Dálniční kočár na příštích deset let

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.

Re: Dálniční kočár na příštích deset let

Příspěvekod beaumont » čtv 04 čer 14:42

Copak o to, mě to napadlo taky, ale hned jsem si řekl "fuj fuj, odstup Satane!" a tu myšlenku zavrhl :D
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
 
Příspěvky: 1266
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Dálniční kočár na příštích deset let

Příspěvekod _sulcik_ » čtv 04 čer 16:53

HondaMan píše:Tohle bude problém ale u všech benzinových aut s 200Hp+ při 200kmph+
V tomhle režimu jezdíš i s tuctovým, malým, FWD TDI s dostatečně dlouhou převpodovkou okolo 12.


Jezdím pravidelně Mladá Boleslav - Wolfsburg. Buďto Kodiaq 140 kW 4x4 TDI nebo Karoq 110 kW 4x4 TDI, oboje teda DSG. A snad nikdy jsem se nedostal přes 10. Většinou jsem mezi 8-9, záleží dle provozu, někdy i míň. Karoq paradoxně žere víc. Jezdím stylem česko 150 tacho, německo furt plnej a zrovna na táhle trase je neomezená často. To bych musel jet v noci a držet Vmax celou cestu. A vím že 03 110 kW TDI v noci, celou cestu na Vmaxxu dojede do WOBu na jednu nádrž (tak tak teda).

Jinak abych teda přispěl, za mě Sup TDI 140 kW, na tohle použití. Ale nevím jestli se 140 kW dá sehnat s manuálem. Jinak věřím že spotřeba tě netrápí, ale když vezmeš v potaz kolik za 200 000 km ušetříš, když budeš mít naftu a spotřebu i kdyby jen o 2 litry nižší, tak to na ten novej motor za tu dobu dá. A jinak nechápu to věčné omýlání průseru s rozvodama, tyhle motory mají všechny řemen.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
 
Příspěvky: 243
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Dálniční kočár na příštích deset let

Příspěvekod beaumont » pát 05 čer 09:14

_sulcik_: Dík za info.
Nejde jen o rozvody, ale když si vezmeš tu dlouhou řadu motorových průšvihů, co koncern VW za posledních řekněme 20 let vyrobil, tak se fakt bojím - HTP, 1.8 20V (bez turba), 1.4 TDI tříválec, rozvody na mnoha typech TSI, extrémní žraní oleje u 1.8 TSI i jiných (znám auto, kde během 100 tkm byl už třetí motor...), vstřikování a praskající hlavy na některých verzích 2.0 TDI, zadírající se 2.5 V6 TDI (hned jako nové), 2.5 TDI PD, 2.0 TDI Biturbo, nemluvě o šílenostech typu 5.0 V10 TDI... To je taková řada konstrukčních a/nebo výrobních chyb a selhání, že už prostě ničemu se značkou VW nevěřím.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
 
Příspěvky: 1266
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Dálniční kočár na příštích deset let

Příspěvekod Snowman000 » pát 05 čer 10:35

No ale potom je tu sucasna O3 RS a jeho derivaty s 2.0 TSI a nikoho v mojom okoli nepoznam co by s tym mal nejake problemy. Ale ano VW je jeden problem za druhym, ale myslim, ze je to hlavne dane tym, ze je vsetkym tu na ociach a kazdy si do neho rad kopne. Uprimne, kazda automobilka ma par takych kostlivcov...
AF stretko - hlasovanie o mieste
https://forms.gle/TE9FWx9ts9fbcp9b7

FOR SALE/TO BE RESTORED Mazda MX-5 NBFL 1.8 5MT RWD
Fiat Panda 100HP without ESP
Audi A4 Avant 3.2 FSI 6MT Quattro
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 4507
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

Re: Dálniční kočár na příštích deset let

Příspěvekod Stepan » ned 07 čer 18:23

_sulcik_ píše:Jezdím pravidelně Mladá Boleslav - Wolfsburg. Buďto Kodiaq 140 kW 4x4 TDI nebo Karoq 110 kW 4x4 TDI, oboje teda DSG. A snad nikdy jsem se nedostal přes 10. Většinou jsem mezi 8-9, záleží dle provozu, někdy i míň. Karoq paradoxně žere víc. Jezdím stylem česko 150 tacho, německo furt plnej a zrovna na táhle trase je neomezená často. To bych musel jet v noci a držet Vmax celou cestu. A vím že 03 110 kW TDI v noci, celou cestu na Vmaxxu dojede do WOBu na jednu nádrž (tak tak teda).


