Stránka 33 z 42

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Napsal: stř 16 led 22:03
od Hanz
Spectral: obvykle nemám dlouhé vedení, ale po pravdě na tenhle typ humoru, který se tváří děsně intelektuálně a vyžaduje znalosti, které nepovažuji za podstatné mě opravdu nebere.

Navíc sem házet odkaz na nějaký nesmysly ohledně studia, o kterém si nic valného nemyslím, považuji za minimálně trochu nepatřičné.

Dneska si to valím do práce a bylo sucho, tak si říkám, že spočítám koníky a i se zapnutou stabilizací mě to v jedné zatáčce nečekaně utrhlo zadek. Musím hlavně vyzdvihnout jak bezprostředně mi auto dalo vědět co se bude dít a jak intuitivně se ten nečekaný smyk dal zvládnout. Tohle jsem kdysi zažil s BMW 120d, když mě ho půjčili a valil jsem celkem svižně po kruháči, kde mě to úplně stejně ujelo a také jsem bez větších předchozích zkušeností vykroužil krásný přetáčivý smyk, jen v Toyotě mě to přišlo ještě o stupínek jednodušší. Nečekal jsem, že tento zážitek s BMW ještě něco překoná.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Napsal: čtv 31 led 00:53
od Hanz
Jestli je někdo ze západních čech, věděli by jste o nějakém místě kde se dá nerušeně trénovat driftování - ideálně hodně místa a žádné okolní budovy nebo chodníky a podobně?

Další dotaz pro jezdce na okruhu: přemýšlím, že bych někdy vyrazil na okruh, ale s helmou se do auta nevejdu, takže je na všech okruzích povinná helma nebo jak to vlastně funguje? Jednou bych se určitě podíval i na severní smyčku, ale je to dálka a tam asi helmu budou vyžadovat :( Vím o okruhu v Mostě a Brně, máte nějaké zkušenosti nebo i doporučení v oblasti západních čech, každá rada dobrá :)

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Napsal: čtv 31 led 13:51
od Pavelpu27
Na Ring helmu nepotřebuješ. Je to oficiálně normální silnice, tedy tam platí i pojištění auta. U nás většinou na volné jízdy taky helmu mít nemusíš, povinná je až na závody.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Napsal: čtv 31 led 15:38
od jarka
Hanz: to jsi tak velikej, že se tam nevejdeš, zkoušel jsi to? Jsem několik toyobaru na okruhu viděl i s vyššíma lidma (odhadem ta do 190cm) a helmu měli. Na ring každopádně v rámci tourist-fahren nepotřebuješ, v Mostě je na testování povinná (né volné jízdy - tam to netuším). Před ringem bych ale asi doporučil testnout nějaký standardní okruh a i tak toho budeš mít na ringu plný brejle (ten provoz je tam hustej).

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Napsal: čtv 31 led 16:36
od M.Z.
Taky na Ring doporučím se trochu vyjezdit, jinak si to neužiješ a bude to jen trápení. Nebo si zaplatit kouče.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Napsal: čtv 31 led 22:29
od Hanz
Jarka: Nejsem žádný obr, ale problém je jinde, dlouhý trup a krátké končetiny (ty 4 samozdřejmě :D) takže musím sedět dost vpředu a hodně na rovno, abych došáhl rukama a nejezdil s napnutými. V téhle konstalaci po ránu škrtám pleší o tepícírung. Takže kdybych si měl vzít helmu, tak by sedačka musela jít šikmo vzad, ruce bych měl úplně natažené a tak se mě moc dobře řídit nebude.

M.Z vyjezdit myslíš na normálních silnicích nebo máš na mysli absolhovat nějaké kurzy?

S předešlýma autama nemělo smysl o okruhu ani přemýšlet a s tímhle mě zase přijde škoda to občas nevyzkoušet, protože k čemu je sporťák, když se s ním sportovně nejezdí, to jsem si mohl koupit Golfa GTI a neřešit to :D (bráno s nadsázkou samozdřejmě.)

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Napsal: pát 01 úno 11:38
od M.Z.
Myslím na okruhu, předpokládám, že na normálních silnicích se už nějaký pátek pohybuješ.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Napsal: pát 01 úno 11:55
od jarka
Ten couching jak doporučuje M.Z. je asi nejsnadnější a nejlevnější cesta jak se ridicsky posunout. Když to jeste nakombinujes s poctivým treninkem tak je to ideal.

Ad. pozice za volantem: bych se aspoň pokusil to nejak pořešit, v autě na jezdeni je to naprostý základ.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Napsal: pát 01 úno 23:13
od Hanz
Máte nějaké zkušenosti nebo dopoučení na nějakého mistra co posouvá řidiče o pár levlů dál?

Jarka: bez helmy se mě sedí naprosto ideálně, akorát ráno, když jsem trochu delší po spánku, tak je to trochu na knop, ale po zbytek dne je vše v naprostém pořádku. Ani nevím jak jinak to řešit, to bych se musel nějak šťourat v sedačce nebo jí dokonce nechat vyměnit a to se mi úplně nechce.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Napsal: pát 01 úno 23:24
od M.Z.
Na jaře můžeš jet s náma na Nordschleife.