Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Napsal: sob 05 led 11:51
Každej, kdo aspoň jednou viděl Rychle a Zběsile přece ví, že na řízení jsou nejlepší plátěnky. Tenká podrážka, lehká bota, možnost maximální flexibility nohy. Pokud člověk nejezdí jenom na výlety a v cíli cesty ho čeká někdo/událost, kde jsou plátěnky za pětibábu nevhodné, polobotky to jistí Ovšem není polobotka jako polobotka že. Vybrat něco s hodně tenkou podrážkou a zároveň nepříliš tuhou "stavbou" a bude to v pohodě. Semiš není uplně blbej matroš, jenom nesmíš zmoknout
add supersporty: S hanzem maličko souhlasím. Obecně si myslím, že sportovní a supersportovní vozy jsou většinou koupeny jako splnění snu, když už teda prachy jsou nebo jako nástavec na péro. Obojí je v pořádku, ať si každej dělá co chce. To bude platit pro GT3 úplně stejně jako pro Aventador. O tom, že schopnosti auta už dávno přesahují možnosti drtivé většiny řidičské popuplace se není potřeba bavit, akorát to nezačíná u Porsche, ale už někde u Leonu Cupra a podobobný. Kdo z nás by dokázal házet 300k FWD bokem do každé zatáčky na suchu tak, aby jeho jízda byla maximálně efektivní, ať hodí kamenem
A to, že marketingové oddělení Subaru odvedlo skvělou práci v tom, že kdo si koupí BRZ je pravej petrolhead a kdo si koupí něco jiného je tupá ovce, co nic nechápu a jde akorát o výkon, je pravda
A teď mně omluvte, jdu se zeptat, jestli si můžu z garáže vytáhnout tu černou potvoru s rodokmem rallye a jet s ní 70km na dobrou pizzu
add supersporty: S hanzem maličko souhlasím. Obecně si myslím, že sportovní a supersportovní vozy jsou většinou koupeny jako splnění snu, když už teda prachy jsou nebo jako nástavec na péro. Obojí je v pořádku, ať si každej dělá co chce. To bude platit pro GT3 úplně stejně jako pro Aventador. O tom, že schopnosti auta už dávno přesahují možnosti drtivé většiny řidičské popuplace se není potřeba bavit, akorát to nezačíná u Porsche, ale už někde u Leonu Cupra a podobobný. Kdo z nás by dokázal házet 300k FWD bokem do každé zatáčky na suchu tak, aby jeho jízda byla maximálně efektivní, ať hodí kamenem
A to, že marketingové oddělení Subaru odvedlo skvělou práci v tom, že kdo si koupí BRZ je pravej petrolhead a kdo si koupí něco jiného je tupá ovce, co nic nechápu a jde akorát o výkon, je pravda
A teď mně omluvte, jdu se zeptat, jestli si můžu z garáže vytáhnout tu černou potvoru s rodokmem rallye a jet s ní 70km na dobrou pizzu