od Stepan » sob 29 srp 21:30
Fusion má velkou výhodu v tom, že jako nový to bylo auto "pro důchodce" a jako ojetiny je to pořád "auto pro důchodce". Nedá se předpokládat, že to měl od novoty nějakej překompenzovanej závodník v rámci fleetu a po skončení operáku to šlo do rukou vesnických frikulína co neměl na pořádnej servis a začal to baslit někde v garáži a honit vodu před místní diskotékou. Což, upřímně, bude příběh většiny oktávek, golfů a podobných mainstremových aut nižší střední.
Tomu by měl odpovídat lepší stav a i nižší ceny, protože to auto prostě není v ničem přitažlivý. Slabý motory, žádnej status.
Navíc pokud se rozstřelí oktávka TDI, dává větší smysl ji opravovat a nabízet. Protože do tržní ceny se pár hodiny práce se svářečkou a flexou ještě vleze. Bouranej Fusion nemá smysl opravovat, stejně je jeho hodnota nevalná.
Nicméně za 30k není moc co řešit. Bude záležet na konkrétním kusu a jeho stavu. Jaký auta (=značku) mají rodiče? Mají na ně prověřenýho servisáka? Od toho bych začal...
*na 300km měsíčně, což jsou tak 2 víkendový výlety mimo Prahu, vyjde snad finančně líp nějaká půjčovna tipu HoppyGo.
1x dvojlitr dýzl, 1x malorážka na béňo, 0,75x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.