Daily náhrada Ventilera (VW Jetta II,1.8 16 V.)

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.

Daily náhrada Ventilera (VW Jetta II,1.8 16 V.)

Příspěvekod SamotZdeny » pon 21 říj 21:15

Ahoj.
Je mi vytýkáno,že ničím denním provozem Ventilera J II,R.V. 87.
(VW Jetta II,1.8 16 V.)
Mám si prý pořídit náhradu,která mi bude vyhovovat,a nebude mi jí líto na každodenní provoz.
=)) =)) =)) Dobrý vtip.
Dokonce jsem chvíli uvažoval o Miatě,jenže to by bylo skoro to samé,jen novější rok výroby.
Po probrání mých (vcelku nereálných) požadavků:
BENZÍN.
Menší,čtyřmístné,čtyřdvéř vítaný,bo občas nějaké děti,ale není podmínkou.
Čtyřkola nevadí.
Bylo to vcelku pohodlné(žádný kostitřas).
Trochu to vypadalo.
Výbava:nutně potřebuji jen Klimu,a ABS.
A Hlavně,aby to jelo minimálně stejně,nebo lépe než Ventiler.
Tak mi vyšlo,že potřebuji(chci), A (S)3 2,0 TSI po fl,R.V. asi 2009.
Ročně najedu nějakých 15 000km.
Jsem ochoten dát 200.(Zvýšeno na asi 300).
V autě měním díly preventivně,bo nejezdím pomalu,a vím to.
CHÁPU,že tak spolehlivá,a levná auta na údržbu (jako J II)už nedělají.
Jsem smířen (ač nerad) s tím,že udržet ji v úrovni,na jakou jsem zvyklý,bude MNOHEM dražší. X(
Spotřeba se asi zvedne na nějakých (snad jen) 9.
Co ale nevím,jaká je spolehlivost motoru 2,0 TSI.(jestli jsou vůbec některé spolehlivé)
Na internetu čtu úplné story,jak je špatný,(spotřeba oleje přes eko úzké pístní kroužky,praskání pístů,vidírání Nicasilu,přesto jich hodně jezdí.
Máte nějaké zkušenosti s těmito motory?
Dají se některé doporučit,a jiným se raději vyhnout?
Případně jaké jiné AUTO(to vylučuje Megane,a Focus)
Díky.Zdeny.
Naposledy upravil SamotZdeny dne pon 28 říj 16:32, celkově upraveno 2
SamotZdeny
Autoškolák
 
Příspěvky: 28
Registrován: čtv 28 bře 14:52

Re: Daily náhrada Ventilera

Příspěvekod řidičBOB » ned 27 říj 09:50

Kup si Golfa GTI nebo rovnou R, což za 200 asi ale neseženeš :-(
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 21070
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Daily náhrada Ventilera

Příspěvekod SamotZdeny » pon 28 říj 09:06

Ahoj.Díky za odpověď.
Jak jsou na tom 2.0 Tsi v GTI,nebo v R ?
Pořád stejné problémy,a nebo už měly kroužky širší, písty pevnější,a netrpěly na vytrhávání Nicasilu?
Sakra,značka,která byla pověstná výdrží svých motorů,to TAKHLE pos.kazí?!
GTI by mělo být stejné, (hodně podobné)A 3 2,0Tsi,a R jako S 3,je to tak?
Bo mě se 3 líbí více,než Golf.
Zjistil jsem,že sehnat alespoň srovnatelnou náhradu je velice těžké.
Takže musím navýšit základní pořizovací cenu asi na 300.
Zdeny.
SamotZdeny
Autoškolák
 
Příspěvky: 28
Registrován: čtv 28 bře 14:52

Re: Daily náhrada Ventilera

Příspěvekod Zajda » pon 28 říj 09:27

Pokud si dobře pamatuju, TFSI od 220 koní (AUDI S3 8P, Golfy Edition 30,35, R, Leon Cupra) měly posílené vnitřnosti.
Vorsprung durch traktor & riced out MPV
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
 
Příspěvky: 1021
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Daily náhrada Ventilera

Příspěvekod řidičBOB » pon 28 říj 11:51

Ano. Nebyla to jenom SW úprava toho motoru, ale i vnitřnosti jiné.
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 21070
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Daily náhrada Ventilera

Příspěvekod pavproch » pon 28 říj 12:40

SamotZdeny píše: Ventilera J II,R.V. 87.


asi si sedím na vedení, co je to za povoz? ten rok výroby přečtu/rozumím ale tu první část ani ň.... :ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 12842
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + (budoucí) 3er, obé N52B30

Re: Daily náhrada Ventilera

Příspěvekod SamotZdeny » pon 28 říj 14:08

Omlouvám se,myslel jsem si,že je to známé označení.Opravím. :ymblushing:
Ventiler je 1,8 16 V.
J II znamená Volkswagen Jetta II,hanlivě zvaná Golf s batohem. ;)
"Pětimístné",s vcelku slušným prostorem,obrovský kufr (550 litrů),dobré jízdní vlastnosti,odolné,nízkonákladové autíčko.
Proto se tak těžce hledá náhrada.
Široké nápravy,silnější torzka,"velké brzdy",diff s částečnou svorností,130 koní,hmotnosti necelá tuna = zábava zaručena. :x
Naposledy upravil SamotZdeny dne pon 28 říj 16:25, celkově upraveno 1
SamotZdeny
Autoškolák
 
Příspěvky: 28
Registrován: čtv 28 bře 14:52

Re: Daily náhrada Ventilera

Příspěvekod pavproch » pon 28 říj 16:02

Kuju za vysvětlení.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 12842
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + (budoucí) 3er, obé N52B30

Re: Daily náhrada Ventilera (VW Jetta II,1.8 16 V.)

Příspěvekod SamotZdeny » pon 28 říj 16:55

Budu se muset zeptat nějakého mechanika,který opravuje S3.
Zatím mi byla doporučována jen Veruna,ta prý je bez problémů.
SamotZdeny
Autoškolák
 
Příspěvky: 28
Registrován: čtv 28 bře 14:52

Re: Daily náhrada Ventilera

Příspěvekod Zajda » pon 28 říj 17:17

SamotZdeny píše:Omlouvám se,myslel jsem si,že je to známé označení.Opravím. :ymblushing:
Ventiler je 1,8 16 V.
A já myslel že to je Porsche 944, pak by mi to dilema i plně dávalo smysl :-)
Vorsprung durch traktor & riced out MPV
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
 
Příspěvky: 1021
Registrován: ned 04 lis 03:01

Další

Zpět na Výběr auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků