Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod M.Z. » čtv 03 led 21:26

:D
Hanzi, všichni milovníci rychlých aut, byli z toho auta odvaření, máš divný pohled na věc.
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3789
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » čtv 03 led 22:02

Tak jsem dneska zkoušel ty jednodušší meziplyny, protože začít s tím dokonalým by mohlo vést k poškozování převodovky a to se mě u nového nechce. Jako úplný vemeno nejsem, pár dobře trefených se mě povedlo, ale budu muset zainvestovat do jiných bot, protože mě věčně sklouzává noha z brzdy při meziplynu a pak to logicky není nijak slavné.

Asi na tom sněžném driftu něco bude, teď už jen najít to správné místo na zkoušení, kde nehrozí zničení vozu a je to bezpečné.

Jel jsem 4 hodiny dohromady v létě s MX5 tou novou - 1,5 i 2,0 (ten 180 koňový ještě né) a jako při pomalé jízdě se dá auto přemluvit k přetáčivému smyku, nejsem žádný profík to ani zdaleka, ale při vypnuté stabilizaci a vytočené jedničce to motor utrhne i na suchu, samozdřejmě netuším jestli se to dá udržet nějak extra dlouho, ale jde to.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » čtv 03 led 22:05

M.Z. píše::D
Hanzi, všichni milovníci rychlých aut, byli z toho auta odvaření, máš divný pohled na věc.


Jestli myslíš to Lambo, tak mě to nebere. Za ty prachy bych vybral úplně něco jiného a celkově mě to auto v dané kategorii nepřijde ničím zajímavé. Třeba moje srdcovka Porsche GT3 je úplně jiné kafe a obávám se, že tomu Lambu by to natřelo na jakémkoliv okruhu :)

Porsche má ležatý motor a to vyrábí jen dvě automobilky na světě, u 911 je motor za zadní nápravou a to už dneska dělá jenom Porsche. Netvrdím, že motor za zadní nápravou je totální terno, ale rozhodně to je mnohem zajímavější než v dané kategorii v podstatě tuctové Lambo. Motor uložený uprostřed, před zadní nápravou má kdejaký supersport a motory co se do Lamba montují taky nejsou nic zvláštního a jestli jsem se správně koukal, tak ani na severní smyčce není Lambo nic moc. V přímce bude asi rychlejší než Porsche, ale to je asi jediná disciplína v který je lepší. Takže za mě je to předražený bezcharakterní krám se kterým bych nejezdil ani kdybych to dostal zdarma. Když se ještě budeme držet v kategorii těchto předražených aut, tak mě poslední dobou zaujal docela Mercedes Amg GTR, jasně je to obyčejný přeplňovaný osmivál s motorem vpředu a pohonem zadních kol, ale umí zajíždět dost rychle kola na okruhu a je jen o maličko pomalejší než GT3, takže bude mít perfektní jízdní vlastnosti a na tom záleží asi nejvíc, když si někdo kupuje supersport proto, protože ho baví jezdit a ne proto aby ukazoval jak obrovský má ego a peněženku :)
Naposledy upravil Hanz dne čtv 03 led 23:50, celkově upraveno 1
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod M.Z. » čtv 03 led 23:40

O to snad nejde
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3789
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Zajda » čtv 03 led 23:51

Hanz píše:Tak a to jsem si říkal, že se budu učit jen rozdílnosti od předokolky a nakonec se začnu učit meziplyny
I Václav Pech se to naučil teprv v průběhu sezóny v Porsche 997.2 GT3, a to už měl za sebou pěknou řádku českých titulů v rally s různýma čtyřkolkama :-)
Naposledy upravil Zajda dne pát 04 led 00:00, celkově upraveno 2
A3 1,9 TDI
Civic Type-R EP3
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
 
Příspěvky: 1189
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » čtv 03 led 23:59

Já bych řekl že jde. Když máš ty prachy - teď nemyslím jen na to aby sis to koupil, ale aby jsi s tím jezdil, platil pojistky, gumy atd. tak vcelku záleží na takových detailech. Jasně můžeš si to koupit jen proto, že se ti líbí a nebo jen proto, že už nevíš co jiného by sis koupil. Mám jinou filozofii a to kupovat jen to co přesně odpovídá tomu k čemu to chci do posledního puntíku a nekupovat sto věcí. Prostě jednu a pořádnou. Takže jestli někdy vyhraju ve sportce několik desítek millionů, tak si poběžím k Porsche pro poslední čtyřlitrový atmosferický boxer motor s manuálem, protože další inovace už definitvně pohřbí manuál i atmosféru. I kdybych nevyhrál, tak mám aspoň poslední atmosferický boxer s manuálem teď, už jen aby jezdil tak 50let :D
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Zajda » pát 04 led 00:03

Hanz píše:
M.Z. píše:když si někdo kupuje supersport proto, protože ho baví jezdit a ne proto aby ukazoval jak obrovský má ego a peněženku :)

