může u tak mladého, relativně "lehce" dohledatelného auta být nějaký zásadní problém? Kromě toho, že nebude bourané, což by se ale snad u tak mladého auta mělo dát dohledat... Nebo se mýlím?
Pokud ano, tak kde byste doporučili ojetinu koupit?

Re: Kde koupit ojetinu?

Napsal: čtv 25 čer 09:37
od Zajda

Re: Kde koupit ojetinu?

Napsal: pát 26 čer 07:11
od patbur
Fakt nikdo zadny postreh nebo rada? Jako ze AAA, ESA, Mototechna urcite ne, ale je to vsude stejne nebo mate jinou zkusenost? Nejaky jiny spolehlivy portal, krome Das Welt Auto? Po shlednuti reportaze z Cernych ovci a nekolika videi na Youtube jsem teda dost skepticky. To je to fakt takova loterie?

Re: Kde koupit ojetinu?

Napsal: pát 26 čer 07:28
od pavproch
Hele, asi takhle - udělal jsem jednu - špatnou - zkušenost s nákupem ojetiny (Octavia) od autorizovaného prodejce (bylo to myslím 2003, čili ještě před zavedením systému vyzkouseno.cz, ale bylo to deklarováno jako "referenční" auto přímo z MB), takže i tam se můžeš dočkat nemilého.

Octavia I 4x4 1.8T = do roka od koupě s tím začaly trable, furt to za jízdy padalo do nouzáku (ale vždycky to dojelo kam sem chtěl), měnila se na tom "půlka auta" a nepomohlo to. Až po letech sem náhodou při čtení papírového světa motorů (u někoho na záchodě) myslím ročník 2002 nebo 2001 v něm našel fotku toho svého auta (podle RZ) při mlaodoboleslavském výletě na testování v písku/poušti v Jižní Africe.... tožtak.

Tím ovšem nepředjímám, že tak nejde koupit slušné auto. Asi jde, ale já neměl štěstí.

Re: Kde koupit ojetinu?

Napsal: pát 26 čer 18:38
od honziss
Obcas prodavaj slusny ojetiny dealeri drazsich znacek. To co vezmou na protiucet za levno a chtej at to co nejrychlejc zmizi. Auta vetsinou nejsou v inzerci, ale jen na webu dealera.

Re: Kde koupit ojetinu?

Napsal: pát 26 čer 20:45
od 970ka
Bych věděl,ale neřeknu. :-)

Re: Kde koupit ojetinu?

Napsal: sob 27 čer 16:48
od Volfik
Dva roky starý auto po prvním majiteli bude firemní operák.
Dost lidí se k tomu chová jako prasata, protože ví, že to za 2 roky vrátí.
Motůrky typu 1.4T a jezdí s tím 200km/h po dálnici, plyn na podlahu když je to studené, nešetří tlumiče, a tak.
Nechal bych si to dobře zkontrolovat a zvážil, zda nebude lepší nové auto s 5letou zárukou, které si zajedeš sám. ;)
Nějaká ojetá V6 by mohla být lepší volba, lépe to ustojí, než mini objemy.

Re: Kde koupit ojetinu?

Napsal: sob 27 čer 21:17
od Jenyk
Mobile.de a za západní hranicí.

Re: Kde koupit ojetinu?

Napsal: čtv 25 kvě 14:50
od R1chm0nd
Autobazar Auto ESA tvrdil, že všechna auta jsou kompletně nezávisle prověřena ověřovací společností Cebia, ale ta tvrdí, že to není pravda a autobazar si nekupuje informace o poškození vozidel ze zahraničí. Cebia analyzuje historii vozů z velkého množství dat ze servisů a pojišťoven v tuzemsku i zahraničí a varuje před možným stočeným tachometrem. Autobazar Auto ESA byl vypovězen ze smlouvy s Cebia a jednají o dalším postupu.

Prodávali auta se zavádějícím ověřením od Cebia
Když si motorista vybírá v bazaru ojetý vůz, je třeba, aby si ještě ověřoval, že certifikace, kterou mu prodejce předkládá, je opravdu taková, jak bylo avizováno.
„Kompletně nezávisle zkontrolováno. Všechny vozy mají prověření od Cebia,“ hlásalo v posledních týdnech sdělení pražského autobazaru Auto ESA na jeho stránkách. Jenže to nebyla tak docela pravda. „Nenakupují od nás informace o poškození vozidel ze zahraničí. Může se tak stát, že si klient u nich koupí auto s jejich sedmihvězdičkovým certifikátem, který ale není od Cebia. Pak si kupující zadá dotaz u nás a zjistí, že auto bylo před deseti měsíci v Belgii havarované a pojišťovna vyhodnotila poškození vozidla jako totální havárii,“ sdělil Právu ředitel Cebia Martin Pajer. Nezávislá a respektovaná ověřovací společnost Cebia analyzuje historii vozu z velkého množství dat ze servisů a pojišťoven v tuzemsku i zahraničí. Data obsahují záznamy o opravách, kontrolách na STK, fotografie a popisy z nehod či případně předchozí bazarové prodeje vozu. Když systém vyhodnotí například propad v křivce najetých kilometrů, už varuje před možným stočeným tachometrem.
Cebia v reakci na tvrzení Auto ESA vypověděla autobazaru smlouvu a nyní obě strany jednají, jak dál.
Výpisy dodává více stran, tvrdí bazar
„Jejich kampaň je zčásti klamavá. Slogan, který v ESA nasadili, je kopie toho, co má autobazar AAA, ale ten všechna auta opravdu prověřuje a na internetu ke každému autu vystavuje skutečný certifikát od nás,“ dodal Pajer.
Ředitel marketingu Auto ESA Filip Kučera ve vyjádření pro Právo odmítl, že by sdělení bazaru o kompletním nezávislém prověření všech vozů bylo klamné. Podle něho si bazar ani nemůže dovolit podceňovat prověření, protože auta vykupuje do svého vlastnictví. Jeho vozy podle Kučery mají i výpis z ministerstva dopravy a ověření firmou ASG.
Podnět na Auto ESA obdržela také Česká obchodní inspekce.