Hanz píše:
Ale jo, dá se na každou věc dívat z jiného úhlu pohledu. Na jednu stranu mě ale přijde ta show jako něco navíc, něco zbytečného, něco co by vůbec nemuselo být, kdyby se to udělalo pořádně. Svět není jen bíly a černý, ale uvedu příklady:
1) jsi chlap po třicítce, situovaný kolem střední vrstvy a máš finance i čas na sportovní auto do milionu s rozumnými náklady na provoz. Můžeš si koupit hothatch, dělá divadlo, prská do výfuku, má slušné jízdní vlastnosti a obvykle rozumné náklady na provoz i vnitřní prostor. Jenže to je divadlo a nikdy to prostě nebude klasická atmosferická zadokolka, která ti dá to pravé sportovní vyžití, kde se máš stále co učit, driftování, průjezdy zatáček na hraně přilnavosti, prostě neustálá chuť zlepšovat sama sebe a to auto neomrzí, výkon časem ano, ale než se naučíš perfektně všechny aspekty jízdy poctivé zadokolky, tak to zabere roky. Hothatch zmákne dobrý řidič za krátkou dobu, protože až okoukáš a oposloucháš to málo co nabízí tak jsi skončil, začne chybět výkon a prodáváš a hledáš silnější. Hothatch je zábavnější, ale stále nudný obyčejný osobní vůz.
2) zbohatlík pro kterého prachy nehrajou roli a má obrovkou chuť si koupit supersport a bavit se na okruhu a občas i okrsce. Baví ho jezdit rychle a tudíž očekává, že supersport bude rychlý ne jen rovně, ale i v zatáčce, tak proč by jsi proboha kupoval Lambo, který dělá jen divadlo? Supersport už od toho názvu znamená, že to auto bude jezdit super a nebude hezky prskat do výfuku a tvářit se jako, že to jezdí děsně rychle a přitom to vlastně rychle jezdí jen rovně.
Možná to neumím dobře vysvětlit, ale nechápu lidi co chtějí evidentně supersport a koupí si něco co se jen jako supersport tváří. Když to chce jen na silnici, to si rovnou může koupit limuzínu od BMW s 12 válcem, tam se neočekává okruhové nasazení
jarka píše:Hanzi-vole napsat o V12 Lambu s několik desítek let vyvíjeným motorem, že je to krám, to už chce hodně slušnej matroš. A že hot-hatch je jen divadlo? Ono naučit se opravdu efektivně řídit FWD taky není žádná sranda, z některýho pohledu mi to přijde složitější než RWD (zkus si s předokolkou na sněhu jezdit tak aby sis efektivně odsazoval záď a před zatáčkou si auto správně rozhodil - najednou zjistíš, že rwd je v tomhle režimu daleko říditelnější). Trochu mi přijde, že sis koupil svůj první pravý sporťák a najednou všemu rozumíš.
jarka píše: Trochu mi přijde, že sis koupil svůj první pravý sporťák a najednou všemu rozumíš.
jarka píše: Trochu mi přijde, že sis koupil svůj první pravý sporťák a najednou všemu rozumíš.
M.Z. píše:jarka píše: Trochu mi přijde, že sis koupil svůj první pravý sporťák a najednou všemu rozumíš.
Mám stejný pocit
mattonecz píše:sproste si tu nadaval napr ty co si pamatujupsat si muzes co chces, to ze sis koupil GT86 neznamena ze ses necim vyjimecny..
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků