Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvekod Stepan » čtv 22 lis 21:25

Tak ono už jenom porovnání GolfR a TypeR kulhá na obě nohy. Oboje je to sice hatchback a má to třista koní, ale cílovka je diametrálně odlišná :(
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3104
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvekod řidičBOB » čtv 22 lis 21:50

Fakt nevím, ale tak zaujaté testy, jako se produkují na Lexus nebo Subaru, to se jen tak nevidí. Každý, kdo se v tom lehce pohybuje, tak ví, proč to tak je.
Rád vzpomínám na Xedos9, 323F nebo Prelude. Ale ta doba je dávno pryč. I když u některých značek ten interiér moc evoluce nepobral.
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 20771
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvekod Stepan » čtv 22 lis 22:29

a proooč?
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3104
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvekod HondaMan » pát 23 lis 07:14

Zrovna Prelude 5g byla ve firmě od nova a nespolehlivější auto byla snad jen 307 z prvního roku výroby. Ale když fungovala, tak byla super.
Speeding. Bringing the World Closer Together.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 2575
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvekod řidičBOB » pát 23 lis 07:48

já mluvím o téhle generaci :ymhug:
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 20771
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvekod honziss » pát 23 lis 08:05

řidičBOB píše:Fakt nevím, ale tak zaujaté testy, jako se produkují na Lexus nebo Subaru, to se jen tak nevidí. Každý, kdo se v tom lehce pohybuje, tak ví, proč to tak je.
Rád vzpomínám na Xedos9, 323F nebo Prelude. Ale ta doba je dávno pryč. I když u některých značek ten interiér moc evoluce nepobral.

V nasi male zemi je tezke verit nazaujatosti nejakeho testu. Kdyz koukam na testy lexusu, subaru, jaguaru a dalsich netuctovych znacek, tak z nich vetsinou citim jak je autor nadsenej tim, ze ridi neco jinyho nez obvykle a pak autu lecos odpusti. Kdyz recenze beznych aut na yt, tak: carwow, marekdrives, thefastlanecar, apod.
2x V6...685k celkem.
honziss
Letec
 
Příspěvky: 2062
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvekod honziss » pát 23 lis 08:14

Add interiery japonskych aut - podle me, minimalne lexus a subaru (impreza, xv) maj kvalitu plne srovnatelnou s koncernovymi znackami. Co maj horsi je infotaiment, jednoznacne, ale zas bych rekl ze pouzivaj lepsi material a to i na hur viditelnych mistech.

Design nehodnotim, ten je subjektivni a kazdymu se libi neco jinyho.
2x V6...685k celkem.
honziss
Letec
 
Příspěvky: 2062
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvekod M.Z. » pát 23 lis 08:28

Je fakt, že poslední Subaru už mají vnitřky cajk, na druhou stranu zas nemají motory.
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3377
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvekod honziss » pát 23 lis 11:36

M.Z. píše:Je fakt, že poslední Subaru už mají vnitřky cajk, na druhou stranu zas nemají motory.

To je bohuzel pravda. 2.0i je tak max dobra na velmi defenzivni jizdu.
2x V6...685k celkem.
honziss
Letec
 
Příspěvky: 2062
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvekod Japan power » pát 23 lis 18:58

Kdysi měla super interiéry i Honda. Ještě do 8g Accordu. Ty ufo modely se mi taky nelíbí. NSX první generace vypadá i po 20 letech suprově, když si vezmu, jaké palubovky měl tenkrát koncern včetně Audi, Porsche, ale třeba i vyhlašeného Mercedesu nebo supersportu Lamborghini či Ferarri. Radost pohledět a to byl zdůrazňuji začátek devadesátých let 90-. http://followtheart.info/kareff-Fri_23_20.html To stejné třeba Legend, který měl el. podavač pásů a jiné vymoženosti, ze kterých se dneska u německé konkurence dělá něco luxusního a používá se to spojení PRÉMIOVÉ, což mi silně leze na nervy :ymsick: . Honda to měla už v 90. letech. To stejné třeba s natáčecí zadní nápravavou u Prelude 4WS, ze které se taky dneska dělá něco extra. Zase to měli Japonci už v 90. letech. To ať si fandové němců uvědomí. ;)

Zpátky k interiérům.
Když to vyloženě nebyly low costy, tak mi nikdy Japonci nepřišli o nic horší. Naopak za mě jsou o dost trvanlivější a subjektivně líbivější, když se s odstupem času podívám na ta auta dovnitř. Sice tam nejsou různé kokotinky, ale měkčené plasty měly taky a všechno lícovalo a byla z toho cítit kvalita. S tím bojovala spíše imho dlouho Amerika a jejich automobily. Netvrdím, že jsou špatné, mají také své kouzlo a byly zkrátka jiné, dělané na jejich cesty a uvrzané byly až až. Ale taková Corvette C4 byla taky nadčasová a krásná svým způsobem.
Život je příliš krátký na to, abychom jezdili nudnými auty!
Uživatelský avatar
Japan power
Autoškolák
 
Příspěvky: 74
Registrován: stř 01 srp 07:52

PředchozíDalší

Zpět na Výběr auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků