Stránka 3 z 5

Re: E60, E38, .. rada

Napsal: úte 14 led 13:24
od Předseda
325i / 330i seženeš za celkem fajn peníze. 335i už je nesmysl na to že ta auta mají třeba 15let

Re: E60, E38, .. rada

Napsal: úte 14 led 13:27
od pavproch
Hlavně do e90 je třeba si sednout a vyhodnotit, zdali ti "stísněný" vnitřní prostor vyhovuje, v e90 je opravdu málo "vzduchu" okolo řidiče (což mně vyhovuje, a to tak že velmi). Sem před chvílí (po dlouhé době) jel zase v Oct. III a málem se v tom "obrovským" prostoru vevnitř ztratil....

Re: E60, E38, .. rada

Napsal: úte 14 led 13:51
od filman98
Začátkem roku jsem byl s kámošem pro 330i v M packetu někde u Strakonic, auto bylo fakt ftopu, typci byli nějaci magoři do bmw, jeden měl nový M2 Competition, druhej měl m50d, jeli sme pro to dvojkovým supem v laurin klementovi. Řídil jsem obě auta, a pohodlnější mě přišel ten superb. Jak píšeš v té E90 je strašně málo prostoru, a je tam všecko takový stísněný. Je to prostě sportovní auto. Já mám rád, když jsem v autě jak v obýváku.

Re: E60, E38, .. rada

Napsal: úte 14 led 14:13
od HondaMan
Superb/Passat/Talisman/508/C5/Insignia/Mondeo a spol. Ti nevoní?

Re: E60, E38, .. rada

Napsal: úte 14 led 14:18
od filman98
Jedinej z tohohle výběru - Superb. Zbytek mně vůbec nevoní.

Re: E60, E38, .. rada

Napsal: úte 14 led 21:18
od m.deejay
E60 je řidičsky ještě velmi dobré auto. Na to, že je to limuzína vyšší střední třídy, tak má velmi dobré jízdní vlastnosti - zpětná vazba od řízení, čitelný podvozek, velmi slušný výkon...Pro mě jízdně lepší, než novější generace F10.
Měl jsem 6 let 530d 160kW. Před FL je výhodnější právě kvůli tomuto motoru. Zde se ještě neřeší rozvody. U 170 a 173kW už kolem 200tis km najeto ano.
Pozor na vířivé klapky-levně vyřešit záslepkami. Odchází plechové svody, které se levně dají nahradit litinovými. Auto je citlivé na podpětí-nutné držet autobaterii v dobré kondici (kvalitní, nejlépe origo autobaterii). Kontrola kabelů kolem autobaterie,případné zoxidované spoje kolem kabelů. Musí tam být sucho. Řemenice. Žhaviče a její jednotka. Jinak vcelku běžný servis, jako u jiných aut. DPF vydrží nejméně 200tis km, i déle.
Motor bývá jinak spolehlivý. Já měl najeto 320tis km na původní turbo, vstřiky. Motor v pohodě. Podvozek drží. Nějaký servis to prostě chce. Já to měl v komplet m-paketu a původní faktura byla 1,5mil kč, takže to není samozřejmě oktávka... :)

Re: E60, E38, .. rada

Napsal: úte 14 led 23:12
od filman98
Jak píšeš, měl jsem čest sedět v 535d i v řekněme konkurenční A6tce, a co se týče jízdních vlastností za mě E60 jasná výhra i motor mě přišel takovej svižnější. Problém je spíš sehnat E60, která bude vyloženě sednout a jezdit.

Re: E60, E38, .. rada

Napsal: úte 14 led 23:17
od m.deejay
Když už, tak bych asi začal 530d 160kW bezproblémovým motorem - běžně točí 400-500tis km. Nějaká servisní historie - faktury. Nejlépe se domluvit s někým, kdo těmto autům rozumí a u něj udělat předkupní prohlídku...

Re: E60, E38, .. rada

Napsal: stř 15 led 14:20
od Jenyk
Vyzkoušej si ta auta. Kecy na fórech jsou na nic. Máš koneckonců sám zkušenost, kdy tě překvapil Superb. Máš čas, objeď si pár nejrůznějších nabízených aut a uvidíš. Nad vlastní zkušenost není, každý jsme jiný. A se starou paštikou bych byl velmi opatrný, pokud si většinu neuděláš sám a sám také neumíš vybrat dobrý kus. Jsi kandidát na průser.

Mimochodem, čím jezdíš teď? Jestli to bude tvé první auto a auta tě asi budou bavit, tak bych si jako začátek koupil něco staršího, ale hodně obyčejného a na tom se nejdřív naučil. Focus, i30, Ceed...Rapid...ser na efekt, jde o prachy.

Re: E60, E38, .. rada

Napsal: stř 15 led 20:15
od filman98
Já mám jedničkovýho megána už pár let, auto je "fčipu ftopu", dostal jsem to po dědovi, byl první majitel, jezdil s tím na servis jedině do renaultu, takže pořád jezdí, jak šlak, ale už je mu 20 let, tak mám strach s tím vyjet třeba do zahraničí. Přece jenom je to 1.4 16V.