Ojete auto do 250k

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Pisking
Dítě v autě
Příspěvky: 1
Registrován: pon 23 zář 12:00

Ojete auto do 250k

Příspěvek od Pisking »

Ahoj,

prosim o radu zkusenych uzivatelu ohledne vyberu auta.
Moje predstavy:
- automat
- kombi, co nejvetsi kufr
- nejlepe co nejnovejsi, 2012+
- cena plus minus 250 tisic
- pohodlne predjeti kamionu

Jezdim tak abych nebrzdil provoz = svizne. Muj rocni najezd 20 - 25 tisic km. Dacie prosim ne.

Diky za Vase doporuceni.
jirka87
Mistr volantu
Příspěvky: 710
Registrován: čtv 02 lis 12:55

Re: Ojete auto do 250k

Příspěvek od jirka87 »

Superb II - táta koupil před měsícem a půl takovou popelku, trošku doškrábaný, ale servisní historie neprůstřelná včetně výměny oleje v automatu každých 60 000Km. Rok 2012, kůže, 2.0tdi 125Kw, najeto to mělo 150Tkm, cena byla 150 bez DPH a v ceně nové rozvody - zakoupeno přes Škoda Plus. Mě osobně to auto nesedí tím mohutým středovým tunelem. Spolujezdec vepředu má dle mého názoru málo místa na nohy tak, aby si je mohl normálně rozkročit - z jedné strany tunel, z druhé PP kolo. Fakt se mi tam nejede dobře. Mám tam nohy jak když držíš chcaní. To se snad víc prostoru na codidla našlo ve Felicii. U řidiče to vlivem nepotřeby levé nohy částečně odpadá. Kufr je opravdu velký, tak není problém a nic moc většího snad ani sehnat nejde. Možná "E" třída v kombíku, nebo "5" bavorák, ale nevěřím, že jsou podstatně větší.

Insignia ? Ty novější motory neznám. Starší 88kw a 110Kw CdTi jsou Fiaťácký Common rail, který lze bez obav označit za velmi málo problémový motor v porovnání s konkurencí. Akorát 110Kw verze má klapky v sání. Oba motory bych ale vzhledem k hmotnosti Insignie považoval za spíše slabé. Pak se dělá ještě nějaký novější 2.0 CdTi se 125Kw ale o tom nevím zhola nic = googlit.

Mondeo...Motory jsou pokud vím původně HDI - tedy Francouz. V rámci třídy také patří k těm lepším dieselům.S Automaty ale býval u mk4 problém. Jak je to dnes nevím - chce to pogooglit.

Volvo V70 - můj tajný tip. Převodovky Aisin, je potřeba mít u tohohle doloženou servisní historii, nebo si nechat v mobilu uložený číslo na pana Davida Patočku a v peněžence klidně až 65 000Kč za repasi převodovky. Ale existují exempláře s nájezdem 300 000Km bez výměny oleje v převodovce a jede to..Zatím...Ale je to takové...malé velké auto. Ten kufr zrovna kasematy nejsou. (ojetiny od 2012 budou však buď dost drahé, nebo budou mít realtivně dost najeto aby se to dalo pořídit do 250 000Kč) Ovšem zde tedy z mého úhlu pohledu jedině s pětiválcem. 2.0Hdi bych tam fakt nechtěl a ten se tam k mému překvapení skutečně dával.

Záleží také na vztahu k autu a době plánovaného vlastnictví. Pokud bych chtěl mít jistotu, že v případě potřeby rychle a bez brutálního poklesu prodám, asi bych sáhnul po tom Superbu.

S tímto nájezdem asi naftu...ale samozřejmě chtíči se meze nekladou.

P.S : Toyota Avensis....Na mě mrkala starší generace, ale domrkala, protože ty sedadla prostě nepřežiju. Asi. Uvidíme. U těch naftových verzí nevím...Problémy byly s motory 2.2 D4D s označením D-Cat. - opět - samostudium - googlit.
Odpovědět