Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Eda » ned 23 zář 16:01

Ja bych ve snih doufal, krasne to dostanes do ruky, jde to bokem v nizke rychlosti atd. Uvidis ze po prvnim snehu budes sledovat pocasi a kdyz bude predpoved tak budes vstavat driv a misto potahu budes brat GT86.

Jo a gratulace :)
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Eda
Pan Řidič
 
Příspěvky: 407
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » pon 24 zář 06:40

Já ti teda budu věřit :)
Máte s tímto motorem zkušenosti? Žere olej?
Hanz
Autoškolák
 
Příspěvky: 60
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod KDB » pon 24 zář 12:51

A dobře ty zimáky vybrat...u těhle aut na tom víc záleží.
MG - radost až na kost.
Uživatelský avatar
KDB
Mistr volantu
 
Příspěvky: 552
Registrován: čtv 10 lis 15:52

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » pon 24 zář 20:56

Nějaké doporučení na zímáky?
Hanz
Autoškolák
 
Příspěvky: 60
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod retron » pon 24 zář 21:07

Continental Wintercontact, Michelin Alpin a letos prý i Dunlop Wintersport 9
záleží jestli budeš jezdit víc voda, sucho nebo sníh
retron
Letec
 
Příspěvky: 1063
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » pon 24 zář 21:25

Na hory se letos nechystám, nějak nezbydou finance :D Těžko říct jaká bude zima, minulý rok byl souvislý sníh jeden den v zimě :)
Hanz
Autoškolák
 
Příspěvky: 60
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod jarka » úte 25 zář 07:25

Ať miata, nebo toyobaru - prostě je to skvělý lehký rwd na denní celoroční ježdění - normálně závidím :) . Budeš spokojenej a denně cestou do práce budeš mít rohlík od ucha k uchu :) . Já vytáhnout moji babičku v zimě u nás do těch rosolených srágor, tak na jaře stačí vzít koště a poklidit garáž a je to vyřešený :D . Ta možnost jezdit s tím v zimě je hodně fajn.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 2086
Registrován: stř 16 úno 10:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » úte 25 zář 08:49

Myslím, že každý kdo si vydělá trochu víc peněz má tu možnost si pořídit podobné vozidlo a navíc v čechách si myslím, že je dost pravděpodoné sehnat za podobný peníz Subaru BRZ, takže bych doporočil všem, kterým se podobná auta líbí aby sebraly svých pár kaček a šli do něj, protože za dva nebo tři roky už to auto zprzní euronormy a už to nebude ono.Však oktávka RS bude možná i dražší už :D Už teď je na prodej poslední Subaru WRX STI a hodně lidí počítám i se smrtí Toyobaru tak jak ho známe.
Pro ty méně movitější je možnost vzít si nějaký ojetý kousek, takže neváhejte a berte dokud je to ještě dobré auto :)
Hanz
Autoškolák
 
Příspěvky: 60
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod jarka » úte 25 zář 09:47

Mě v tomhle ohledu drží nad vodou poslední facelift ND, víc koní, víc charakteru a to vše eu navzdory. Jednou to bude fajn ojetina.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 2086
Registrován: stř 16 úno 10:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » stř 26 zář 21:55

Ono tak to úplně navzdory EU taky není, třeba tam máš ten otravný start stop systém, co ti na každých světlech vypne motor a podle testů a všeho to docela rapidně likviduje pohonou soustavu, když se ti často vypíná motor. Taky je možnost to vypnout na každou jízdu, ale to abys neustále myslel na to, že jak nastartuješ, tak to musíš okamžitě deaktivovat. Chápu je to drobná vada na krásne ale mě to neskučně irituje. Ještě, že to Toyobar nemá. Já jel v obou autech a najezdil jsem s nima pár desítek kilometrů a dokážu to srovnat. Mazda ND není špatné auto a s těma 184 koníkama bude rychlejší než Toyobar, ale pokud si do ní nekoupíš tlumiče bilstein (taky jsem s tím jel) tak se bude naklánět jak lodička při ostré jízdě a není to úplně příjemné. Navíc pro denní fungování jsou ty bilsteiny zase relativně tvrdé, né že by ti to doslova vytřáslo duši, ale na českých silnicích to nebude zrovna příjemné. Když si pak srovnáš Mazdu ve full výbavě s cenovkou BRZ v ČR, tak zjistíš, že ta Mazda jednak o něco dražší a charakterově jí prostě chybí ten charizmatický boxer motor, který tomu dává tu správnou šťávu. Jasně v Mazdě je ten efekt přidání plného plynu daleko výraznější, díky nižší hmotnosti a skoro srovnatelnému výkonu, ale to je asi jedinná věc co je lepší a možná interiér o něco. Jako z pohledu člověka, co chce ryzí a nefalšovanou zábavu za volantem, za co nejrozumější peníz, je bohužel Toyobar ta pravá volba. Škoda, že jsem ještě nezkusil toho Nissana 370Z, ale to už je cenově i provozně o něco výš.
Hanz
Autoškolák
 
Příspěvky: 60
Registrován: úte 14 srp 18:46

PředchozíDalší

Zpět na Výběr auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron