Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvekod Stepan » čtv 22 lis 21:25

Tak ono už jenom porovnání GolfR a TypeR kulhá na obě nohy. Oboje je to sice hatchback a má to třista koní, ale cílovka je diametrálně odlišná :(
1x dvojlitr dýzl, 1x malorážka na béňo, 0,75x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3717
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvekod řidičBOB » čtv 22 lis 21:50

Fakt nevím, ale tak zaujaté testy, jako se produkují na Lexus nebo Subaru, to se jen tak nevidí. Každý, kdo se v tom lehce pohybuje, tak ví, proč to tak je.
Rád vzpomínám na Xedos9, 323F nebo Prelude. Ale ta doba je dávno pryč. I když u některých značek ten interiér moc evoluce nepobral.
No pain, no gain.
V6 + V4 + R3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 22473
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvekod Stepan » čtv 22 lis 22:29

a proooč?
1x dvojlitr dýzl, 1x malorážka na béňo, 0,75x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3717
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvekod HondaMan » pát 23 lis 07:14

Zrovna Prelude 5g byla ve firmě od nova a nespolehlivější auto byla snad jen 307 z prvního roku výroby. Ale když fungovala, tak byla super.
Speeding. Bringing the World Closer Together.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 3042
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvekod řidičBOB » pát 23 lis 07:48

já mluvím o téhle generaci :ymhug:
No pain, no gain.
V6 + V4 + R3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 22473
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvekod honziss » pát 23 lis 08:05

řidičBOB píše:Fakt nevím, ale tak zaujaté testy, jako se produkují na Lexus nebo Subaru, to se jen tak nevidí. Každý, kdo se v tom lehce pohybuje, tak ví, proč to tak je.
Rád vzpomínám na Xedos9, 323F nebo Prelude. Ale ta doba je dávno pryč. I když u některých značek ten interiér moc evoluce nepobral.

V nasi male zemi je tezke verit nazaujatosti nejakeho testu. Kdyz koukam na testy lexusu, subaru, jaguaru a dalsich netuctovych znacek, tak z nich vetsinou citim jak je autor nadsenej tim, ze ridi neco jinyho nez obvykle a pak autu lecos odpusti. Kdyz recenze beznych aut na yt, tak: carwow, marekdrives, thefastlanecar, apod.
V6...340k
R4...258k
honziss
Letec
 
Příspěvky: 2631
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvekod honziss » pát 23 lis 08:14

Add interiery japonskych aut - podle me, minimalne lexus a subaru (impreza, xv) maj kvalitu plne srovnatelnou s koncernovymi znackami. Co maj horsi je infotaiment, jednoznacne, ale zas bych rekl ze pouzivaj lepsi material a to i na hur viditelnych mistech.

Design nehodnotim, ten je subjektivni a kazdymu se libi neco jinyho.
V6...340k
R4...258k
honziss
Letec
 
Příspěvky: 2631
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvekod M.Z. » pát 23 lis 08:28

Je fakt, že poslední Subaru už mají vnitřky cajk, na druhou stranu zas nemají motory.
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3787
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvekod honziss » pát 23 lis 11:36

M.Z. píše:Je fakt, že poslední Subaru už mají vnitřky cajk, na druhou stranu zas nemají motory.

To je bohuzel pravda. 2.0i je tak max dobra na velmi defenzivni jizdu.
V6...340k
R4...258k
honziss
Letec
 
Příspěvky: 2631
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvekod Japan power » pát 23 lis 18:58

Kdysi měla super interiéry i Honda. Ještě do 8g Accordu. Ty ufo modely se mi taky nelíbí. NSX první generace vypadá i po 20 letech suprově, když si vezmu, jaké palubovky měl tenkrát koncern včetně Audi, Porsche, ale třeba i vyhlašeného Mercedesu nebo supersportu Lamborghini či Ferarri. Radost pohledět a to byl zdůrazňuji začátek devadesátých let 90-. http://followtheart.info/kareff-Fri_23_20.html To stejné třeba Legend, který měl el. podavač pásů a jiné vymoženosti, ze kterých se dneska u německé konkurence dělá něco luxusního a používá se to spojení PRÉMIOVÉ, což mi silně leze na nervy :ymsick: . Honda to měla už v 90. letech. To stejné třeba s natáčecí zadní nápravavou u Prelude 4WS, ze které se taky dneska dělá něco extra. Zase to měli Japonci už v 90. letech. To ať si fandové němců uvědomí. ;)

Zpátky k interiérům.
Když to vyloženě nebyly low costy, tak mi nikdy Japonci nepřišli o nic horší. Naopak za mě jsou o dost trvanlivější a subjektivně líbivější, když se s odstupem času podívám na ta auta dovnitř. Sice tam nejsou různé kokotinky, ale měkčené plasty měly taky a všechno lícovalo a byla z toho cítit kvalita. S tím bojovala spíše imho dlouho Amerika a jejich automobily. Netvrdím, že jsou špatné, mají také své kouzlo a byly zkrátka jiné, dělané na jejich cesty a uvrzané byly až až. Ale taková Corvette C4 byla taky nadčasová a krásná svým způsobem.
Život je příliš krátký na to, abychom jezdili nudnými auty!
Uživatelský avatar
Japan power
Autoškolák
 
Příspěvky: 74
Registrován: stř 01 srp 07:52

PředchozíDalší

Zpět na Výběr auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků