Rada s výběrem ojetého auta do 200.000

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
lampa
Pan Řidič
Příspěvky: 273
Registrován: pát 31 led 21:40

Re: Rada s výběrem ojetého auta do 200.000

Příspěvek od lampa »

Za tyhle peníze se da sehnat Focus combi 1.0 ecoboost. Ten motor by mel byt spolehlivy (spolehlivejsi, nez vetsi 1.6 EB, který trpi na zakarbonovani). Nejspolehlivejsi by byl klasicky 1.6 duratec, ale ten se zase nehodi na predjizdeni do kopce. Ani ten litr není idealni, ale porad to zvladne lepe. Zajimavy by mohl byt i Chevrolet Cruze Combi 1.8 benzin. A nebo nova/zanovni fabie. Straseni kolegu, ze kazda ojetina je past je trochu prehnane, nicmene riziko tam samozrejme je.
Uživatelský avatar
m.deejay
Řidič začátečník
Příspěvky: 131
Registrován: úte 14 led 21:03

Re: Rada s výběrem ojetého auta do 200.000

Příspěvek od m.deejay »

Jak to bude ale s životností těch litrových tříválců, který jezdí v záruce na výměnu oleje po 25-30 tis km najeto a až po dvou letech?
Já bych to jako ojetinu asi nechtěl...
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1932
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Rada s výběrem ojetého auta do 200.000

Příspěvek od Lachende Bestien »

Těžko říct, jestli by někdo vyloženě chtěl litrový tříválec v už relativně těžkém autě. Spíše jde o racionální nízkonákladovou variantu (nakolik jsou automobilky skutečně nuceny produkovat podobné parodie na motor na základě hrozby bruselních pokut, nebo nakolik jim omezená životnost pikomotůrků ve skutečnosti vyhovuje, můžeme asi jen spekulovat), než že by si měl někdo s podobnou motorizací zájem užívat aktivnější řízení.

Už se nemůžu dočkat dvoudecového půlválce s 10 turby.
"""Pokrok""" nezastavíš!
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1872
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Rada s výběrem ojetého auta do 200.000

Příspěvek od Zajda »

m.deejay píše:Jak to bude ale s životností těch litrových tříválců, který jezdí v záruce na výměnu oleje po 25-30 tis km najeto a až po dvou letech?
Pokud máš auto od nova a chceš ho mít i po záruce, servis optimalizuješ. Jinak to záruka jistí a další majitel má smůlu. Longlife intervaly měly už TDI PD, takže pořád stejná sázka do loterie.
《》
Uživatelský avatar
m.deejay
Řidič začátečník
Příspěvky: 131
Registrován: úte 14 led 21:03

Re: Rada s výběrem ojetého auta do 200.000

Příspěvek od m.deejay »

Ano, delší servisní intervaly jsou s námi už dlouho. Např. BMW v roce 2003 u modelu E60. Ale aspoň v té době byly běžné šestiválce a rozvodový řetěz byl dvakrát silnější, než dnes.
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Odpovědět