Tenhle názor vůbec nesdílím, zábava za volantem má nespočet podob. Lambo není primárně auto na okruh nebo limitní jízdu (to se dá částečně říct až o Performante verzích), ale na pocity a zážitek. A při jen svižném svezení tam těch zážitků snad bude i víc než v GT3, u které to něco navíc vyjde na povrch až při brutálním nasazení. Vždycky jsem to vnímal tak, že auta jako Lambo rozdávají tou show radost i ostatním autařům.
V Itálii by se mnou souhlasili :-) A rozhodně mi přijde jako menší pozérství jezdit v provozu s Lambem a občas pro pradost přišlápnout plyn, než si koupit GT3 protože je to přeci to seriózní okruhové náčiní, a pak se nikdy ani nepřiblížit k jejím možnostem.
A3 1,9 TDI
Civic Type-R EP3
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
 
Příspěvky: 1189
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » pát 04 led 00:09

Zajda píše:
Hanz píše:Tak a to jsem si říkal, že se budu učit jen rozdílnosti od předokolky a nakonec se začnu učit meziplyny
I Václav Pech se to naučil teprv v průběhu sezóny v Porsche 997.2 GT3, a to už měl za sebou pěknou řádku českých titulů v rally s různýma čtyřkolkama :-)


Mě to bude trvat asi trochu déle, ale jestli se do toho pustím a vydrží mě to aspoň pár měsíců, tak pak už se to naučím dokonale 100%. Když to začneš zkoušet a pochopíš co se máš učit, jak se to máš učit a jak to má vypadat správně bez jediné chybičky tak potom teprve zjistíš na hrubo kolik práce tě ještě čeká a než to začneš dělat, tak se ti honí hlavou má to vůbec cenu, využiju to vůbec i jinde než v tom autě co mám. Kdybych to měl brát logicky, tak je to ptákovina se to učit kůli jednomu autu, které bude na 99% poslední manuál co jsem si koupil a pak až budu kupovat další auta, tak manuály nebudou a nebo jen v něčem co nebude stát ani za řeč.
Hurá nastává doba temna a všichni budeme za několik let sedět v autech se semiautonomním řízením a naše starost bude akorát to správně nakvákat adresu. Takže je to vlastně návrat zpátky do časů, kdy jsme jezdily busem, jen s tím rozdílem, že budeme mít bus pro sebe. Čím více je technologií, tím více se ke člověku přistupuje jak neschopnému tupému primátovi co neumí točit volantem a řadit fofr klackem.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » pát 04 led 00:28

Zajda píše:
Hanz píše:
M.Z. píše:když si někdo kupuje supersport proto, protože ho baví jezdit a ne proto aby ukazoval jak obrovský má ego a peněženku :)

Tenhle názor vůbec nesdílím, zábava za volantem má nespočet podob.


Ale jo, dá se na každou věc dívat z jiného úhlu pohledu. Na jednu stranu mě ale přijde ta show jako něco navíc, něco zbytečného, něco co by vůbec nemuselo být, kdyby se to udělalo pořádně. Svět není jen bíly a černý, ale uvedu příklady:

1) jsi chlap po třicítce, situovaný kolem střední vrstvy a máš finance i čas na sportovní auto do milionu s rozumnými náklady na provoz. Můžeš si koupit hothatch, dělá divadlo, prská do výfuku, má slušné jízdní vlastnosti a obvykle rozumné náklady na provoz i vnitřní prostor. Jenže to je divadlo a nikdy to prostě nebude klasická atmosferická zadokolka, která ti dá to pravé sportovní vyžití, kde se máš stále co učit, driftování, průjezdy zatáček na hraně přilnavosti, prostě neustálá chuť zlepšovat sama sebe a to auto neomrzí, výkon časem ano, ale než se naučíš perfektně všechny aspekty jízdy poctivé zadokolky, tak to zabere roky. Hothatch zmákne dobrý řidič za krátkou dobu, protože až okoukáš a oposloucháš to málo co nabízí tak jsi skončil, začne chybět výkon a prodáváš a hledáš silnější. Hothatch je zábavnější, ale stále nudný obyčejný osobní vůz.

2) zbohatlík pro kterého prachy nehrajou roli a má obrovkou chuť si koupit supersport a bavit se na okruhu a občas i okrsce. Baví ho jezdit rychle a tudíž očekává, že supersport bude rychlý ne jen rovně, ale i v zatáčce, tak proč by jsi proboha kupoval Lambo, který dělá jen divadlo? Supersport už od toho názvu znamená, že to auto bude jezdit super a nebude hezky prskat do výfuku a tvářit se jako, že to jezdí děsně rychle a přitom to vlastně rychle jezdí jen rovně.

Možná to neumím dobře vysvětlit, ale nechápu lidi co chtějí evidentně supersport a koupí si něco co se jen jako supersport tváří. Když to chce jen na silnici, to si rovnou může koupit limuzínu od BMW s 12 válcem, tam se neočekává okruhové nasazení :D
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Zajda » pát 04 led 01:11

Já možná rozumím co chceš říct a s tím nesouhlasím ještě víc :-)
U mě znamená supersport auto stejnou měrou na show a na ježdění - nejlépe široké nízké auto šílených tvarů. Jediná 911 co by mi k tomu označení seděla je GT1.Ta auta nemají přece jízdně nic společného s limuzínou, jsou konstrukčně úplně jiná.
Že se nehodí na soustavnou jízdu na okruhu na 100% nasazení přece neznamená, že by nebyla stále extrémně rychlá.
A3 1,9 TDI
Civic Type-R EP3
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
 
Příspěvky: 1189
Registrován: ned 04 lis 03:01

PředchozíDalší

Zpět na Výběr auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků