Stránka 2 z 2

Re: Auto do 250tis., benzín/nafta, pomoc s výběrem

Napsal: čtv 21 kvě 14:50
od Snowman000
Urcite III. gen chybu clovek nespravi a 1.8TSi uz ma predsa len vychytane muchy oproti starsej. Vyhodou tejto motorizacie je ze ma vzadu multilink a predsa len trosku lepsie spravanie na ceste. Lepsia by bola RS, ale do budgetu sa este nezmestia...

Alternativou moze byt Leon 1.8 TSi alebo Golf 1.4 TSi ale ten uz ma "iba" 150k...

Treba skusit...

Re: Auto do 250tis., benzín/nafta, pomoc s výběrem

Napsal: čtv 21 kvě 18:33
od powerofyurko
Snowman000 píše:Urcite III. gen chybu clovek nespravi a 1.8TSi uz ma predsa len vychytane muchy oproti starsej. Vyhodou tejto motorizacie je ze ma vzadu multilink a predsa len trosku lepsie spravanie na ceste. Lepsia by bola RS, ale do budgetu sa este nezmestia...

Alternativou moze byt Leon 1.8 TSi alebo Golf 1.4 TSi ale ten uz ma "iba" 150k...

Treba skusit...
Díky... tohle mi opravdu pomohl.
Jinak zeptám se, u té nafty, nepomohlo by ani kdybych to 1 týdně pořádně projel?

Re: Auto do 250tis., benzín/nafta, pomoc s výběrem

Napsal: čtv 21 kvě 21:43
od Lachende Bestien
powerofyurko píše: Jinak zeptám se, u té nafty, nepomohlo by ani kdybych to 1 týdně pořádně projel?
Tím projet máte na mysli něco v tomto duchu? Obrázek

Re: Auto do 250tis., benzín/nafta, pomoc s výběrem

Napsal: pát 22 kvě 06:37
od Snowman000
powerofyurko píše: Díky... tohle mi opravdu pomohl.
Jinak zeptám se, u té nafty, nepomohlo by ani kdybych to 1 týdně pořádně projel?
To sice poriesi "problem" DPF filtru, ale nie to ze motor sa pocas celeho tyzdna nedostane na prevadzkovu teplotu.

Idealne riesenie, nechat si Punto na cesty do prace a na vikendove vylety kludne aj ten diesel ked uz musi byt. Iked mne by to za ten akusticky a jazdny diskomfort urcite nestalo ak neni ten najazd aspon 20tisic rocne...