Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27041
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???

Příspěvek od řidičBOB »

Já se musím přiznat, že ta červená se mi na tom autě líbí. Líbí víc než ta žlutá.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5448
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???

Příspěvek od Stepan »

s tou VR6 se to výkonově dostává na úroveň pár let starých RS4/RS5 :ymhug: A navíc se mi vzhledově fakt líbí.
A já jsem nenáročnej. Třeba se mi hrozně líbí O3RS preFL. Bejt to zadohrab, tak bych jí "chtěl". Přijde mi atraktivnější než nějaká základní 3er nebo Cčko.
To samý Mazda 6 :)
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27041
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???

Příspěvek od řidičBOB »

Ale VR6 je pořád v nedohlednu...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
honziss
Letec
Příspěvky: 3459
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???

Příspěvek od honziss »

Podle me se zadnej vetsi motor nez R4 do passata nevejde a nebude. Max prifouknou to co uz tam je na vyssi vykon..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16360
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???

Příspěvek od pavproch »

VR6 je přece historický motor z doby myslím EURO III nebo tak nějak, dnešní EURO V či VI to přece nemůže splnit. Ale to biturbo V6 2.9, co fčíl cpou do paralympiády, by EURO V a VI splnit mohlo, ne?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???

Příspěvek od driver »

Ale může, zjednodušeně to je jen otázka příslušenství, tj sání, recirkulace a výfuku a nastavením A MUSÍ SE CHTÍT. ;)
V US se VR6 v Passatu a v Číně jako Magotan prodává i v roce 2018, i když pod označením V6, ale stojí polovinu toho, co B8 TSI 280PS.
Ze staré platformy by ten motor mohli v klidu hodit do nové ale kdo o to stojí?
Kolik by se jich prodalo?
Všichni by to chtěli, ale nikdo to není ochotný koupit a zaplatit.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
DoubleSix
Pan Řidič
Příspěvky: 435
Registrován: stř 16 úno 16:33

Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???

Příspěvek od DoubleSix »

Mě se líbí ta žlutá.
A protože asi nejsem sám, tak těch žlutých Arteonů je vidět kolem docela dost.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???

Příspěvek od ctrl_j »

honziss píše:Podle me se zadnej vetsi motor nez R4 do passata nevejde a nebude. Max prifouknou to co uz tam je na vyssi vykon..
Proc by se nevesel, historicky byl VR6 i v daleko mensim Golfu. Volvo melo pricne dokonce motor radovy!
pavproch píše:VR6 je přece historický motor z doby myslím EURO III nebo tak nějak, dnešní EURO V či VI to přece nemůže splnit. Ale to biturbo V6 2.9, co fčíl cpou do paralympiády, by EURO V a VI splnit mohlo, ne?
Tyhle motory jsou ale urcene pro podelnou zastavbu, VR6 je koncepce pricna.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
HOUZJ5AJ
Řidič začátečník
Příspěvky: 159
Registrován: stř 11 črc 13:45

Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???

Příspěvek od HOUZJ5AJ »

Vzal bych žlutého. Sice jich bude jezdit hodně, ale ta barva mu sedí. Červená se mi na živo tak nelíbila, žlutá vypadala lépe...
4.4 V8 390 kW, 5.0 V8 338 kW
lampa
Pan Řidič
Příspěvky: 273
Registrován: pát 31 led 21:40

Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???

Příspěvek od lampa »

ctrl_j píše:
honziss píše:Podle me se zadnej vetsi motor nez R4 do passata nevejde a nebude. Max prifouknou to co uz tam je na vyssi vykon..
Proc by se nevesel, historicky byl VR6 i v daleko mensim Golfu. Volvo melo pricne dokonce motor radovy!
pavproch píše:VR6 je přece historický motor z doby myslím EURO III nebo tak nějak, dnešní EURO V či VI to přece nemůže splnit. Ale to biturbo V6 2.9, co fčíl cpou do paralympiády, by EURO V a VI splnit mohlo, ne?
Tyhle motory jsou ale urcene pro podelnou zastavbu, VR6 je koncepce pricna.
Presne tak. Není problém nacpat V8 do miaty, tak co by se nevesla V6 do petimetrovyho sedanu.
Odpovědět