Stránka 4 z 6

Re: Honda Accord vs Mazda 6 vs úplně jiné

Napsal: stř 05 pro 06:56
od MMKS
vzhledem k tomu, že už je vybráno takže to klidně může sklouznout do OT. Já jsem prostě zatížený na Japonce, ale v podstatě jsem se nebránil ničemu ani koncernu, ale když jsem četl, že bych musel být pomalu produktový specialista, abych zrovna objevil, kterou řadu motorů jsem koupil, protože všechny se jmenují stejně, ale postupně se snažili vychytávat průsery, na to jsem neměl nervy.
Ale abych jim nekřivdil, v minulém zaměstnání jsme měli jako služební auta Škody Octavia RS v benzínu. Na to že ty auta jezdili město a dálnici, střídali x řidičů atd. , tak měli najeto kolem 300t km, dynamiku skvělou a spotřebu pod 9 litrů. Jenže to byly už starší ročníky a Octavii jsem nechtěl (blízkost slovenských hranic a znalost statistiky krádeží mě celkem odradila).

Re: Honda Accord vs Mazda 6 vs úplně jiné

Napsal: stř 05 pro 07:57
od HondaMan
Vše co jsi vyjmenoval je velmi ovlivněno vysokou četrností aut.
- Onehdá jsem viděl statistiku krádeží aut a číslo jedna byla Honda. Počet ukradených aut se tam totiž vztahoval na počet registrací nikoliv na absolutní počet. Koncern byl vysoko, ale rozhodně né tak moc jak se o tom mluví.
- I japonci mají průserové motory a průserové komponenty. Současní zákazníci Mazdy by mohli vyprávět.
Ten problém je, že když v čr prodáš 1000 aut/rok všechny budou sráč a každý 100. si bude stěžovata tak je to pláč pár bláznů někde na internetu, které ještě "ortodoxní" komunita vyhejtuje zatímco když prodáš 100 000 aut a všechny by byly sráč a každý stý uživatel si stěžoval na internetu tak je z toho kauza.

Re: Honda Accord vs Mazda 6 vs úplně jiné

Napsal: stř 05 pro 08:15
od MMKS
na tom samozřejmě něco je a určitě jsme tím ovlivnění. Já sám nebyl nebyl velký zastánce Mazdy, protože jsem kdysi měl model 626 a štvaly mě závady, které všichni majitelé auta znaly a prostě to brali jako vlastnost (zatuhávající zadní brzdy, nevracející se ručka atd.). Jak se mě líbilo Subaru, tak i u těch pravověrných šly často slyšet povzdechy, že dobře už bylo a u nových majitelů přímo kritika. Nissan u mě totálně skončil, takže tolik asi láska k Japoncům :-D.
Ono je to vše na osobní zkušenostech, známostech, náhodách. Chvilku jsem měl možnost nahlédnout pod pokličku reklamačnímu oddělení velkého autobazaru a když se tam za den sejde třeba 6 reklamací na Citroen, sice prkotin, ale které majitele serou, tak ho člověk do seznamu nedá. Třeba haluz, třeba prostě blbý den, ale ovlivní to při dalším výběru.
Věř, že statistiku ukradených aut znám (aspoň k místu bydliště) velmi dobře a je doopravdy ovlivněna i tím místem a módou. Svého času Poláci a Litevci ve velkém brali právě SUV Hodna a Toyota, ale to většinou v Rakousku. U nás se kradou cca 10 let staré Škodovky na díly na Slovensko, protože těch aut je nejvíc, poptávka po dílech velká a už to nejsou tak nová auta, aby to majitelé chtěli řešit nákupem u dealera, ale právě shání levnější varianty na vrakáčích.

Re: Honda Accord vs Mazda 6 vs úplně jiné

Napsal: stř 05 pro 08:25
od HondaMan
Aktuálně bydlím kousek od CZ/PL/SK hranice. Je to tu velmi podobné. Jen jsem chtěl říct, že 1 ukradená Honda a 100 ukradených Škodovek neznamená nutně vyšší pravděpodobnost krádeže u ŠA.

Re: Honda Accord vs Mazda 6 vs úplně jiné

Napsal: stř 05 pro 09:12
od mattonecz
Japan power píše:
Rageweawer píše:dotyčný si poté koupí skoro 10 let starou popelnici :)
Jestli 10 let starou popelnici nebo 3. roční spotřební playstation sráč s turbínou, tak bych měl jasno. :D
Kdyby to byla alespoň 2.0 Turbo, ale tyhle přeplňovaný pidi motůrky se zvukem vysavače do 1.8 obsahu na ty současné, přerostlé krávy jsou fakt jen pro buzíčky. Nic proti. Co to půjde, taky tohle svinstvo podporovat mými pěnezi rozhodně nehodlám. B-)

Raději silnějšího astmatika než tyhle přiteplený motůrky pro neřidiče s Eúró močovinou a umělým zvukem motoru přibarveným z repráčků a falešnými koncovkami výfuků, aby to něco kompenzovalo na co to ve skutečnosti nemá. Pro buzíky no. :))

Kdo zavedl downsinzing? No přece ten lidový výrobce z Němec. Proč? Protože nikdy žádný vynikající, nepřeplňovaný zážehový agregát neudělali. Většinou to byly jen drahé, nespolehlivé kasičky s podprůměrnou dynamikou. Když už to mělo konečně nějaké parametry, tak to více stálo než jezdilo a člověk se nedoplatil. Majitelé Touarequ, Phaetona můžou povyprávět. Nebo snad majitelé mainstreamu v podobě "výkonných" a "spolehlivých" 1.6 nebo 2.0 FSI motorů a nutnosti tankovat 98 oktan a rizikem prasknutí hlavy? :D Ale přece né. Raději uděláme přeplňovaného trpaslíka, který bude mít povolenou toleranci, normu spotřeby oleje 1l/1000km a dáme tomu název TSI :ymhug: =)) .

