Technicky jednoduchý, benzínový kombík

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.

Technicky jednoduchý, benzínový kombík

Příspěvekod jirka87 » pon 22 črc 13:22

čau,

potřebuju urgentně poradit jednoduché, spolehlivé kombi, ideálně atmosférický benzín pro ženskou. Kombi podmínkou protože kočárek a haraburdí pro děcko. Kupovat to budu asi v Německu. Ne u Turka...Normálně u Němce. Cena tak do 5000Eur, takže někde okolo 130 řekněme.

Ideálně by to nemělo mít žádný Vanos, VVT, el. parkovací ruční brzdu apod...Atmosféra, nepřímý vstřik, spotřeba nejlépe 7, max tak 10 v kombinaci. Podmínkou je dobrá odolnost proti korozi, což z mého úhlu pohledu naprosto vylučuje Astru a Vectru.Na výkonu tolik nezáleží. Nebýt el. ruční brzdy Passatu B6, klidně to vemu v 1.6MPi.

Auto nebude mít nikdy LPG, takže je jedno zda/jak ten motor snáší zplynování.

Auto bude jezdit VELMI krátké trasy (klidně 2km 3x denně), jednou za čas 30Km...2x ročně v tahu třeba 800Km denně nějaká dovolená..

Když už něco najdu, hned vzápětí nacházím informace o brutální spotřebě oleje apod...Nebo se jedná o slušné auto, ovšem s technickými špeky, alá svisláky Peugeotu 407SW, ruční brzda na přední kola Citroenu C5 atd atpod...

NE FABII. Ta vydrží a všechno, ale...prostě ne.

Napadá mě pouze Focus 1.6i 74kw
Altea 1.6Mpi
A pro popření všeho výše uvedeného stojí v Reichu jeden Avensis 2.0i 108Kw. Přímý vstřík, VVT taky..Ovšem u té Toyoty tomu nějak věřím. Nevím jak to odůvodnit, ale u ní bych to zkousnul.
Fakt jsem úplně vyprahlej, nic mě nenapadá. Každej dražší kombík má vepředu milion ramen, vzadu nivomaty a nevím co...

Nechce se mi fakt řešit co návštěva servisu to 20 000Kč. Mám jiné životní priority a plány, než cpát prachy do auta.
jirka87
Pan Řidič
 
Příspěvky: 497
Registrován: čtv 02 lis 12:55

Re: Technicky jednoduchý, benzínový kombík

Příspěvekod Stepan » pon 22 črc 14:09

Peugeot 308 2008 1.4
My ho kupovali novej někde kolem 300k i s daní, jezdil v tebou popsaným režimu, akorát bez těch dovolených a cajk.
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3103
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Technicky jednoduchý, benzínový kombík

Příspěvekod Vokys » pon 22 črc 14:19

Manželka používá na tyto trasy O2 combi 1,6mpi a je spokojená.
Servisně jsme dělali jen rozvody + olej a destičky a tažné
Vokys
Autoškolák
 
Příspěvky: 53
Registrován: čtv 14 pro 16:00

Re: Technicky jednoduchý, benzínový kombík

Příspěvekod HondaMan » pon 22 črc 14:46

Vykašlal bych se na střední a vyšší třídu a koupil Golf/Octa/308/Focus/Astra. Vše se dá koupit s 1.6 atmo benzinem, relativně nové, díky motorizaci by to nemuselo mít moc najeto...
Na 2 km denně rozdíl nepoznáš a jednou za rok dovolenou přežiješ i v nižší střední.

Hledal bych co nejnovější auto s rozumným nájezdem, ale Tobě IMHO moc radit nemusím.
Speeding. Bringing the World Closer Together.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 2572
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Technicky jednoduchý, benzínový kombík

Příspěvekod pavproch » pon 22 črc 14:52

Taky hlasuju za Oftáku Combi 1.6MPi
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 12631
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + (budoucí) 3er, obé N52B30

Re: Technicky jednoduchý, benzínový kombík

Příspěvekod lampa » pon 22 črc 15:38

1.6 MPi, ale v golfu. Bude to tissi a min udrncany.
lampa
Pan Řidič
 
Příspěvky: 249
Registrován: pát 31 led 21:40

Re: Technicky jednoduchý, benzínový kombík

Příspěvekod jirka87 » pon 22 črc 15:43

Asi to tak dopadne. Nejakou 1.6mpi...Me to neurazi, ikdyz 1x rocne s tim budu absolvovat ve 2 nebo ve 3 (sami chlapi) dovolenou cca 3000Km, tak to asi teda nebude uplne ono, ale...Blby je, z emam 187cm a dost naroku na prostor. Nesnasim maly auta. Nejradsi bych ameriku co se mista tyce a na spolujezdce abych nedosahnul :-D Staci mi, ze trpim ve firemni II.kove Fabce...

Uz mi s mym 21let starym Sharanem dosla trpelivost. I presto teda, ze nikdy se neporouchal, tak dneska mi vychcala prevodka rizeni v dobe, kdy zitra rano jsem mel jet na dovolenou...Super auto, splnilo vse co melo, ale po 21letech uz maji ty tesneni, gumicky atd narok...Nejvic me sere, ze je to univerzal. Utahne 2T, da se v trom spat, ma modularni interier ve smyslu sedadel, zcela rovnou podlahu...Hold smula, musim se toho vzdat, noveho Sharana nechci, ani Galaxy, ani S-Max. Nechci naftu.

Manzelka ma I.čkovou OVci 66kw AGR, naprosto spolehlive auto, ale proste uz ne. Chcem benzin, mladsi, mene najeto...Ikdyz to vlastne nepotrebujem..

Bohuzel jak pisu, auto se moc neprojede. Za tyden reknu maximalne 50km a to jsou obchody, nemocnice, doktorka...Ja jednou za X neco malo. Mam sluzebni auto...

Ten Avensis se mi fakt libi. Bezpecne, dostatecne velke, usporny benzin a u Toyoty me ty moderni ficury nestrasi. Rozvod retezem, na 2.0i 108kjw jsem zadny problem nenasel. ANi spotrebu oleje, nema to EGR, spojka stoji normalni penize, altik a starter (strasak Japoncu) taky... T25 Avensisů je v benzinu v CR malo podle me by se to i dobre pozdeji prodalo (ne na vydelek, ale ve smyslu male ztraty)...

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... ANUAL_GEAR

Ale moc si asi nepomuzu, taky je to 2006ka...Ani nevim jestli je to Turek, nebo co, zatim jsem tam nevolal. Kazdopadne od Turku/Bulharu apod, uz nikdy..stacilo.

Mam v hlave gulas, nevim co chci a tata na me tlaci, at uz ty veterany poslu do pryc, je v Nemecku a stuj co stuj mi chce tento tyden neco dovezt, protoze vi, ze jinak se nerozhoupu, tak je to tezky...
jirka87
Pan Řidič
 
Příspěvky: 497
Registrován: čtv 02 lis 12:55

Re: Technicky jednoduchý, benzínový kombík

Příspěvekod lampa » pon 22 črc 15:59

Tak zase pokud soucasna oktavka slouží... U toho avensisu (primovstrik) bych se bal, aby se to nezakarbonovalo téma kratkejma trasama, takze urcite nejdriv dukladne zjistit zkusenosti majitelu. Co se tyce vnitřního prostoru, tak tam bude nejake MPV (Altea) lepsi, ale zase to ma docela malej kufr. A u toho golfa se muzes aspoň chlácholit tim, ze se to v americe taky prodávalo :D Jinak u MPi bych asi chtěl automatickou klimu (coz se asi bude blbe shanet) protože ta manualni dost zere vykon.
Pripadne Dodge Caliber, sice to nemá V8, ale je to amerika...
lampa
Pan Řidič
 
Příspěvky: 249
Registrován: pát 31 led 21:40

Re: Technicky jednoduchý, benzínový kombík

Příspěvekod jirka87 » pon 22 črc 16:28

Nene, jedna vec je chtit, druha vec je potrebovat. Jak rikam..Mam jine priority. Mam treba soukromou nabidku na Volvo 850 T5 v manualu v excelentnim stavu. Cena jen poroste, ale na daily jizdy to neni, fun factor tam sice je, ale...Srdce by chtelo, rozum musi odmitnout.

Avensis nevim. Nedokazu posoudit. Cim vic se v tech pleckach musim hrabat, tim vice bych mel chut zkusit Toyotu na zaklade jeji povesti i pres variabilni casovani a primy vstrik.

Alteu jsem nasel v benzinu v mem okoli jen tuhle : https://auto.bazos.cz/inzerat/105626256 ... -75-kW.php

Nemecko je jina vec. Tam ani nemusim jet, to auto se de facto doveze "samo". V Cechach po brutalne spatnych opakovanych zkusenostech i pres nasobne telefonicke ujisteni uz nejsem ochoten jet pro auto dal jak 50Km od domu.
jirka87
Pan Řidič
 
Příspěvky: 497
Registrován: čtv 02 lis 12:55

Re: Technicky jednoduchý, benzínový kombík

Příspěvekod 970ka » pon 22 črc 19:16

Vzal bych Mondeo,klidně s 1,6i
Carrera S,ex Alpina B4 Biturbo , BMW X 5 3,0 D winter car, Ford Kuga 1,5 EB 2017 wife car, MB SL 320 žehlička summer car,ex Panamera 4S,ex Carrera 4
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
 
Příspěvky: 627
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov

Další

Zpět na Výběr auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků