Realisticky dream car

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
nota
Řidič začátečník
Příspěvky: 123
Registrován: sob 12 bře 19:23

Re: Realisticky dream car

Příspěvek od nota »

Vrooom píše:
nota píše:
Vrooom píše:To hledisko muset zivit sam je dost zasadni :-). Protoze me bavi vzit auto na okruh, melo by to byt neco lehkeho. Asi Lotus exige V6. Ale tam se obavam, ze to bude kasicka. Hodne se mi libi i Alpine A110.
A nebo jako daily by mi myslim sedlo BMW 1M/M2. Ale tam bych mel problem s gumama (-: A vlastne i Z4M by mi bohate stacilo. Ale taky bych se bal aby nebylo vic v servise nez na silnici ...
A vlastne uplne nejvic dream by bylo aby mi nekdo dal garaz se zvedakem, par set tisic a at si za to nakoupim nejaky performance dily, ktery bych si sam i namontoval :x

Lotus neni zadna kasicka :) mam najeto cca 15tkm, brzdy predek zadek desky 8k AP Racing.. Cup2 obuti 15k, vetsina dilu je stejna na ford/opel atd.. vse funguje perfektne problem je to nabourat ale na to mame prece HAV.
Motor Toyota s 3.5V6 kompresorem stoji novej na palete 3000e, neni to vyhoneny, nezereou oleje atd..
A jak je to s klasickyma vecma? Vymena oleje, filtry, svicky, vymena spojky, setrvacnik? Neni to vsechno komplikovany diky motoru uprostred, pripadne neni nutny ho vymontovat?

Btw.
Zajimavy vyvoj cen GT porsche. Jsem na to kdysi narazil, nevim z jakyho roku je inzerat. Ale GT2 prosche 2.300 000, 27k najeto.
http://www.klubsportovnichaut.cz/auta-na-prodej/
GT2 dnes (ok asi o chlup lepsi specifikace ...)
https://www.sportovnivozy.cz/127479-por ... lubsport-u

Ale i tak to dneska chce aspon tak 3 mega + na GT2
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... =ASCENDING
Tak olej filtr a svicky snad stoji na vsechno stejne ne? 7l 0W40, petikilo filtr v toyote.. spojka je horsi, ale seriovy auta najizdeji bezne 100+tkm se seriovou. provoz je mnohem mnohem levnejsi nez GT4/ GT3..
jožko
Řidič začátečník
Příspěvky: 138
Registrován: stř 26 dub 17:52

Re: Realisticky dream car

Příspěvek od jožko »

Však "dríím kháár" mám vlastne doma. :D
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2552
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Realisticky dream car

Příspěvek od Vrooom »

nota píše:
Tak olej filtr a svicky snad stoji na vsechno stejne ne? 7l 0W40, petikilo filtr v toyote.. spojka je horsi, ale seriovy auta najizdeji bezne 100+tkm se seriovou. provoz je mnohem mnohem levnejsi nez GT4/ GT3..
Neslo mi o cenu dilu, ale o moznou komplikovanost servisnich zasahu diky motoru uprostred. Nekde jsem treba cetl ze u starych ferrari bylo potreba vymontovat kvuli ledascemu motor, ale u tech novejsich uz to potreba neni a diky tomu jsou servisne vyrazne levnejsi. Tak me zajimalo jak je na tom lotus.
Uživatelský avatar
ace2
Řidič začátečník
Příspěvky: 105
Registrován: sob 22 úno 01:53

Re: Realisticky dream car

Příspěvek od ace2 »

O Ferrari jsem se ted několik posledních měsíců zajímal, protože jsem si ho chtěl koupit. Jedno jsem málem koupil, ale bylo mi prodaný těsně pod rukama. Takže o Ferrari ti asi můžu říci dost zajímavých informací co se týče vhodnosti typu a servisní náročnosti. Záleží po čem by jsi eventuálně koukal a jakou máš představu o rozpočtu jak na pořízení tak i na údržbu.

