Re: Citroen Spacetourer zkušenosti
Napsal: stř 04 zář 13:54
Asi se nic stále nezměnilo, MB/Multivan cenově mimo, Tourneo stále utáhne s AT tunu a v zadu stále automatickou klimu neumí (myslím). S AT má Tourneo mnohem víc omezení, jako je absence rezervy a střešního nosiče - hold EU si vybírá svou daň skrytě ale tvrdě Trafic naopak dostal na jaře 2.0 motor, což je taky důvod proč jsem se o něj začal zajímat.
Bohužel sedačky a stolek moc neudáš - je potřeba na to mít kolejničky, takže do 2+3+3 to dát nejde.
Nedávno jsem se byl podívat na Renault Trafic Spaceclass Escapade (omlouvám se za lehký offtopic zde) (úprava na ležení, stolek, otáčecí 2. řada) - předek mi přišel celkem OK včetně plastů - nepochopil jsem ale nepolohovatelnou opěrku ruky (2: řada umí!). Co se mi ale moc nelíbilo, je zadní část - kvalita sedaček nic extra, plasty jakoby všude koukaly, nebyly dotažené do konce (na sedačkách při sklopení apod), pod sedačku se dá něco uložit, ale je třeba celou sedačku "otevřit" (= nemá šuple jako konkurence).
Nepochopitelné je pro mě otáčení 2. řady sedaček - ten mechanizmus váží určitě 10+kg na jedné sedačce, otáčet to jde strašně složitě (pokud je tam přítomen stolek) a přitom by stačilo sedačku otočit v kolejnicích. Pokud by dali otáčení na 1. řadu sedaček, bylo by to o něčem jiném a mělo svůj smysl. Také jsem si všiml že oproti vedle stojícímu Trafficu je Spaceclass o 1-2cm nižší + má výš podlahu (opět cca 1-2 cm) (pravděpodobně díky kolejnicím).
Jinak postel jde rozložit i za přítomnosti 2. řady sedaček, i když ty musejí být úplně vpředu (po směru) nebo ještě sklopené (v protisměru).
Sumárum: příplatek 80k za Escapade oproti normální 2+3+3 mi přijde celkem dost, ale asi to odpovídá cenám jinde (zde se mění obě řady sedaček). Ještě bych uvítal k ložní úpravě nějaké stínění oken, které chybí. Kolejničky jsou naopak řešeny pěkně a vedou od začátku do konce (narozdíl od C/P/T). Pozice za volantem za mě OK, Pří více odsunuté sedačce (cca 180cm postavy) se dá projít okolo řadičky dozadu. Ve dveřích bych uvítal více úložných prostor.
Bohužel sedačky a stolek moc neudáš - je potřeba na to mít kolejničky, takže do 2+3+3 to dát nejde.
Nedávno jsem se byl podívat na Renault Trafic Spaceclass Escapade (omlouvám se za lehký offtopic zde) (úprava na ležení, stolek, otáčecí 2. řada) - předek mi přišel celkem OK včetně plastů - nepochopil jsem ale nepolohovatelnou opěrku ruky (2: řada umí!). Co se mi ale moc nelíbilo, je zadní část - kvalita sedaček nic extra, plasty jakoby všude koukaly, nebyly dotažené do konce (na sedačkách při sklopení apod), pod sedačku se dá něco uložit, ale je třeba celou sedačku "otevřit" (= nemá šuple jako konkurence).
Nepochopitelné je pro mě otáčení 2. řady sedaček - ten mechanizmus váží určitě 10+kg na jedné sedačce, otáčet to jde strašně složitě (pokud je tam přítomen stolek) a přitom by stačilo sedačku otočit v kolejnicích. Pokud by dali otáčení na 1. řadu sedaček, bylo by to o něčem jiném a mělo svůj smysl. Také jsem si všiml že oproti vedle stojícímu Trafficu je Spaceclass o 1-2cm nižší + má výš podlahu (opět cca 1-2 cm) (pravděpodobně díky kolejnicím).
Jinak postel jde rozložit i za přítomnosti 2. řady sedaček, i když ty musejí být úplně vpředu (po směru) nebo ještě sklopené (v protisměru).
Sumárum: příplatek 80k za Escapade oproti normální 2+3+3 mi přijde celkem dost, ale asi to odpovídá cenám jinde (zde se mění obě řady sedaček). Ještě bych uvítal k ložní úpravě nějaké stínění oken, které chybí. Kolejničky jsou naopak řešeny pěkně a vedou od začátku do konce (narozdíl od C/P/T). Pozice za volantem za mě OK, Pří více odsunuté sedačce (cca 180cm postavy) se dá projít okolo řadičky dozadu. Ve dveřích bych uvítal více úložných prostor.