mattonecz píše:myslel sem japanovy blaboly. koukam ze mas kramy honziku. tak si vymen tampon a dej si pohov
To svědčí o tvé omezenosti stupidního tvora. Nepřispěješ nic kloudného a urážíš druhé. Typická vlastnost nespokojeného chlapa, kterému žena nevyhoví. Nezávidím ti to.
Můžeš se jít bodnout primitive. Ty že si mistr volantu? Velké kulové.
Pokud majitel zvažuje Miatu, tak trošku předpokládám, že chce hravost auta, nízkou váhu, skromnější výkon (dostatečně silné). Tomu je zkrátka nejblíže BRZ/GT86 - váha/náklady na provoz/hravost/výkon. Navrhoval jsem Fiata 124 Spider, ale ten byl tazatelem odmítnut z důvodu foukaného motoru.
Nikde jsem nepsal, že s 370Z se nedá driftovat, to je zase nepravda. Psal jsem pouze to, že to auto má nadváhu a na drift se nehodí a není konkurentem Miaty, BRZ, GT86, což je pravda a je vhodnější na vyšší rychlosti někde po dálnici než třeba Miata. A srovnávat vysokoobjemovou atmosféru 3.7 s motory 2.0? To už rovnou řešme Mustanga 5.0 V8
, který se pohybuje o něco málo dráž. Je to taky kabriolet, je to taky zadokolka, je to taky atmosféra, při snaze to jde do driftu a stojí taky kolem miliónu a zvuk V8 bude návykovější než u Miaty. Ale až bude každodenně vidět účtenku za palivo nebo za běžný servis, tak se mu protočí panenky (třeba taky ne
). Chápeme se? Porovnávají se tady jablka a hrušky