Stránka 27 z 42

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: sob 05 led 11:51
od Stepan
Každej, kdo aspoň jednou viděl Rychle a Zběsile přece ví, že na řízení jsou nejlepší plátěnky. Tenká podrážka, lehká bota, možnost maximální flexibility nohy. Pokud člověk nejezdí jenom na výlety a v cíli cesty ho čeká někdo/událost, kde jsou plátěnky za pětibábu nevhodné, polobotky to jistí Ovšem není polobotka jako polobotka že. Vybrat něco s hodně tenkou podrážkou a zároveň nepříliš tuhou "stavbou" a bude to v pohodě. Semiš není uplně blbej matroš, jenom nesmíš zmoknout :D

add supersporty: S hanzem maličko souhlasím. Obecně si myslím, že sportovní a supersportovní vozy jsou většinou koupeny jako splnění snu, když už teda prachy jsou nebo jako nástavec na péro. Obojí je v pořádku, ať si každej dělá co chce. To bude platit pro GT3 úplně stejně jako pro Aventador. O tom, že schopnosti auta už dávno přesahují možnosti drtivé většiny řidičské popuplace se není potřeba bavit, akorát to nezačíná u Porsche, ale už někde u Leonu Cupra a podobobný. Kdo z nás by dokázal házet 300k FWD bokem do každé zatáčky na suchu tak, aby jeho jízda byla maximálně efektivní, ať hodí kamenem :ympeace:
A to, že marketingové oddělení Subaru odvedlo skvělou práci v tom, že kdo si koupí BRZ je pravej petrolhead a kdo si koupí něco jiného je tupá ovce, co nic nechápu a jde akorát o výkon, je pravda :D
A teď mně omluvte, jdu se zeptat, jestli si můžu z garáže vytáhnout tu černou potvoru s rodokmem rallye a jet s ní 70km na dobrou pizzu =))

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: sob 05 led 12:52
od pavproch
Souhlas se Štěpánem, teda částečně. Nikoli plátěnky ale tohle používám na řízení (m4Zlik, 3er, Pindica, Leguán) kdykoli jedu dál než pár km. A v cíli se halt přezouvám (pohorky, tenisky, lyžáky, lakýrky....)

Obrázek

Inov8 Recolite 190 - bohužel už je nedělají, ale stihnul sem si pořídit zásobu (3 páry)

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: sob 05 led 12:56
od M.Z.
No to teda nevím, tuhá turistická podrážka, tohle ideální nebude.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: sob 05 led 12:58
od pavproch
Ale prd velebnosti, je to naprosto měkká a flexibilní papuča, původně byla vymyšlena pro relax po sportovním výkonu.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: sob 05 led 13:18
od Vrooom
Stepan píše:Každej, kdo aspoň jednou viděl Rychle a Zběsile přece ví, že na řízení jsou nejlepší plátěnky. Tenká podrážka, lehká bota, možnost maximální flexibility nohy. Pokud člověk nejezdí jenom na výlety a v cíli cesty ho čeká někdo/událost, kde jsou plátěnky za pětibábu nevhodné, polobotky to jistí Ovšem není polobotka jako polobotka že. Vybrat něco s hodně tenkou podrážkou a zároveň nepříliš tuhou "stavbou" a bude to v pohodě. Semiš není uplně blbej matroš, jenom nesmíš zmoknout :D

add supersporty: S hanzem maličko souhlasím. Obecně si myslím, že sportovní a supersportovní vozy jsou většinou koupeny jako splnění snu, když už teda prachy jsou nebo jako nástavec na péro. Obojí je v pořádku, ať si každej dělá co chce. To bude platit pro GT3 úplně stejně jako pro Aventador. O tom, že schopnosti auta už dávno přesahují možnosti drtivé většiny řidičské popuplace se není potřeba bavit, akorát to nezačíná u Porsche, ale už někde u Leonu Cupra a podobobný. Kdo z nás by dokázal házet 300k FWD bokem do každé zatáčky na suchu tak, aby jeho jízda byla maximálně efektivní, ať hodí kamenem :ympeace:
A to, že marketingové oddělení Subaru odvedlo skvělou práci v tom, že kdo si koupí BRZ je pravej petrolhead a kdo si koupí něco jiného je tupá ovce, co nic nechápu a jde akorát o výkon, je pravda :D
A teď mně omluvte, jdu se zeptat, jestli si můžu z garáže vytáhnout tu černou potvoru s rodokmem rallye a jet s ní 70km na dobrou pizzu =))


Uz jsi tady misto toho vypisovani prohnal ten pekac nekde v horach? Kdyz mate doma to rallye auto ;-)

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: sob 05 led 13:27
od mattonecz
pavproch píše:Souhlas se Štěpánem, teda částečně. Nikoli plátěnky ale tohle používám na řízení (m4Zlik, 3er, Pindica, Leguán) kdykoli jedu dál než pár km. A v cíli se halt přezouvám (pohorky, tenisky, lyžáky, lakýrky....)

