Výběr auto na dálnici 2x100km (4xtýdně)

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
AdamMik
Spolujezdec
Příspěvky: 9
Registrován: pát 21 úno 22:41

Výběr auto na dálnici 2x100km (4xtýdně)

Příspěvek od AdamMik »

Zdravím všechny, sháním auto do 250k cca na časté ježdění po dálnici. Koukal jsem i na nějaké skladovky rapidu, ale nejsem si jistý jestli motory 1.2/1.0 TSI jsou stavěné na dalniční tempo.

Je mi jasné, že bude nejlepší sáhnout po nějakém lehce ojetém autě skrz motor, komfort, apod.
Někdo nějaké tipy? Chci benzín.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 3961
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Výběr auto na dálnici 2x100km (4xtýdně)

Příspěvek od HondaMan »

Oba motory, pokud nechceš jezdit pravidelně 150+, to zvládnou s přehledem.
Proč ne naftu? Pro dálniční přejezdy by byl Rapid 1.6tdi dobrá budget volba.
Při nájezdu 40tkm+ imho není co řešit...
2.9T RWD
AdamMik
Spolujezdec
Příspěvky: 9
Registrován: pát 21 úno 22:41

Re: Výběr auto na dálnici 2x100km (4xtýdně)

Příspěvek od AdamMik »

Bohužel nemám s naftou dobré zkušenosti a 1.6tdi bude brat oproti tsi na dalnici o kolik min? Litr? To uz se ztrati.
Resim spis otazku jestli rapida nebo za ty penize nejakou stredni tridu vice ojetou.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 3961
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Výběr auto na dálnici 2x100km (4xtýdně)

Příspěvek od HondaMan »

Ta spotřeba bude hodně odvysílá od jízdního stylu. Může to být 4 vs 5 nebo taky 7 vs 10.
2.9T RWD
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1872
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Výběr auto na dálnici 2x100km (4xtýdně)

Příspěvek od Zajda »

Na mě 1.0 TSI udělalo dobrý dojem, má mimořádně rychlé reakce na plyn a na svůj nájezd cca 25 000 km bych si ho klidně koupil, ale raději nové.
Technologicky tam kvůli pár gramům CO2 naházeli všechno co bylo na skladě, takže bych v nějakou nižší servisní náročnost po záruce nedoufal.
Po 100 000 km spíše mimoměstského provozu v testu Světa Motorů byl zralý na odkarbonování ventilů.
Jinak prošel na výbornou.
Nejnovější provedení 1.0 TSI už mají i filtr pevných části¨c, což mimochodem znamená že nejde použít levnější (a pro mazání samotného motoru lepší) olej s vyšším obsahem sulfátového popela.

1.0 TSI patří asi k tomu lepšímu co koncern v posledních letech vyprodukoval, ale kdyby mi celkové náklady vlastnictví vycházely stejně nebo líp (tj. vyšší nájezd), příjemněji se mi popravdě jezdí s tou 1,6 TDI.
《》
Odpovědět