jarka píše: Trochu mi přijde, že sis koupil svůj první pravý sporťák a najednou všemu rozumíš.
Já netvrdím, že přesně jak to píšu to musí vidět každý a nevidím to tak po tom co jsem si koupil sporťák, jeví se mi to tak už hoodně dlouho. Lambo samozdřejmě není krám a ani hothatch není krám, ale v porovnání s ostatníma v daném segmentu jsou prostě horší při daném způsobu využití pro který jsou nebo by měli být konstruovány. Mezi Lambem a Porsche nejsou ve skutečnosti ty jízdní vlastnosti tak extrémně rozdílné aby bylo Lambo vysloveně krám, jsou to malé rozdíly a celkově v každé dané katgorii (MPV,SUV, kombíky, atd.) jsou rozdíly malé. Když se bavíme o okruhovém ježdění, tak mě prostě mrzí, proč se Lambo nesnaží překonat to Porsche a mít lepší jízdní vlastnosti, spíš vsadí na větší divadlo a pro někoho větší zážitek což je strašně individuální věc. Jo dal jsem Lambu sodovku, kterou si možná nezaslouží.
Třeba ty hothatche vidím takhle z jednoho prostého důvodu, mám spoustu známých co si je kupují a vidím přesně u všech prakticky stejný trend - na začátku jsou v úžasu jak to zrychluje, prská do výfuku a oproti obyč osobáku to sedí na silnici (většinou díky širším gumám) a po čase začnou zjišťovat, že výkon nestačí a tak to upravují a upravují až se dostanou na pomyslný maximum za ještě přijatelné peníze a po nějakém čase jim to opět začne být málo - vlastně stejný efekt jak u motorky - tam to ale dost často končí zraněním nebo smrtí (u motorky neupravujete, ale kupujete stále silnější kubaturu). Takže to nakonec prodají a koupí si zas to samé ale mnohem silnější a opět se opakuje celá historie.
Relativně dost řidičů si po koupi opravdu klasického sporťáku dávají dost na čas než ho mění, pokud se bavíme o větší investici než je mx5 NA nebo NB.
Něco na tom být musí proč se to tak děje a to co jsem psal mě přijde jako rozumné vysvětlení - samozdřejmě to není žádná modla nebo svaté přikázání.