Tohle mi nějak nesedí. "furt plnej" na prázdný dálnici je i v Golfu přes 10. Jakože třeba 11 nebo tak :-\
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3538
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Dálniční kočár na příštích deset let

Příspěvekod _sulcik_ » ned 07 čer 19:08

Tak si přečti co jsem psal, že takovou spotřebu si dovedu představit v noci. Přes den prostě nejedeš pořád 200+, ikdyž tlačíš co to jde, nejde to kvůli provozu a je celkem jedno v jakou hodinu jedeš.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
 
Příspěvky: 243
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Dálniční kočár na příštích deset let

Příspěvekod HondaMan » pon 08 čer 05:32

Jde. S Kodiaqem 140kw jsem jel Brno - Frýdlant n.O. přes Valmez tj z velké části po okreskách za 11 v pátek odpoledne.
Vrátit se u Přerova na dálnici, tak by to bylo více...
Speeding. Bringing the World Closer Together.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 2910
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Dálniční kočár na příštích deset let

Příspěvekod Snowman000 » pon 08 čer 07:40

Rovnaka skusenost s Tiguanom Allspace...staci ist dialnicu 160-180 a leze to cez 10...rovnako tak pri nejakej akcnejsej jazde po okreskach, kedy treba predbiehat (to je furt plny a aj tak to nejede)...
AF stretko - hlasovanie o mieste
https://forms.gle/TE9FWx9ts9fbcp9b7

FOR SALE/TO BE RESTORED Mazda MX-5 NBFL 1.8 5MT RWD
Fiat Panda 100HP without ESP
Audi A4 Avant 3.2 FSI 6MT Quattro
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 4507
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

Re: Dálniční kočár na příštích deset let

Příspěvekod HondaMan » pon 08 čer 07:50

Pamatuju si to podobně. Insignie jede dálniční kudlu okolo 13 v kombinaci přičemž okamžitá je 16 - 17 při cca 210 - 220.
Kodiaq, pokud si to dobře pamatuju, byl ještě tak o litr až 2 žíznivější.

Sportline 140kw na 19" kolech.

HondaMan píše:Obrázek
Ráno dětem pro rohlíky...
Kodiaq Sportline 2.0TDI 140kw

HondaMan píše:Včerejší cesta z Brna. Po Kroměříž (50%) po vcelku plné dálnici a zbytek po okreskách svižně, ale stále s vědomím auta bez ochrany.
Obrázek

HondaMan píše:Rozbité to není. V klidu jezdí za 8-9/100 což na 1800kg těžkou stodolu je tak nějak normální. A těch 8-9 to žere i při těch 140. 210 to jezdí za 18, když se to tam dohrabe...
Speeding. Bringing the World Closer Together.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 2910
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Dálniční kočár na příštích deset let

Příspěvekod jerry » pon 08 čer 12:25

beaumont píše:_sulcik_: Dík za info.
Nejde jen o rozvody, ale když si vezmeš tu dlouhou řadu motorových průšvihů, co koncern VW za posledních řekněme 20 let vyrobil, tak se fakt bojím - HTP, 1.8 20V (bez turba), 1.4 TDI tříválec, rozvody na mnoha typech TSI, extrémní žraní oleje u 1.8 TSI i jiných (znám auto, kde během 100 tkm byl už třetí motor...), vstřikování a praskající hlavy na některých verzích 2.0 TDI, zadírající se 2.5 V6 TDI (hned jako nové), 2.5 TDI PD, 2.0 TDI Biturbo, nemluvě o šílenostech typu 5.0 V10 TDI... To je taková řada konstrukčních a/nebo výrobních chyb a selhání, že už prostě ničemu se značkou VW nevěřím.

1.8 20V jsem v 90. letech měl a byl jsem spokojen. Vážné poruchy za 150 tis. km nebyly. A spotřeba vůbec ne tak velká, jak se tradovalo. O2 RS 2.0 TSI (r.v. 2006) taky 150 tis. km bez většího problému. A teď 03 RS 2.0 TSI (r.v. 2015) taky v pohodě. Ťuky ťuky ťuk. Té O3 RS TSI bych se vůbec nebál a splní, co potřebuješ.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
jerry
Letec
 
Příspěvky: 2073
Registrován: čtv 17 bře 17:15

PředchozíDalší

Zpět na Výběr auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 6 návštevníků