Obrázek

Inov8 Recolite 190 - bohužel už je nedělají, ale stihnul sem si pořídit zásobu (3 páry)

kdyby tě zastavila módní policie tak to máš natvrdo :D

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: sob 05 led 13:29
od pavproch
Nicht fesch, aber praktisch. :D

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: sob 05 led 13:54
od Zajda
Je vidět že asi nejdůležitější je, aby se v tom noha dotčeného soudruha cítila dobře.
Stepan píše:O tom, že schopnosti auta už dávno přesahují možnosti drtivé většiny řidičské popuplace se není potřeba bavit, akorát to nezačíná u Porsche, ale už někde u Leonu Cupra a podobobný. Kdo z nás by dokázal házet 300k FWD bokem do každé zatáčky na suchu tak, aby jeho jízda byla maximálně efektivní, ať hodí kamenem :ympeace:

Tak s Favoritem to ještě šlo :-)
Ale máš bod, kdokoliv si stěžuje že MX5 nebo BRZ/86 nemá výkon na hození bokem, měl by si přiznat, že skutečným limitem je on sám :-)

Stepan píše:A to, že marketingové oddělení Subaru odvedlo skvělou práci v tom, že kdo si koupí BRZ je pravej petrolhead a kdo si koupí něco jiného je tupá ovce, co nic nechápu a jde akorát o výkon, je pravda :D

Já jim to přeju, podle papírových specifikací by fakt neprodali nic. Ona je v tom špetka pravdy, 200 koní je až až pokud je využíváš naplno, je pravda že by k tomu byly u BRZ/GT86 možná potřeba trochu jiné převodové poměry.

Stepan píše:A teď mně omluvte, jdu se zeptat, jestli si můžu z garáže vytáhnout tu černou potvoru s rodokmem rallye a jet s ní 70km na dobrou pizzu =))
Zápůjčka - ideální model vlastnictví STI. Když je nasněženo, žádná Impreza (sic!) by neměla zahálet v garáži.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: sob 05 led 15:01
od Stepan
Vroom: my doma nemáme nic. Táta má v garáži. To je podstatný a striktně dodržovaný rozdíl, vždycky to tak bylo. ;) Takže pokud Vysočinu nepočítáš jako hory, tak ne. Ale příští měsíc musím na lyžák, jinak nemůžu ke státnicím, tak možná snad :x

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

PříspěvekNapsal: sob 05 led 15:52
od retron
Zajda píše:...kdokoliv si stěžuje že MX5 nebo BRZ/86 nemá výkon na hození bokem, měl by si přiznat, že skutečným limitem je on sám :-)

tak ja své limity klidně přiznám, kor co mě svezl rallye jezdec s obyc dvoulitrovým Focusem
BRZ jsem se svezl pouze krátce, ale i tak tam ten výkon prostě chyběl, že to bylo hravé o tom žádná
na druhou stranu s MX-5 NB jsem toho najezdil docela dost, prvně bez papírů v 17ti pak i s Anniversary 6ti kvaltem a to auto je především hodné, na motor na suchu utrhnout nejde, pokud nepočítám nějaké neurvalé přidání/ubrání plynu před zatáčkou
pak jsem přesedl do S2000 a to byla bestie, na mokru jsem se to vytáčet na přepnutí VTECu neodvažoval

co se týčet bot, doporučuji Sparco mokasíny Magny-Kours Camo, neni to "Belmondo" ani seladon, akorát je už asi přestali vyrábět, takže poměrně těžko k sehnání, případně Adidas GoodYear nebo samozřejmě klasiku "Walter Röhrl", semtam uvedou nějakou retro edici. Zkoušel jsem i vysoká Sparca, ale nějak mi to nesedlo. Důležité je hlavně aby ty boty měly tenkou a úzkou podrážku, hlavně na italy.