Stránka 2 z 2

Re: VW Eos

PříspěvekNapsal: úte 04 čer 06:35
od 970ka
Taky bych se na Eose vyss.. ,ta audi je úplně někde jinde,už bych pro ni mazal.

Re: VW Eos

PříspěvekNapsal: úte 04 čer 11:42
od jirka87
Dal jsem ji sem jako příklad, ale jak nad tím tak přemýšlím, tak je celkem voňavá. Sice asi na přihlášení, ale pffff...To zas není taková trága. Jak tak vidím rozdíl v antikorozní ochraně VW vs Audi, tak bych i řekl, že EOS byť mladší shnije na sračku dříve, než se u té Audi objeví první pupeny.

Oproti Focusu to bude technicky složitější, hlavně skrz podvozek, ale i v náhradě počítám ty ramena 80 000km vydrží na 100% a to u sezónního auta je na dlouho.

A 1.8T je fakt slušný motor. Kdybych neměl potřebu v autě přes léto spát a jak jsem teď o víkendu zjistil, tak mít fakt solidní světlou výšku, tak bych do přesně takového typu A4 šel taky...

Re: VW Eos

PříspěvekNapsal: úte 04 čer 12:52
od jirka87
A ještě jedna s atmosférou...Stačilo by interiérové lišty decentně přelepit/nahradit na nějaký alá drásaný hliník a nevidím na ní nic zlého. Mě se na těch kábrech hodně líbí ten rám předního okna..."S" / S packet měl i zrcátka téhož odstínu. A té černé to jde k pleti =)) Ano toto je dvojsmysl :))

https://auto.bazos.cz/inzerat/105268270 ... Cabrio.php

Jen se zeptám uživatelů kabrioletů - jak řešíte ty kožené sedačky ve 38° v létě při stažené střeše ? To musí být zkouška odvahy..

Re: VW Eos

PříspěvekNapsal: čtv 14 lis 14:01
od Andina
Zdravím, přihodím do diskuze svůj poznatek. Pokud je tedy dotaz stále aktivní. :)) Eose jsem si kupovala cca. před dvěma měsíci, tedy na začátku září. Motorizace 1.4TSI 90 kW. Rok výroby 2011 - tedy po faceliftu + rline, najeto 114k, manuál. Kupováno za 200tis Kč, potřeba poznačit, že přes známého. Upřímně si myslím, že jinak sehnat Eose s takovým nájezdem za tuhle cenu je nemožný - alespoň co jsem koukala na bazary.

No co se týče motoru, momentálně má nalítáno 122k a začaly klapat právě ony rozvody, o kterých každý u 1.4TSI mluví - oprava opět přes známé za 10tis Kč. Takže za mě je to opravdu položka, u které je při koupi tohohle motoru potřeba počítat.

Dále poznatky z chladnějšího období - drží se mi v tom vlhko, tudíž zamrzá okno zevnitř. Přimrzá těsnění a střecha poměrně vrže - je opravdu potřeba to promazávat a o střechu pečovat.

Se spotřebou se pohybuju většinou kolem 8 l/km, v časech pražských kolon kolem 9-9,5 l/km. Když jsem to měla chvilinku a trošku mu šlapala na krk, tak jsem se dostala i přes 10 l/km, ale to nebyl standardní styl jízdy. :)) Takže žrout to dle mého docela je.

Jinak mě všichni strašili, že je to těžký a s tímhle mini motorem to nepojede. Za mě tedy líné není nebo to minimálně absolutně nepociťuji a nijak mi to nepřekáží.

Snad jsem trochu pomohla, pokud je dotaz stále aktuální. :)

Re: VW Eos

PříspěvekNapsal: čtv 14 lis 18:30
od driver
Eos má diametrálně levnější servis než A4, to je propastný rozdíl, velmi velký. Eos je jak dvojková Octa, všechno za babku co se týká pohonu, podvozku...
Eos je naopak super nápad, lepší než NewBeetle, ten pevný skládací "hardtop" v elektrice s proskleným el. šíbrem je geniální a v zimě paráda a na rychlých dálnicích taky OK.
Diesel do Kabria proč ne, u A4 klidně 3.0TDI běžně.
A hlavně ten Eos není běžný hadrák, ale má tu střechu bez hadru, takže to je v podstatě jako NewBeetle bez Kabria, taky tam jsou TDI. Je to i praktické, že když máš víc diesel aut, nespleteš si co tam natankovat atd...
Já to nevidím jako téma diesel do kabria, ale spíš jen o vhodnosti na krátké trasy.
Na krátké trasy jsou vhodné jedině nepřímovstřikové motory nebo s kombinovaným vstřikováním.

Jirka87: Ty pověry jsou jak z roku 85! Černé auto s černýma nevětranýma sedačkama, panoramou a no problem. Mohu porovnat s bílým autem v béžovém textilu a není v tom žádný teplotní extrémě zásadní rozdíl! Ano, trochu je, ale né tak diametrálně zásadní jak si myslíš a pozitiva převažují nad negativy. Reálně je to o tom, co Ti vyhovuje, na co máš, nebo co chceš, a né o tom, že je jedno nepoužitelné jak naznačuješ.