Stránka 3 z 4

Re: Solídne a zároveň zábavné auto pre mladý pár.

Napsal: pát 25 led 19:08
od rudiny1
Je tam CVTčko ? Pokial viem mal by tam byť klasický automat s hydromeničom od Aisinu, čo nieje podľa mňa taká katastrofa oproti tomu variátoru.
Priaťelka chápavá je ,, ale čo sa batožiny týka vie vždy efektívne využiť každý priestor :D.
Nad tým bavorákom som tiež veľmi premýšľal, no nepáči sa mi až tak ako to toybaru to vôbec, a zároveň tá spotreba by ma tiež až tak netešila. A to fakt je stále tak s tými japoncami a dielni v dobe globalizácie sakra ? Ako mám starú mazdu a tam boli diely tiež pekne mastné, ale vraveli mi že je to kvôli tomu že nato nieje toľko druhovýroby ako na novšie modely.

Re: Solídne a zároveň zábavné auto pre mladý pár.

Napsal: pát 25 led 20:34
od Hanz
Máte pravdu soudruhu, je tam hydroměnič což mě překvapuje, když do všeho ostatního cpou CVT, tak to se omlouvám za blud :(

Stejně bych si ale automat do tohodle auta nevzal, jednak přidává na váze, druhak požírá část výkonu a to nejdůležitější je, že do sporťáku patří manuál a tenhle je fakt kvalitní a funguje na jednotku. Navíc případná výměna bude o hodně levnější než automat. Říkají to úplně všichni novináři co srovnávali v tomhle autě manuál a automat, že do toho auta automat prostě nepatří.

Ještě se zbývá rozhodnout zda vycizelované BRZ a nebo chuligánskou GT86? :D V první generaci byli ty rozdíly podle mě větší, v té druhé co mám se Toyota hodně přiblížila k nastavení BRZ, čili spíše čistá stopa než v každé zatáčce drift. Pro blbnutí je to horší, ale pkud se to používá i jako běžné auto, tak je asi lepší, když se to nechce hrnout bokem pokaždé :D

Re: Solídne a zároveň zábavné auto pre mladý pár.

Napsal: pát 25 led 20:45
od rudiny1
V pohode, no najprv si ma zneistil lebo je pravda že subaru tie CVT fakt niak môže, ale aspoň ma to neodradilo a skúsil by som ten automat predsalen (aj keď petrolheadi budu prevalovať oči).

Re: Solídne a zároveň zábavné auto pre mladý pár.

Napsal: pát 25 led 20:46
od M.Z.
8-}

Re: Solídne a zároveň zábavné auto pre mladý pár.

Napsal: pát 25 led 21:09
od Hanz
Doporučuji se podívat na test od pana Koubka - BRZ s automatem na meziplynu, jsou tam jiné převodové poměry a spousta dalších věcí s tím spojená, ale pokud ani to nevadí, tak už stačí jen vybrat správného kandidáta :P

Re: Solídne a zároveň zábavné auto pre mladý pár.

Napsal: pát 25 led 21:21
od rudiny1
Znova , díky za radu kuknem. Bude to ale boj medzi pohodlnostou a pravým jazdným pôžitkom.

Re: Solídne a zároveň zábavné auto pre mladý pár.

Napsal: sob 26 led 04:40
od Hanz
Mohl bych vědět z jakého důvodu chceš ten automat? Protože mě nenapadá nic v čem by to mělo mít výhodu.

Re: Solídne a zároveň zábavné auto pre mladý pár.

Napsal: sob 26 led 09:53
od rudiny1
Je to hlavne kvôli tomu že to chcem aj ako každodenné auto pre mňa a priateľku. Mal som skúsenosti so Subaru Impreza STI a to malo poriadne tvrdú spojku na popojizdenie po meste, a predpokladam že aj toto ma. Ja by som to ako tak prekonal , ale priatelka by mohla mať problém.
Viem čítal som ten test a písali že automat akoby nedovolí vydolovať aj toho posledného koníka ale to by som možno oželel (ja viem divné).

Re: Solídne a zároveň zábavné auto pre mladý pár.

Napsal: sob 26 led 12:59
od Zajda
Prehistorický měničový automat do BRZ je absolutní nesmysl. To nebude jako DSG dvojspojka. A pochybuju, že je u manuálu stejně těžká spojka jako v STI s dvojnásobným krouťákem. Stejně žádné s automatem v Evropě nebude na prodej, protože by si takové auto s takovou převodovkou koupil maximálně někdo s hendikepem dolních končetin.

Re: Solídne a zároveň zábavné auto pre mladý pár.

Napsal: sob 26 led 13:06
od Hanz
STI je ale úplně jiné auto a krom toho, že tohle chce přece jen maličko více citu v obou nohách, tak to funguje úplně stejně jako obyčejná auta. Mám to úplně nové a že bych oproti Mazde 6 (která je pouze rok stará, kupovaná byla taky nová a zajížděl jsem jí) zaznamenal o něco tvrdší spojku, to bych fakt neřekl. Maximálně je to o něco citlivější a doporučuji boty s tenčí podrážkou, ale když to zvládne moje žena, tak zručnější řidičce to nebude dělat problém a začátečnici bych do toho neposadil, protože na pohon zadních kol to chce mít něco málo najeto, jinak to skončí přinejlepším škarpou.