To si zase poslechnu názorů. :-* :D
Ty podporujes maximalne tak bazary ty buzicku, to nikoho nezajima :)

Re: Honda Accord vs Mazda 6 vs úplně jiné

Napsal: stř 05 pro 19:39
od Japan power
Ty podporujes maximalne tak bazary ty buzicku, to nikoho nezajima :)
Tak se hned nečerti přece a přiznej si to. To jsem ještě naschvál nezmínil legendární, spotřebou ve vyšších rychlostech a defacto končící dynamikou v 80 km/h velice rozšířený Hitlerův Tajný Projekt HTP. Tohle vydat amící nebo japončíci, tak se hanbou propadnout. Ale našinec je s tím ještě spokojen :))

Všechno atmosférický od koncernu stojí za starou bačkoru. Ok, dejme tomu 2.8 V6, ale ten taky není ničím výjimečný a dynamikou ho překoná kdejaká slabší atmosféra za mořem.

Proto ta obliba přeplňovaných motůrků u koncernu. Ono totiž nic jiného těm majitelům totiž nezbývá a musí se vymlouvat na přeplňovaný vysavač se zvukem z reproduktorů, příkladnou egonomií v interiéru, rychlostí infotainmentu a použitých PRÉÉMIUM materiálech, ze kterých po 10 letech sleze barva. A nezaujatí novináři rádi napišou kladnou recenzi a teplý Pepík z horní, dolní se z toho udělá. Tak to chápu. :x :-*

PS: Vlez do bazaru a zkus napočítat, kolik je tam škodověnek, vágnů, seátků a potom něco piš. To je z 80% buď to, potom z 10% něco z Francie a zbytek se podělí mezi ostatní.

Re: Honda Accord vs Mazda 6 vs úplně jiné

Napsal: stř 05 pro 19:48
od mattonecz
já nevim já koncern nemám :) ale s mojí 1.4T jsem už spokojen. a 2.0T v Cupře a Golfu R bych taky snesl

Re: Honda Accord vs Mazda 6 vs úplně jiné

Napsal: stř 05 pro 23:10
od Lachende Bestien
@Japan power
Nejsem zarputilým fanouškem žádného autoproducenta, takže se mě hádky kdo byl/je/bude ten nejlepší prakticky netýkají, ovšem pokračující trend zvyšování hmotnosti aut za současného snižování obsahu hlavně zážehových motorů a přidávání turb(možno zmínit, že jsem zarputilým anti-fanouškem dieselových dusivých smradometů) je kardinální zhovadilost.

Jen by mě ale zajímalo, jakou v současnosti vyráběnou běžnou atmosféru (japonskou, nebo i jinou, na výrobci/zemi původu nezáleží) byste postavil proti dle vás do "moderního" osobáku optimálnímu oturbenému dvoulitru, aby dokázala být přiměřenou konkurencí.

Edit. Ad htp - dokážu si představit, že to mnohým důchodcům/začátečníkům/extrémně opatrným/defenzivním řidičům atd. může bohatě stačit. Jako inženýr/motorář bych se tímto "úspěchem" ale moc nechlubil x_x .

Re: Honda Accord vs Mazda 6 vs úplně jiné

Napsal: čtv 06 pro 07:56
od Japan power
Lachende Bestien píše: Edit. Ad htp - dokážu si představit, že to mnohým důchodcům/začátečníkům/extrémně opatrným/defenzivním řidičům atd. může bohatě stačit. Jako inženýr/motorář bych se tímto "úspěchem" ale moc nechlubil x_x .
Právě těm důchodcům, přemisťovačům byl oturbený pidi motůrek beztak navržený, aby se s tím rozjeli, vyjeli kopec a přišlo jim, že to vodspodu táhne. Na pár výjimek jsou to motory pro konzumenty, nenadšence. Že je to ve vysokých otáčkách mrtvé už nikdy nezjistí. Normální řidič si podřadí a jede. Bez prodlevy sešlápnutí plyn. pedálu, riziku drahých oprav. 2.0 turbo motor pojede fajn, ale tady se bavime o těch pidi EURO6 do 1.6 litrů na velké auto. U malého i 1.4 atmo stačí. Kort ty živé, japonské neuškrcené.. I dneska jezdí většinou nadstandardně. Navíc srovnávat kultivovanost třeba 2.0i s 1.2 Turbo snad nemusím. Opravdu nechci.

Re: Honda Accord vs Mazda 6 vs úplně jiné

Napsal: čtv 06 pro 09:06
od zdeny
[quote="Lachende Bestien"]@Japan power


Jen by mě ale zajímalo, jakou v současnosti vyráběnou běžnou atmosféru (japonskou, nebo i jinou, na výrobci/zemi původu nezáleží) byste postavil proti dle vás do "moderního" osobáku optimálnímu oturbenému dvoulitru, aby dokázala být přiměřenou konkurencí.

Tato rovnice DNES už nemá řešení. To každý ví...
Ale výjimky byly: Motor z Corolly 1,8TS, z Civicu R-type - oba mezi 142-147kW a důstojný a zejména festovní kandidát k 2l turbo.