Tak zatím díky za rady, zatím je to nerozhodně. Manželce jsem vysvětlil, že rakev není kam dát v garáži a valit 180 km/h a víc s takovým závažím na střeše taky není nejlepší nápad.
To A4 a jeho deriváty je o 10cm delší než BMW 3 a kufr větší není. Navíc nemá dostatečné "vybrání" na začátku kufru po stranách. Z jedné strany jen mělké a z druhé strany jakýsi malý prostor se síťkou...
Cupra v manuálu co je skladem nebude mít například bezklíčový vstup, asi horší světla než to BMW a míň asistentů. Při 130km/h točí asi 3000ot/min. Ale zase dobře využitý prostor, kufr velký, auto krátké. Navíc manuál...
BMW točí při 130km/h snad okolo 2000ot/min, má adaptivní světla, líbí se mi ten Head-Up display a nakonec i ty bezpečnostní asistenti. Přece jen jezdíme na jeden zátah 1000km a to hlavně v noci. No ale zvládali jsme to i se Civicem 1,8... Co se týče bezpečnosti, BMW mi přijde takové masivnější, kapota dlouhá, taky má tak o 200kg víc...
Těch aut je pár různě po Německu, to je dost nereálné je vyzkoušet. V rámci mojí práce mám často auta z půjčoven, ale takové "sportovní" modely ne. Seat Leon jsem měl HB v 1.8 TSI a kombi 2.0 TDI oboje manuál, BMW 120i a 420i, oboje automat. Bylo to OK. Co se týče Audi tak jen Q5 v 2.0TDI, nuda, jako naše služební Passaty, ale to je i tím dieselem a automatem. Taky jsem Mercedes CLA180, benzín 1.6 122k automat, strašné. Ale byl červený v AMG paketu. Vyletěl jsem s ním ze silnice když jsem se vyhýbal tanku
Srovnání Passat předokolka a BMW 3 zadokolka na sněhu, BMW bylo lepší a to i v trakci...:
https://www.youtube.com/watch?v=6tRofeNXVe8