Auto kolem 800 000 Kč s DPH

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.

Re: Auto kolem 800 000 Kč s DPH

Příspěvekod M.Z. » čtv 06 úno 22:05

Několik Mazd 3 vč. MPS jsem zkusil, ale nějak odvázaný jsem z toho nebyl. Měl jsem pocit ošizeného auta, hodně špatné odhlučnění podvozku, jinak to sedělo docela hezky. Mimo MPS, ty motory velká bída.
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3724
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Auto kolem 800 000 Kč s DPH

Příspěvekod m.deejay » pát 07 úno 00:25

Ve své podstatě je to strašně jednoduché. Jen a pouze objet prodejce a osobně řídit předvybraná auta. Tam se totiž i ukáže ta náročnost-nenáročnost řidiče na auto. Potřebuju-nepotřebuju tu a tu výbavu, výkon stačí,nebo ne. Zpětná vazba od volantu, jak se chová podvozek, jak se v tom autě celkově cítím...je hodně kritérií podle kterých vybírat. Ale to už si každý musí rozhodnout sám...
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
m.deejay
Autoškolák
 
Příspěvky: 52
Registrován: úte 14 led 21:03

Re: Auto kolem 800 000 Kč s DPH

Příspěvekod Foliman » pát 07 úno 07:06

lm2904 píše:Už tady s tím budu otravný, ale já jsem po podobném výběru zakotvil u nového fokuse v nejvyšší možné konfiguraci. Jsem velmi spokojen a to i přes to, že jsem jezdil předtím prémiovějšími vozy. ST line nebo Vignale by se ti mohla líbit. Navíc to není tak okoukané. Na Mazdě 3 mi vadí okradený podvozek oproti předchozí generaci (náprava) a 6tka se mi nezdála provedením. Navíc byla v benzínu hodně líná. Zkus se kouknout do brožury, případně naživo. Já byl rozhodnut pro tu 6tku, ale cestou domů jsem se stavil u Fordky...


Projedu si tu 3, ale je nutno vzít v potaz, že jsem dosud měl 80 kW Peugeot 406 v combi. A jak jsem psal, nejsem sportovní řidič, který by potřeboval krouhat zatáčky, takže si říkám, že 132 kW je pro mě dost. Ale určitě si to projedu a uvidím sám.

Francouze a ty levnější český značky opravdu moc nechci. Do Fordu bych klidně šel, ale pokud koukám správně, tak Fokus není v sedanu/liftbacku. Ta Mazda 3 se mi v hatchbacku taky nelíbí, určitě bych šel do sedanu.

M.Z. píše:Několik Mazd 3 vč. MPS jsem zkusil, ale nějak odvázaný jsem z toho nebyl. Měl jsem pocit ošizeného auta, hodně špatné odhlučnění podvozku, jinak to sedělo docela hezky. Mimo MPS, ty motory velká bída.


Viz výše, projedu si to, ale moje nároky na motor nejsou podle mě moc vysoké, jak jsem zmiňoval na začátku. Věřím, že ty nižší motorizace (G122 apod.) budou bída, ale ta X180 bude pro mě víc než dost (nižší motor mi vyšší výbava ani nedovolí).


Jinak včera jsem byl v nejmenovaném největším salónu Audi v Praze na blind po návštěvě Mazdy. Nejdřív jsem si tam bez povšimnutí kohokoliv (byli tam dva volní zaměstnanci) obcházel A4 asi 10 minut, pak jsem se odhodlal oslovit prodejce ohledně nabídky na A4 sám a bylo mi řečeno, že dělá faktury (něco si klikal na počítači) a že teď nemá čas (bylo přesně 25 minut před zavíračkou, v Mazdě se mnou zůstal bez jakýkoliv poznámky 10 minut po zavíračce), nakonec mi dal vizitku a ať mu pošlu konfiguraci a přijdu jindy, tak jsem zase šel. Zajímavá zkušenost člověka, co by tam mohl teoreticky utratit 900 tis. Kč :) No i takové "maličkosti" rozhodují. Určitě ale v Praze ještě pár salónů obejdu.
Foliman
Adept autoškoly
 
Příspěvky: 15
Registrován: ned 02 úno 09:13

Re: Auto kolem 800 000 Kč s DPH

Příspěvekod řidičBOB » pát 07 úno 07:44

Audi, no...a tos tam ještě nebyl na servisu :-)
No pain, no gain.
V6 + V4 + R3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 22297
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Auto kolem 800 000 Kč s DPH

Příspěvekod Lachende Bestien » pát 07 úno 08:27

Kvalitu šidí čím dál víc snad každá značka, i když některé nejspíše více než jiné; ovšem nejde o nic překvapivého v této fázi úpadkového kapitalizmu. Pokud mě paměť neklame, u těch Mazd tu ještě někdo zmiňoval relativně snesitelný poměr hmotnost/výkon zabitý naprosto nesmyslně dlouhými "ekologickými" stupni převodofky. Nemluvě o aféře nafty a kovových "pilin" v oleji, což se IIRC týkalo jen variant vybavených sazomety.

Vlastní zkušenost s konkrétním vozem nic nenahradí - často papírový výkon člověka přitahuje, aby v reálu zjistil, že u některých výrobců mají asi dost líné koně (hnůjdaj), ani nemluvě o z řiti vytažených iracionálních bruselních limitech na emise vražedně jedovatého CO2 a jejich velmi negativního vlivu na reakce motoru, např. jeho schopnost hbitě reagovat na změny tlaku na akcelerátor a zvyšovat či snižovat otáčky.

Osobně bych nové Bmw ani Audi nepořizoval; z německých značek snad jen nějakou škodofku (O3 RS?).
Nakonec ten Focus f plné palbje voe z toho vychází asi nejlépe.
Štastnou ruku při výběru.
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
 
Příspěvky: 1028
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Auto kolem 800 000 Kč s DPH

Příspěvekod lm2904 » pát 07 úno 09:36

Foliman píše:
lm2904 píše:Už tady s tím budu otravný, ale já jsem po podobném výběru zakotvil u nového fokuse v nejvyšší možné konfiguraci. Jsem velmi spokojen a to i přes to, že jsem jezdil předtím prémiovějšími vozy. ST line nebo Vignale by se ti mohla líbit. Navíc to není tak okoukané. Na Mazdě 3 mi vadí okradený podvozek oproti předchozí generaci (náprava) a 6tka se mi nezdála provedením. Navíc byla v benzínu hodně líná. Zkus se kouknout do brožury, případně naživo. Já byl rozhodnut pro tu 6tku, ale cestou domů jsem se stavil u Fordky...


Projedu si tu 3, ale je nutno vzít v potaz, že jsem dosud měl 80 kW Peugeot 406 v combi. A jak jsem psal, nejsem sportovní řidič, který by potřeboval krouhat zatáčky, takže si říkám, že 132 kW je pro mě dost. Ale určitě si to projedu a uvidím sám.

Francouze a ty levnější český značky opravdu moc nechci. Do Fordu bych klidně šel, ale pokud koukám správně, tak Fokus není v sedanu/liftbacku. Ta Mazda 3 se mi v hatchbacku taky nelíbí, určitě bych šel do sedanu.

M.Z. píše:Několik Mazd 3 vč. MPS jsem zkusil, ale nějak odvázaný jsem z toho nebyl. Měl jsem pocit ošizeného auta, hodně špatné odhlučnění podvozku, jinak to sedělo docela hezky. Mimo MPS, ty motory velká bída.


Viz výše, projedu si to, ale moje nároky na motor nejsou podle mě moc vysoké, jak jsem zmiňoval na začátku. Věřím, že ty nižší motorizace (G122 apod.) budou bída, ale ta X180 bude pro mě víc než dost (nižší motor mi vyšší výbava ani nedovolí).


Jinak včera jsem byl v nejmenovaném největším salónu Audi v Praze na blind po návštěvě Mazdy. Nejdřív jsem si tam bez povšimnutí kohokoliv (byli tam dva volní zaměstnanci) obcházel A4 asi 10 minut, pak jsem se odhodlal oslovit prodejce ohledně nabídky na A4 sám a bylo mi řečeno, že dělá faktury (něco si klikal na počítači) a že teď nemá čas (bylo přesně 25 minut před zavíračkou, v Mazdě se mnou zůstal bez jakýkoliv poznámky 10 minut po zavíračce), nakonec mi dal vizitku a ať mu pošlu konfiguraci a přijdu jindy, tak jsem zase šel. Zajímavá zkušenost člověka, co by tam mohl teoreticky utratit 900 tis. Kč :) No i takové "maličkosti" rozhodují. Určitě ale v Praze ještě pár salónů obejdu.


Máš pravdu, že ten Focus je jen hatchback nebo kombi. Přehlédl jsem ten požadavek na sedan/liftback. Pro mě je sedan dost nepraktický i pro denní život (měl jsem Passat nějaký čas) a troufám si říct, že je to jeden z důvodů, proč je Octavia tak úspěšná. To z ní dělá také dost všední auto. Jinak proti ní nic. Taky jsem ji měl ve výběru (starší RS, nebo Style 4x4). Jen pozor, tam je třeba konfiguraci řádně zvážit. Dnes je móda okrást techniku a nacpat tam RGB ledky jako prodejní šlágr*. Octavia se dělá snad v milionu kombinací.

Těch 134kW zase není žádný trhač asfaltu. Je třeba se dívat i na kroutící moment a ten není nijak zázračný. Ten motor jede moc hezky, 8AT převodovka má příjemné zpřevodování, takže třeba při 180km/hod (žiju v DE) to točí něco okolo 2700 otáček (nebo tak nějak, hodně málo). Spotřeba je horší, ale to mě netrápí (jezdím mezi 8 - 8.2 avšak s plným komfortem a rychlostí na dálnici). Zdvihový objem je normální, válce jsou okradené (ale poznat to nejde). Do toho litru bych ale opravdu nešel. Větší motor při nižší zátěži je úspornější, tišší a životnost je lepší. U motorizace je třeba zajímavé porovnávat hmotnost/výkon. Některá nová auta jsou až nečekaně těžká.

Jinak k těm prodejcům - když jsem to auto kupoval, tak jsem obepsal 17 autosalonů s požadavkem o nabídku na základě jasné poptávky. 8 v ČR a 9 v DE. Ze všech Německých mi došla odpověď do dvou dnů. Z Česka mi došly odpovědi 2. Potvrzení o přečtení došlo od všech. A takovej Emil Frey si ten email 6x přeposlal, až mi došlo oznámení "zpráva byla vymazána bez přečtení". Prodávali auta, ale chodili jim tam lidi...

* Kamarád šel kupovat auto a zeptal se prodejce "tak mi o tom autě něco řekněte". Ten nešťastník začal "no tady je třeba ambientní osvětlení, takže když vás naštve manželka, můžete si ho změnit na červené" a pokračoval "no a tady si můžete připojit mobil a pustit třeba spotify". Kolega chtěl vědět třeba jaké jsou dostupné motorizace :ymtongue:
lm2904
Autoškolák
 
Příspěvky: 31
Registrován: úte 12 bře 20:37

Re: Auto kolem 800 000 Kč s DPH

Příspěvekod HondaMan » pát 07 úno 10:04

m.deejay píše:
HondaMan píše:Auto uvnitř menší než Octa bez metly se základníma světlama bez adapt. podvozku...
Nebo Sup v L&K připadně naložená OIV RS?

No,jak Octa menší nevím...Má to LED přední světla. Adaptivní podvozek musí být?
Ono od lidí co mají nové Superby ve flotile taky neslýchám jen pochvalné recenze - třeba vrzání interieru apod,automat po 40tis km najeto ko apod...
Sup rozhodně není žádná výhra, ale lepší value for money budeš hledat těžko.

Ad světla: základní LED svítí obvykle hůž než xenony. Výhodou matrix je, že jedeš neustále na dálky a vidíš i v provozu, což se o základních světlech říct nedá.

Ad podvozek: Za mě ano. Chci jet rychle okresky, přitvrdím, plácám se 120 v koloně na D1, dám komfort...
Speeding. Bringing the World Closer Together.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 2970
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Auto kolem 800 000 Kč s DPH

Příspěvekod m.deejay » pát 07 úno 15:17

Padla tady několikrát Mazda. Mě se vcelku líbí jejich design a sympatické dvoulitrové motory bez turba taky. Jak je to ale s jejich korozí? Trpí na ní stále?
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
m.deejay
Autoškolák
 
Příspěvky: 52
Registrován: úte 14 led 21:03

Re: Auto kolem 800 000 Kč s DPH

Příspěvekod Jenyk » pát 07 úno 18:01

Mám ve famiglia jednu trojku, teď asi pět let (mimochodem, přechod z fíkusu) a zatím nikde nerezne. Stojí venku, no garage.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Uživatelský avatar
Jenyk
Pan Řidič
 
Příspěvky: 446
Registrován: úte 22 úno 11:04

Re: Auto kolem 800 000 Kč s DPH

Příspěvekod M.Z. » pát 07 úno 19:18

A tak ty poslední už snad nereznou.
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3724
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

PředchozíDalší

Zpět na Výběr auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: northwind a 7 návštevníků