Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod 911T » pát 04 led 17:23

Hanz píše:kdyby jsi to koupil, protože na to má a líbí se mu to, neřeknu ani slovo. Ale když s tím dělá takový bordel a kompezuje si s tím nedostatky, tak je něco špatně. Lidská hloupost je neomezená jak pravil Einstein :)


No pockaj a ty ho poznas ked vies ze si nieco kompenzuje? Aky je to nedostatok? Intimneho charakteru? Priznaj sa. :D

Toto ma vzdy dostane ako kazdy co trochu vycieva je ihned skatulkovany. Nemoze to byt tak ze si len uspesny clovek uziva svoju novu hracku? Mozno je to malicko bezohladne, ale zrovna zvuk vytoceneho lamba nie je vec ktora by mala na tomto fore komukolvek vadit. Mozno je to len exibicionista a nedostatky mas ty ze cloveka hodnotis na zaklade toho ze ma drahe auto a uziva si ho.
911T
Mistr volantu
 
Příspěvky: 519
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod 911T » pát 04 led 17:48

Hanz píše:
2) zbohatlík pro kterého prachy nehrajou roli a má obrovkou chuť si koupit supersport a bavit se na okruhu a občas i okrsce. Baví ho jezdit rychle a tudíž očekává, že supersport bude rychlý ne jen rovně, ale i v zatáčce, tak proč by jsi proboha kupoval Lambo, který dělá jen divadlo? Supersport už od toho názvu znamená, že to auto bude jezdit super a nebude hezky prskat do výfuku a tvářit se jako, že to jezdí děsně rychle a přitom to vlastně rychle jezdí jen rovně.

Možná to neumím dobře vysvětlit, ale nechápu lidi co chtějí evidentně supersport a koupí si něco co se jen jako supersport tváří. Když to chce jen na silnici, to si rovnou může koupit limuzínu od BMW s 12 válcem, tam se neočekává okruhové nasazení :D


Z tohto mam skor pocit ze si o lambe len niekde cital lebo to auto patri medzi spicku ci uz techncky, alebo jazdnymi vlastnostami. Nejake smiesne casy z okruhov ktore nemaju s objektivitou nic spolocne na tom nic nezmenia a ty ako nadsenec ktory ide bojovat s medziplynmi uz vobec nie. Aby si ma nechapal zle, ja som asi posledny ktory ta bude presviedcat ze porsche nie je viac ako lambo alebo ferrari ale tie tvoje argumenty a konstrukcie ktore tu davas su uplne smiesne. Kazde sucasne lambo je supersport s velkym S. No mozno mimo toho SUV ktore je supersport vo svojom segmente.
911T
Mistr volantu
 
Příspěvky: 519
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Vrooom » pát 04 led 17:49

Hlavně majitel byl dost příjemný a ať si klidně lidi do toho lamba sednou a vytáčel to na jejich požádání ... Nějaky plácání o kompenzaci je dost stupidní ...
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
 
Příspěvky: 1815
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod M.Z. » pát 04 led 18:07

Škoda, že jsem tam nebyl, bych si to poslech.
F-150 5,0
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3295
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » pát 04 led 18:18

Nechal jsem se unést tím blbem, to uznávám. Zbytecne testralni.
Někdo tu psal, ze pan s tím Lambem to turuje ve vesnici a jezdí mu pod kanclem na dvojku. Tak mě z toho vyšlo, ze ho to štve a proto jsem napsal co jsem napsal, mě by to taky stvalo.
Ano udělal jsem si o tom pánovi rychlý závěr, které nedělám rad, ale víc info krom toho co se tu psalo asi nezískal, tak z toho vzniklo tohle.
A jsem rad za všechny co se mě to snažily poradit, děkuji.
Nikdy jsem v Lambu ani Porsche nejel a ještě dlouho nepojedu, vše je maximálně někde vyctene a možná z her jsem si všiml, ze Lambo moc nezataci, což ale není nic extra aby se na tom dalo stavět.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » pát 04 led 18:21

Slovem blb, ne ze ten člověk je blb, pisu to v práci na mobilu a nezobrazuje se mě vše na displej, tak omluvte chyby
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod M.Z. » pát 04 led 19:06

Hanz píše:Nechal jsem se unést tím blbem, to uznávám. Zbytecne testralni.
Někdo tu psal, ze pan s tím Lambem to turuje ve vesnici a jezdí mu pod kanclem na dvojku. Tak mě z toho vyšlo, ze ho to štve a proto jsem napsal co jsem napsal, mě by to taky stvalo.


