Služební auto - palivo / motorizace / tip na typ
Napsal: sob 18 srp 19:48
Ahoj,
s firmou jsem se domluvil, že nadále nebudu využívat služební auto.
Což pro mne momentálně znamená výběr prvního vlastního auta. Posledních devět let jsem měl samé služební. Z čehož pro mně plyne pár nejasností. Neznám reálné náklady na taková auta a spotřebu jsem řešil jen na bázi, zda-li se vejdu do průměru firmy..
Můj roční nájezd 40 000 - 60 000km. Denní porce je průměr 300K a z toho 250K dálnice.
Rozpočet ideálně 350K
Osobně koukám zatím po Golfu rok cca 2014 nájezd kolem 90k - tam se vejdu cenou do 280K v pohodě s nafťákem 1.6
Proti jednoznačně nájezd takového auta a s tím spojený servis.
Druhou zvažovanou variantou je novější Golf 1.0 benzín. Tam se bavíme o roce 2017, ale cenově kolem 430K s nájezdem do 40K
Pro mě je neznámou spotřeba takového auta a servis. Zda-li se vůbec vyplatí si připlatit.
Třetí variantou je CNG Golf, rok opět 2016, nájezd 80k a cenově také kolem 400K.
Pro mluví jednoznačně náklady na palivo. Ostatní je pro mne úplně neznámá.
S Golfem jsem měl dobrou zkušenost poslední dva roky, proto jsem automaticky koukal po něm. Jezdil jsem s manuálem, další věc je, že bych preferoval automat. Vyplatí se vůbec přechod k tomu pohodlí?
Tipy a postřehy někoho, kdo řešil obdobnou situaci rád uvítám.
Kolegove sáhli po Oktávkách, Superbech a Passatech (toho jsem taky zvažoval.)
To auto bude sice dělník, ale budu v něm nějaký ten čas trávit a rád bych si ho nechal ty tři / čtyři roky.
Největší zůstatkovou hodnotu bude mít zřejmě naftak.
Každopádně budu rád za jakýkoliv komentář, který mne může někam posunout a nasměrovat.
Děkuji
s firmou jsem se domluvil, že nadále nebudu využívat služební auto.
Což pro mne momentálně znamená výběr prvního vlastního auta. Posledních devět let jsem měl samé služební. Z čehož pro mně plyne pár nejasností. Neznám reálné náklady na taková auta a spotřebu jsem řešil jen na bázi, zda-li se vejdu do průměru firmy..
Můj roční nájezd 40 000 - 60 000km. Denní porce je průměr 300K a z toho 250K dálnice.
Rozpočet ideálně 350K
Osobně koukám zatím po Golfu rok cca 2014 nájezd kolem 90k - tam se vejdu cenou do 280K v pohodě s nafťákem 1.6
Proti jednoznačně nájezd takového auta a s tím spojený servis.
Druhou zvažovanou variantou je novější Golf 1.0 benzín. Tam se bavíme o roce 2017, ale cenově kolem 430K s nájezdem do 40K
Pro mě je neznámou spotřeba takového auta a servis. Zda-li se vůbec vyplatí si připlatit.
Třetí variantou je CNG Golf, rok opět 2016, nájezd 80k a cenově také kolem 400K.
Pro mluví jednoznačně náklady na palivo. Ostatní je pro mne úplně neznámá.
S Golfem jsem měl dobrou zkušenost poslední dva roky, proto jsem automaticky koukal po něm. Jezdil jsem s manuálem, další věc je, že bych preferoval automat. Vyplatí se vůbec přechod k tomu pohodlí?
Tipy a postřehy někoho, kdo řešil obdobnou situaci rád uvítám.
Kolegove sáhli po Oktávkách, Superbech a Passatech (toho jsem taky zvažoval.)
To auto bude sice dělník, ale budu v něm nějaký ten čas trávit a rád bych si ho nechal ty tři / čtyři roky.
Největší zůstatkovou hodnotu bude mít zřejmě naftak.
Každopádně budu rád za jakýkoliv komentář, který mne může někam posunout a nasměrovat.
Děkuji