Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Napsal: pát 15 úno 13:38
od Hanz
Nc ma taky samosvor?
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Napsal: pát 15 úno 14:24
od M.Z.
Má a je nesrovnatelně praktičtější, já bych ND nechtěl, raději poslední NC. Mnohem použitelnější auto.
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Napsal: pát 15 úno 22:33
od jarka
Asi to tak je, ale nemůžu si pomoct za mě jednoznačně poface ND, i když jsem v ní ještě nejel. Už ale předface ND mi jízdně přišla nepoměrně víc divočejší než NC. O víc jak 100kg nižší hmotnost je na projevu toho auta hodně poznat. Ale jako rukavice a mobila člověk nikam nedá (bych si na to ušil nějakou kapsu na zip ).
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Napsal: pát 15 úno 23:22
od Hanz
škoda, že je ta NC tak ošklivé auto
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Napsal: sob 16 úno 11:25
od Vrooom
Dalsi stanice pro jarku ...
305 hp na 1070 kg
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Napsal: sob 16 úno 13:44
od jarka
Když si představím těch peněz a sraní kolem, tak to bych radši koupil nějakýho boxstera a malinko upravil . A ona ta nb už taky pak nebude špatná 1050kg a 180koní ve starosvětským analogovým balení .
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Napsal: sob 16 úno 14:31
od Vrooom
Jasny, ze to je nesmysl. Ale zni to paradne. V tom vidim hlavni + toho swapu. praste ty 4 valce vetsinou nijak extra nezni, snad jen s2000 je fajn
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Napsal: sob 16 úno 21:06
od jarka
Mým ideálem v miatě by byl zvuk, který vyluzovalo E30 v DTM - ten zvuk od otevřenýho sání je boží. Sice je to taky R4, ale s asi miliónem úprav proti miatě .
Ad. podvozek: Meister CRD co mi tu doporučoval MadJoe se projevil poměrně dost, pohledal bych nějakou recenzi.
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Napsal: sob 16 úno 22:30
od jarka
Vroom: ještě mě napadlo, že stejně to bude už od KW za raketu, tak možná by byla dobrá cesta osvědčený český protlum. Profi zpracování a co znám lidi co ho jezdí (jezdili) tak všichni spokojený s chováním. Nevím teda jak je na to s výdrží, ale to by jsi asi někde dohledal.
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Chtelo by to vyzkouset auto na coiloverech, ja mam porad strach, aby pak auto nemelo prilis vyostreny jizdni vlastnosti. Na 95% nic kupovat nebudu, bych to musel vyzkouset na zivo a zjistit jaky to vazne je. Na netu se clovek dozvi hromady protichudnych informaci. Bohuzel taky plno lidi kupuje jen proto aby auto priplacli k zemi ...
Navic ted jedno z nejfajnovejsich aut - alpine a110 ma mekky podvozek. Tak babo rad, kde je vlastne optimum.