Stránka 38 z 42

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: stř 13 úno 14:44
od 911T
Ale k comu to ked sa da lacnejsie kupit lepsie auto ako prestavovat nieco co nikdy neodladis tak ako to odladi automobilka.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: stř 13 úno 18:05
od Hanz
Spousta lidi si upravuje auta a jestli jsou lepší nebo horší než z výroby si opravdu neodvážim tvrdit. Osobne bych to klidně i zkusil, kbybych na to měl finance. Nikdo by takové auto neměl a mohl by jsi z toho udělat něco jako sleeper car. Je to taková nesmrtelná otázka zda je lepší sériový vůz nebo upraveny. Automobilka ti nabídne jistě záruky a obrovské zkusenosti, také tým lidi, který to navrhuje do posledního šroubu. Pak tu mas zase tábor lidi co ti bude tvrdit, ze neupravene auto nestojí za nic. Na tohle podle mě neexistuje jednoznačná odpověď.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: stř 13 úno 18:43
od Snowman000
Cela seria s GT86 stoji za zhliadnutie, ale dost povie uz len toto jedno video...co je to za s*ani zacat nieco upravovat a snazit sa byt chytrejsi jak automobilka...

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: stř 13 úno 19:05
od Stepan
Snowmann: problém by byl furt stejnej. 200k je hodně, ale potřebuješ je tam mít i jindy než v pár stovkách před omezovačem. Už taková 1.8TSI oktávka je velmi svižné auto a to má oproti BRZ víc kilo a míň koní. Ale turbo koně jsou prostě jiný. Sám si to psal, jak ti Bond ve 140i v přímém srovnání s M3 E46 napráskal. Přitom údaj v kolonce ... (kW) by žádnou dominanci nenapovídal.
Tím spíš u takhle vypadajícího auta, prostě nechceš, abys řešil, jestli ti to TDIčko proti kopci ujede nebo ne. Možná i ta 1.6T z Levorgu by ve spojení s míň debilní převodovkou předváděla lepší divadlo než ten dvoulitr. To je holt, navíc v kombinaci se všema EUR normama, na atmosférické plnění málo.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: stř 13 úno 19:53
od 911T
Hanz píše:Spousta lidi si upravuje auta a jestli jsou lepší nebo horší než z výroby si opravdu neodvážim tvrdit. Osobne bych to klidně i zkusil, kbybych na to měl finance. Nikdo by takové auto neměl a mohl by jsi z toho udělat něco jako sleeper car. Je to taková nesmrtelná otázka zda je lepší sériový vůz nebo upraveny. Automobilka ti nabídne jistě záruky a obrovské zkusenosti, také tým lidi, který to navrhuje do posledního šroubu. Pak tu mas zase tábor lidi co ti bude tvrdit, ze neupravene auto nestojí za nic. Na tohle podle mě neexistuje jednoznačná odpověď.


Ono je upravovanie a "upravovanie". Take lepive pneumatiky, sanie, alebo tuhsi podovzok mozu byt veci co auto posunu, resp. zmenia jeho charakter v ramci relativne lahkeho a lacneho zasahu. Ale kupit si "sportove" auto ktore vyzera daleko rychlejsie ako v skutocnosti je a potom spekulovat nad swapom skutocneho motora mi pride uplne uletene. Hlavne ked si mal moznost kupit za +- rovnake peniaze 370Z ktore by vsetko toto s rezervou riesilo. On ten swap je tam uz od vyroby :D .
Slaby predaj toyobaru ma svoje opodstatnenie. To co bolo dobre pred 25 rokmi nemoze byt dost dobre dnes. Smola je ak si na to prisiel az po kupe. Nic v zlom.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: stř 13 úno 22:02
od Hanz
Já o swapu moc nepřemýšlím, jelikož na něj nemám. Řeknu to na rovinu a to i vyplynulo z toho jak jsem auto vybíral, že tohle byl strop co jsem si mohl vůbec dovolit. Jasně, že Nissan 370Z je v přímce daleko rychlejší , ale taky je bohužel na denní provoz do práce mnohem dražší. Když jsem si spočítal každý rok co projedu v benzínu, co budou stát gumy, co mě bude stát daň a povinné ručení, tak provoz Nissanu je prostě víc jak dvakrát dražší než ta Toyota co mám. To bych si s Nissanem moc zábavy neužil, když by místo ježdění stál na parkovišti a čekalo by se až zbyde na sportovní projížďku. Jelikož to není jen auto na léto a zábavu a musí plnit polovinu času funkci přibližovadla do práce, tak se prostě nedá nic dělat.
Vyhrát sportku nebo mít štěstí na mnohem lepší práci (oboje je velmi nepravděpodobné) tak bych se do swapu klidně pustil, protože mě prostě baví si poskládat auto podle představ - na rovinu nejsem mechanik a nějaké extra zkušenosti s tím nemám, ale když se chce, tak jde všechno. Bylo by to na dlouhé roky a stálo by to o hodně víc než srovnatelně silné auto, ale kdo na to má, tak proč by to nezkusil, nevidím v tom problém.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: stř 13 úno 22:15
od 911T
Tvoju volbu rozporovat nechcem, sam najlepsie vies co chces, ale tie cisla co davas su mimo. 370Z zdaleka nezere 2x viac, pneumatiky nestoja 2x viac a poistka tiez nie. Takze to uzavrime tym, ze ti toyobaru sadlo lepsie a mas pocit ze si usetril. Otazne je ci nebudes o rok o dva spekulovat ako ho vymenit za nieco silnejsie, lebo 200k sa rychlo zunuje. A to pak bude po setreni. :)

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: stř 13 úno 22:25
od Hanz
Dvakrát víc je přehané to beru, ale i tak je ten rozdíl docela velký

Ještě jednou, dejtme tomu 20 tis km ročně a průměrně si Nissan vezme o tři litry benzínu víc, benzín stojí v německu 1,4 euro - rozdíl je 840 euro ročně, gumy stojí plus mínus dejme tomu 1500 na kus víc - 3000kč ročně navíc - 100 euro, daň je dvakrát dražší kůli emisím - to si můžeš dohledal a dělá to 200 euro ročně a povinné ručení se tu dělá jen z výkonu a jelikož má o 130 koní víc, tak odhadem 700 euro navíc což je rozdíl v nákladech ročně nějakých 1800 euro a v přepočtu 46 000 ročně navíc, což je jedna výplata navíc a to není zrovna málo :)
Nelze srovnávat česko a německo, v čechcách bych bral klidně Nissana, ale nikdy bych si ho nekoupil, protože bych si na něj nikdy nevydělal :)

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: stř 13 úno 23:40
od 911T
No jo no, za tychto okolnosti je aj nova GT86 luxus..

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: čtv 14 úno 07:49
od 970ka
Ještě ,že jsme v Česku :-) a nad takovýma věcma nemusíme přemýšlet.