Jinak nakonec jsem koupil Mercedes.... :D čím více jsem toho o Ferrari věděl, tím více jsem se toho bál. Trochu mě to mrzí, k aktuální situaci jsem asi rád, protože Mergl byl 3x levnější. Tak třeba někdy jindy v lepších časech no..
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16374
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Realisticky dream car

Příspěvek od pavproch »

Sem tu sice psal o poršeti, ale neska při cestě z práce (pěšky polemleseloukou3) se mi v hlavě rozsfítilo po víkendových projížďkách - m4Zlik :x
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 884
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Realisticky dream car

Příspěvek od 970ka »

Jsem také měl nabídku na Lambo a radši jsem vzal za stejný love novou 911
Carrera S ,Tesla 3 Highland LR,Audi Q3 TSi, AR Stelvio 2,0T, MB SL Cabrio,MB Sprinter,Honda opice, atd ...
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 884
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Realisticky dream car

Příspěvek od 970ka »

pavproch píše:Sem tu sice psal o poršeti, ale neska při cestě z práce (pěšky polemleseloukou3) se mi v hlavě rozsfítilo po víkendových projížďkách - m4Zlik :x
Jak že se ti rozsvítilo ?
Carrera S ,Tesla 3 Highland LR,Audi Q3 TSi, AR Stelvio 2,0T, MB SL Cabrio,MB Sprinter,Honda opice, atd ...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16374
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Realisticky dream car

Příspěvek od pavproch »

Že sem na m4Zlika zapomjéééél, je to moje dreams come true.... :x
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2552
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Realisticky dream car

Příspěvek od Vrooom »

ace2 píše:O Ferrari jsem se ted několik posledních měsíců zajímal, protože jsem si ho chtěl koupit. Jedno jsem málem koupil, ale bylo mi prodaný těsně pod rukama. Takže o Ferrari ti asi můžu říci dost zajímavých informací co se týče vhodnosti typu a servisní náročnosti. Záleží po čem by jsi eventuálně koukal a jakou máš představu o rozpočtu jak na pořízení tak i na údržbu.

Jinak nakonec jsem koupil Mercedes.... :D čím více jsem toho o Ferrari věděl, tím více jsem se toho bál. Trochu mě to mrzí, k aktuální situaci jsem asi rád, protože Mergl byl 3x levnější. Tak třeba někdy jindy v lepších časech no..
F poho, vim ze to chce kupovat F360 nebo novejsi, ta 355 je prave jeste s motorem ven :-)
Uživatelský avatar
ace2
Řidič začátečník
Příspěvky: 105
Registrován: sob 22 úno 01:53

Re: Realisticky dream car

Příspěvek od ace2 »

No ne nutně. Rozvody se dají u 355 vyměnit tak že sundáš nádrž a pak to není o nic horší než 360 přes servisní kryt motoru za sedačkama. Nicméně jako u všeho musíš mít někoho kdo to umí. Autorizák mění rozvody na 360 taky vyndáním motoru, je to jednodušší a ve finále je větší šance že najdeš nález který se dá pak relativně snadno vyřešit. Z pohledu investice je 355 ovšem perspektivní auto, 360 okay, vypadá to moderněji ale na trhu to nemá moc velkou hodnotu. Lidi spíš přeskakují 360 rovnou do 430, která není o mnoho dražší a už nabízí relativně moderní výbavu typu xenony a stabilizaci. Bonusem jsou rozvody řetězem a poslední generace jednospojkové převodovky. Já měl vyhlídnutou hezkou 456 v manuálu a někdo mi jí vyfouknul před nosem. To je myslím auto, které ještě na ocenění čeká a ted jsou ještě rozumně. Až si někdo vzpomene že chce Ferrari s V12 v manualu a Maranella už budou drahý, tak by to mohla být volba 2. Nebo se taky pletu, těžko říci. Nicméně 355 mi přijde z dostupných Ferrari jako nejlepší volba, níž už nepůjdou a historie je ocení jako Ferrari s nejlepším zvukem V8 ever made. Ceny za rozumný se štěstím začínají někde na 1.5, standardní ceny jsou kolem 1.8 a vyňunaný kousky s vyřešenýma problemama (katy, svody, plasty, tlumiče, vodíka ventilů) s nízkým nájezdem a manuálem jsou tak za 2.3 mKč.
Odpovědět