Psal to tu Mmira a tomu to určitě nevadí, vzhledem k obsahu jeho garáže :D
F-150 5,0
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3295
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » sob 05 led 00:18

Posledních pár stránek se mi moc rozebírat už nechce, tak stručně. Pána s Lambem neznám a zjevně jsem špatně pochopil jak to bylo myšleno s tím, že s ním dělá kravál na vesnici a pána jsem mylně zaškatulkoval.

Každý má to svoje auto, před kterým se bude slastně rozplývat - někdo Lambo, jinej Lotus, Ferrari, Audi apod. Stejně si myslím, že by měla být snaha vývojářů dělat supersporty co nejřidičtější, ale žijeme v reálném světe a ve finále si supersporty vlastně ani nadšení řidiči nekupují, tak jako se časem ukázalo, že skoro nikdo nevyužije perfektní systémy pohonu všech kol s mezinápravovým diferenciálem a většině stačí se jen rozjet v zimě s haldexem.

Nadále se asi nebudu dělit o své pocity a doměnky, protože to je děsný opruz. Každý chce pak vysvětlit proč zrovna tohle je špatně, tahají mě za slova a nakonec jsem za blbce. Jediný kdo se mě pokusil pochopit byl Zajda a zbytek se snažil buď říct svoje a nebo to nikam nevedlo.

Je tu celkem až na vyjímky rozumný kolektiv a nejednou po přečtení odpovědí jsem se musel zamyslet jestli jsem nenapsal nějakou volovinu, což beru pozitivně a vede to ke zlepšování jednak vlastních vědomostí a druhak to přiblíží nebo osvětlí problematiku daného tématu.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » sob 05 led 00:27

Začnu zase nějakou novou tému, která sice nebude úplně o autech, ale patří to k tomu také. Už dobré dva měsíce hledám nějaké slušné boty co se hodí na řízení auta. Na schumacherky od Pumy a obdoby od adidasu jsem asi už starej a na mokasíny si připadám zase docela mladej. Chtěl bych něco z pravé kůže, protože je to podle mě nejlepší materiál pro kvalitní obuv. Jenže to se dneska moc nenosí a snad krom Sparco, jsem toho moc nenašel. Jenže to jsou nadkotníkové boty a nedovedu si představit delší jízdu v létě které poslední roky zažíváme - 35 stupňů. Pak mě ještě napadlo, nechat si ušít boty na míru, ale bez mučení se přiznám, že 35 tisíc za pár bot je docela dost. Klasické polobotky budou asi tvrdé a při delší jízdě díky podpatku to asi taky nebude úplně ideální.

Máte někdo nějaký typ, vlastní zkušenosti? Co používáte Vy, když se jdete bavit ta volant?
Naposledy upravil Hanz dne sob 05 led 08:04, celkově upraveno 1
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Zajda » sob 05 led 01:06

Mě se nejlíp řídí v tomhle, zejména protože sedí pro tvar mojí nohy, nikde zbytečně moc materiálu ale dost nato aby držely:
https://www.adidas.cz/obuv-caflaire/B43743.html
Speciální řidičské boty jsem nikdy neměl, tak nevím, moc bych to nehrotil.
Vorsprung durch traktor & riced out MPV
Uživatelský avatar
Zajda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 934
Registrován: ned 04 lis 03:01

PředchozíDalší

Zpět na Výběr auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků