Tohle najdeš i na českých fórech.
Subaru je fajn ale nesmí se s nim aktivně jezdit.
Vyhovuje mu provoz ve stylu dojet na sraz pokecat a domu.
Musí se do toho nacpat spousta prachu aby fungovalo.
Hanz píše:Soudruzi vy mě strašíte, taky mám motor subaru, sice není 2,5 litrový a nemá turbo.
Stepan píše:M.Z. - já to s tím chladičem co doporučoval mmira a kovaným vnitřkem napočítal někam ke kilu s daní. To není "tak" hrozný, kdyby to mělo být už napořád. Mám to blbě spočítáný? + teda případně to servo, to jsem nekoukal.
Ohledně diferáků nevím, to jsem zatím neřešil, je to táty, takže případné faktury jsou jeho () ale prodejce doporučoval nechávat na běžné ježdění Sport, diferáky v defaultu a manuálně hrabat do svornosti, případně jezdit na Sharp jenom když se člověk chce fakt svézt, protože opotřebení je v tu chvíli enormní když člověk netlačí uplnou hranu, ani to nepozná.
Nevim, nejsem technik
Stepan píše:
Co s tím autem bude dál je otázka, třeba si ho vezmu po doběhnutí všech operáků na daily, dojezdím ho do první smrti motoru (která by při daily využití neměla přijít až tak rychle) a pak se buď prodá jako soubor ND nebo se do něj naopak pořádně nasype od motoru přes podvozek až po případné kuchání vnitřku a bude z něj fajnová ozdoba garáže na občasný blbnutí.
Druhá možnost je, že si to tatík nechá jako výplň garáže už v sériovým stavu a bude s tím jezdit jen tak božihodově na projížďky. A pak je i sériovej motor na věkyale tím by mě pěkně nasral
![]()
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků