Stránka 40 z 42

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Napsal: pát 15 úno 13:38
od Hanz
Nc ma taky samosvor?

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Napsal: pát 15 úno 14:24
od M.Z.
Má a je nesrovnatelně praktičtější, já bych ND nechtěl, raději poslední NC. Mnohem použitelnější auto.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Napsal: pát 15 úno 22:33
od jarka
Asi to tak je, ale nemůžu si pomoct za mě jednoznačně poface ND, i když jsem v ní ještě nejel. Už ale předface ND mi jízdně přišla nepoměrně víc divočejší než NC. O víc jak 100kg nižší hmotnost je na projevu toho auta hodně poznat. Ale jako rukavice a mobila člověk nikam nedá :) (bych si na to ušil nějakou kapsu na zip :) ).

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Napsal: pát 15 úno 23:22
od Hanz
škoda, že je ta NC tak ošklivé auto :D

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Napsal: sob 16 úno 11:25
od Vrooom
Dalsi stanice pro jarku :D ...

305 hp na 1070 kg :-)


Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Napsal: sob 16 úno 13:44
od jarka
Když si představím těch peněz a sraní kolem, tak to bych radši koupil nějakýho boxstera a malinko upravil :) . A ona ta nb už taky pak nebude špatná 1050kg a 180koní ve starosvětským analogovým balení :x .

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Napsal: sob 16 úno 14:31
od Vrooom
Jasny, ze to je nesmysl. Ale zni to paradne. V tom vidim hlavni + toho swapu. praste ty 4 valce vetsinou nijak extra nezni, snad jen s2000 je fajn :-)



Zajimalo by me jak by to moje fungovalo, na necem takovym :-)
http://blog-int.kwautomotive.net/st-sus ... ur-bmw-z4/

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Napsal: sob 16 úno 21:06
od jarka
Mým ideálem v miatě by byl zvuk, který vyluzovalo E30 v DTM - ten zvuk od otevřenýho sání je boží. Sice je to taky R4, ale s asi miliónem úprav proti miatě :) .
Ad. podvozek: Meister CRD co mi tu doporučoval MadJoe se projevil poměrně dost, pohledal bych nějakou recenzi.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Napsal: sob 16 úno 22:30
od jarka
Vroom: ještě mě napadlo, že stejně to bude už od KW za raketu, tak možná by byla dobrá cesta osvědčený český protlum. Profi zpracování a co znám lidi co ho jezdí (jezdili) tak všichni spokojený s chováním. Nevím teda jak je na to s výdrží, ale to by jsi asi někde dohledal.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Napsal: sob 16 úno 22:46
od Vrooom
Pockej, to neni zadna hitparada, stoji asi 30k, mam drazsi odpruzeni na kole ... :D
https://www.aze-tuning.de/st-xta-gewind ... 02-03.html

Chtelo by to vyzkouset auto na coiloverech, ja mam porad strach, aby pak auto nemelo prilis vyostreny jizdni vlastnosti. Na 95% nic kupovat nebudu, bych to musel vyzkouset na zivo a zjistit jaky to vazne je. Na netu se clovek dozvi hromady protichudnych informaci. Bohuzel taky plno lidi kupuje jen proto aby auto priplacli k zemi :-( ...

Navic ted jedno z nejfajnovejsich aut - alpine a110 ma mekky podvozek. Tak babo rad, kde je vlastne optimum.