Stránka 5 z 5

Re: E60, E38, .. rada

Napsal: úte 21 led 23:31
od m.deejay
petr_riha píše:filman98
Dám ti ještě jeden protitip k té zvrakované prémii... nebylo by 2x ročně si na cestu do Rakouska, Itálii půjčit nějaký auto? Týden půjčení nového velkého pohodlného auta tě vyjde dvakrát ročně asi na tolik, kolik tě na té staré prémii bude stát roční výměna oleje...
Stará prémie, starý Renault, staré VW - jaký je tam prosímtě rozdíl v ceně roční výměny oleje?
Počítám, že stará auta už nejezdí do autorizáků...

Re: E60, E38, .. rada

Napsal: úte 21 led 23:52
od oxik
Upřímně? Na E38 se vyser. Měl jsem jeden z nejhezčích daily kousků v ČR, udržoval jsem jí co to šlo a stejně to rezne, odchází elektro věci a to vůbec nepočítám spotřebák, na který nikdo třeba 400tis km nesáhl jako siláče, věci na nápravách apod. Nedá se origo dílům upřít kvalita, když na autě můžou i po 20 letech být tyhle věci původní i přes jeho vysokou hmotnost, ale pokud by ses pustil do oprav, musel bys vyměnit a přelisovat uplně všechno a na to nemáš nebo se ti to nebude chtít dát. Chčije servo, chčije motor, převodovka, diferák, nádrž.. pokud to někdo předtím nepřetěsnil. Tyhle věci řešit nechceš..

Počítej s tím, že E38 na provoz do města rozhodně není. Je to krásný auto, ale do města fakt ne. Za kombinovaného provozu do toho stejně nasypeš klidně kilo za rok, jestli ti není jedno že ti tohle vydává zvuk, tady svítí kontrolka, tady to rezne apod. Jestli to chceš koupit a dojezdit, tak si kup paštiku za 50 a nic neřeš. Taky možnost. To auto bude jezdit, ale bude tě to srát jestli k tomu budeš mít nějakej vztah.

Re: E60, E38, .. rada

Napsal: stř 22 led 00:06
od petr_riha
m.deejay píše: Stará prémie, starý Renault, staré VW - jaký je tam prosímtě rozdíl v ceně roční výměny oleje?
Počítám, že stará auta už nejezdí do autorizáků...
Obrazně řečeno... Navíc rencka si chce nechat, takže všechno x2 (POVko, servis, STK, ...)

Jinými slovy, při nájezdu průměrně 20km denně (při denním ježdění toho moc víc nenajede, pokud sám píše 500km/měsíc) absolutně nedává smysl k jednomu 20letému vraku kupovat druhý 20letý vrak, byť prémiový.

Re: E60, E38, .. rada

Napsal: stř 22 led 18:44
od filman98
oxik píše:Upřímně? Na E38 se vyser. Měl jsem jeden z nejhezčích daily kousků v ČR, udržoval jsem jí co to šlo a stejně to rezne, odchází elektro věci a to vůbec nepočítám spotřebák, na který nikdo třeba 400tis km nesáhl jako siláče, věci na nápravách apod. Nedá se origo dílům upřít kvalita, když na autě můžou i po 20 letech být tyhle věci původní i přes jeho vysokou hmotnost, ale pokud by ses pustil do oprav, musel bys vyměnit a přelisovat uplně všechno a na to nemáš nebo se ti to nebude chtít dát. Chčije servo, chčije motor, převodovka, diferák, nádrž.. pokud to někdo předtím nepřetěsnil. Tyhle věci řešit nechceš..

Počítej s tím, že E38 na provoz do města rozhodně není. Je to krásný auto, ale do města fakt ne. Za kombinovaného provozu do toho stejně nasypeš klidně kilo za rok, jestli ti není jedno že ti tohle vydává zvuk, tady svítí kontrolka, tady to rezne apod. Jestli to chceš koupit a dojezdit, tak si kup paštiku za 50 a nic neřeš. Taky možnost. To auto bude jezdit, ale bude tě to srát jestli k tomu budeš mít nějakej vztah.
Díky konečně za věcný příspěvek.