Stránka 28 z 42

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: sob 05 led 15:56
od rutak11
Já řídím většinu času v tomhle a podobných, chtějí po nás akcích celočerné boty, ve kterých ale chci, aby se mi dobře řídilo a neupekla se mi noha. Za mne spokojenost.
Obrázek

Ale nutno podotknout, že teď v zimě už jezdím i v teniskách s hodně tvrdou podrážkou, u kterých jsem si dlouho říkal, že to prostě nepůjde. Pak nastala párkrát situace, kdy to jinak nešlo...a najednou v tom jezdím běžně, i když to není úplně dobře.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: sob 05 led 16:05
od jarka
Dřív jsem na boty dost kašlal, ale má to něco do sebe. Dřív jsem jezdil v co nejširších (to sebou neslo i tlustou podrážku), aby se mi dobře dávali meziplyny bez přílišného vytočení nohy, ale většinou to bylo na úkor citu na brzdách. Když jezdím normálně tak na to pořád kašlu, ale když se jdu projet v miatě tak si beru vždycky řidičský, něco na způsob tohoto (konkrétní jsem už nenašel, mám je víc jak 5 let :) ): https://www.a3sport.cz/puma-speed-cat-core-417302-01/pP41730201-1?gci=fc60b16a3ad78fb0305eaf399354dcfffb2186e6&utm_source=glami.cz&utm_medium=cpc&utm_campaign=Glami.cz (a bohužel jsem si nenakoupil prosíravě zásobu jako pavproch - i když ten jeho typ bych asi nepreferoval :) ). Hlavní výhoda je tenká podrážka a výrazně lepší cit v noze na brzdách (na plynu a spojce je to podle mýho celkem jedno).

retron píše:... s MX-5 NB jsem toho najezdil docela dost, prvně bez papírů v 17ti pak i s Anniversary 6ti kvaltem a to auto je především hodné, na motor na suchu utrhnout nejde...

Ale jo, stačí jen malinko živější geo (pořád ale nic děsivýho) a to auto vysloveně tančí, klidně i ve vyšších rychlostech na trojku a 205 semi-slickách :) .

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: sob 05 led 18:23
od Hanz
Zatím mě z nabídek bot nic nenadchlo - klasické kecky budou na ježdění asi fajn, ale džíny nenosím, takže v tom budu vypadat jak jeliman, červené pumy nebo adidasy či jiné pestré barvy bohužel vyjdou úplně na stejno. Já mám totiž hnědé kalhoty od fjallravenu a k tomu si nic krom černých nebo hnědých bot nehodí a ty kalhoty mě fakt hodně sedí a nedám na ně dopustit. Ty mokasíny jsou na mě moc extravagantní. Já vím není to se mnou jednoduché i žena mě to dost často říká :D

Polobotky se mi jeví jako dobrý nápad, ale v životě jsem si podobnou obuv nekoupil, takže vyhledat kvalitního výrobce, měkkou podrážku a přijatelnou patu bude dost problém. Řešení jsem už psal, nechat si ušít boty podle představ, to je ale drahá sranda, sice na celý život, ale drahá. I kdyby vydrželi do smrti s minimální následnou investicí, tak i pak je to stále drahá sranda. Musel bych je nosit přes 30 let aby se to dostalo kolem 1000 ročně, čili relativně únosná suma.

Nevím jak prezentují Toyobar, ale za ty peníze je to spolu s MX5 jediná zadokolka s rozumnými provozními náklady a samosvorným diferenciálem. Všechno co je výš cenově, tak rostou spolu s výkonem i provozní náklady. Pokud chcete nové auto a nemáte zrovna miliony pod polštářem, tak se dá vybírat jen mezi dvěma. Zbytek je už pro movitější lidi. S novou MX5 se dá u obou motorizací zadek utrhnout, mám to ozkoušené, ale na druhou stranu to nejde nijak extra snadno a výkon je na to skoro až nedostatečný.

Subaru WRX Sti bych bral taky, ale prvně byla cena proti, potom jsem se začal dočítat, že se toho všichni relativně brzo zbavují. Proč se toho všichni zbavují a po delším studování se začlo objevovat to, že si to klidně vezme i dost přes 20 litrů, když to ženete. Pak diferenciály a ve finále ten provoz je pomalu dražší než auto. Asi se dá za ty peníze sehnat něco jako BMW 140i nebo jak se tomu nově nadává, což je šestiválec a určitě nebude tolik papat a zábava s tím bude taky.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: sob 05 led 20:34
od Stepan
přes dvacet litrů je sice reálná, ale ne příliš přesná definice. Za mě lehounce pod 30, záleží jestli nafasuju nějakou zátěž na sedadlo spolujezdce. :ymparty:

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: sob 05 led 21:15
od Hanz
Kdyby tě ta zátěž slyšela, to by se pak začli dít věci :D

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: sob 05 led 21:23
od Zajda
Na spotřebu myslím byli všichni majitelé připraveni, spíš se toho zbavovali po prvním až druhém motoru přidřeném na klice ve slabých desítkách tisíc km :-)

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: sob 05 led 22:22
od Stepan
No kdyby někdo chtěl, tak na sportovnichvozech je spousta MY2014 na prodej. Letos jim doběhne záruka, takže půjdou za pár :ymparty:

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: sob 05 led 23:31
od Hanz
Zajda píše:Na spotřebu myslím byli všichni majitelé připraveni, spíš se toho zbavovali po prvním až druhém motoru přidřeném na klice ve slabých desítkách tisíc km :-)


Přidřený motor? Nějaká konstrukční vada? Nikde jsem se to nedočetl, takže jsem teď trochu vyvalený :D

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: ned 06 led 00:27
od Zajda
Jen rychlé reference z Googlu:
https://www.torquenews.com/1084/subaru- ... re-lawsuit
https://www.torquenews.com/1084/subaru- ... re-lawsuit
Jeden známý, nevím už jestli po 2. nebo 3. zkáze 2,5l motoru u STI hatchbacku, raději jaksi zlegalizoval v autě JDM 2litr.

Nějaké bývalé majitele máme i na fóru, ti by se možná mohli rozpovídat :-)

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: ned 06 led 01:04
od Hanz
angličtinu né, německy to nevedou? :D Hodím to do googlu, ale zítra. Teď už nevidím ani klávesnici.