Re: Realisticky dream car
Napsal: pon 20 dub 11:43
Fórum pro náročné řidiče a majitele aut
https://forum.autoforum.cz/
Dle reakce chápu, že nevlastnil tady se vůbec nebavime o investičním autě, ale 430 od 60t km je nesmysl. Do servisu vysypes během dvou let bez nejmenších problémů 500t. Půjde spojka, budou brzdy, hydraulicka pumpa převodovky, tlumiče min na jedné nápravě, Repas podvozku, jen dva čepy řízení stojí 25t a 8 ks na ramenech po 10t. A to se bavíme o předku Když koupíš nové ramena, tak přijdou bez nich pretesneni nádrže, ovládání řazeni f1 ( od 50t km vyskakuji rychlosti), atd, atd. Takže ano, koupíš auto se 70t za dva mega, ale nasypes tam stejně cenu slušné oktavky a na budíku máš furt 70t. Vždy se mně vyplatilo vybírat u Ferrari z těch nejlepších kusů, opravdu vždy. Na gt3 CS mám najeto 35t a je to mechanicky nové auto, fiat je prostě fiatace2 píše:tak to jdeš do extrému s těma km. Za 2 mega seženeš pohodlně hezkou F430 s plnou servisní historií i s keramikama s nájezdem do 70 tis km.
Tak jestli pak chceš kupovat sběratelský kus, tak za a) F430 je špatný auto protože nikdy nebude mít valnou cenu a za b) za extremně nízké km si musíš připlatit u všech značek, Ferrari nevyjímaje.
A ne nevlastnil, prototo to píšu
K tématu AMG GT si tu jen odložím jednu fotku..HondaMan píše:To je tak "levné"? Přestávám snít o 911 a mám nového favorita.Vrooom píše:Osobne mi teda jeste jako zajimavy auto pod 2 mega prijde mercedes amg gt. Jaky ma provozni naklady nedokazu odhadnout, ale dynamicky to bude bomba (to uz je teritorium dream caru), recenze velice pozitivni, vzhled uzasny.