Stránka 2 z 42

Re: Mazda MX5 ND

Napsal: úte 14 srp 23:50
od Japan power
Hanz píše:Naskládám asi tak, že jde sedačka max dopředu co to nohy dovolí a opěrka skoro max dozadu - je to pro mě řízení na dlouhé ruce, ale to by měli v tom novém faceliftu vylešit teleskopickým volantem až o 3 centimetry, není to zázrak, ale pomůže to :)
Umím si to asi představit, jak to musí vypadat. :))
Je fakt, že někteří si volant nastavují teleskopem (Honza Koubek z Meziplynu), ale už to není úplně ono. V tomhle je celkem nevýhoda, že to původně bylo vyvinuté pro Japonce a na vyšší lidi se nemyslelo. :|

S plátěnou střechou ti neporadím, nikdy jsem ji na autě neměl. Ale riziko proříznutí někde cestou, vandalem (uprchlíkem :))), zatékáním, profukováním tam bude vždycky, pokud nekoupíš hardtop + se o to musíš starat impregnací.

S hardtopem to zase nevypadá moc dobře. K Miatě ta plátěnka prostě patří. Stejně jako třeba k Hondě S2000 nebo jiným podobným vozům. Kdyby si to měl pouze na léto jako daily, tak asi není o čem a risknul bych to. Cenový rozdíl je poměrně velký, ale ve výsledku se to může prodražit a nebo můžeš být nespokojený. Někdo si je schopný připlatit za audio i 150 tisíc, ale to je u vozů s dvojnásobnou cenou a tam se to ztratí hned. :D

Re: Mazda MX5 ND

Napsal: stř 15 srp 08:37
od M.Z.
Hanz píše: Pokud by se našel někdo kdo jezdí celoročně s miatou a plátěnou střechou v pohodě, tak je to jasná volba. Jenže i když mě prodejce přesvědčuje, že v zimě s tím problémy nemají, tak já jim to prostě nějak nežeru, on chce prodat a já se nechci nechat napálit. Dejmte tomu, že kdyby plátěná střecha bez protečení vydržela 5 zim bez problému, tak bych do toho šel. Nevím jak získat tuhle informaci a nebo kde se zeptat.
Kluci s NC jezdí běžně i v zimě a to jsou auta okolo r.2007. Pokud vyloženě netrváš na kabriu, tak bych si připlatil za BRZ/GT86. Pokud pouze MX5, tak chvilku počkej a budou k dispozici levnější předváděčky, ale to je tak až na příští sezónu.

Re: Mazda MX5 ND

Napsal: stř 15 srp 12:04
od Leo29
Ahoj,

mam NC s platenou strechou z rovnakeho materiálu ako ma ND. Platno bez problemov znáša mrazy, tepelna pohoda je tiež OK, to auto kúry ako divé. Dvakrat do roka to naimpregnuj pripravkom od Renova hlavne aby to nebledlo od slnka. Zvladaš v pohode na miestnej wapke alebo pred bytovkou.

Presuny po diaľnici, pokiaľ neplanuješ jazdiť denne 50 km a nezabiješ na ňu ladeny vyfuk sú plne znesiteľné + na NC sa dá dokupiť zvuková izolacia od tretej strany. ND neviem ale podľa mňa to bude tiež.

určite ale ošetri podvozok síce nehrdzavejú ako NA, NB ale nieje to švédske volvo ale auto primarne na leto. Preto je ta ochrana slabšia. Po ošetrení nevidím problem s jazdou v zime.

na Facebooku mame par skupín kde ti určite poradia lepšie. hľadaj skupinu: Fanklub MX5 (CZ) alebo Mazda MX5 Slovensko (SK). V CZ je veľká komunita ľudí a aj par špecializovanych servisov vylučne na MX5ky.

PS: čo sa tyka jazdnych vlastností je MX5ka oproti GT86 lepšia ako daily. GT86 ponuka zase viac miesta v interiéri ale je tvrdšie a viac na track. Je na tebe čo preferuješ. Ja by som nemenil.

Re: Mazda MX5 ND

Napsal: stř 15 srp 12:06
od Hanz
Za obdobné peníze jako BRZ je ještě nissan 370Z ale tam půjdou provozní náklady asi úplně někam jinam. Předváděčku raději né, když vidím co s tím lidi dělají při předváděcí jízdě, tak se obávám, že pokud bych si auto chtěl nechat déle, tak se to moc neoplatí.

Re: Mazda MX5 ND

Napsal: stř 15 srp 14:17
od 911T
Prave toto by som videl za velkym neuspechom GT86/BRZ. Niezeby 370Z bolo vynimocne dobre auto, ale je to proste ina liga za +-rovnake peniaze. Cenova politika GT86/BRZ je jednoducho mimo.
Riesit prevadzkove naklady u auta pre radost je trochu pritiahnute za vlasy. Ono aj uvazovat o tychto autach ako daily je z mojho pohladu nestastne, ale tak kazdy to mame inak. A mozno mas len velke oci. Nieco ine je par sto km testovacej jazdy a celorocne jazdenie. To ti zacnu vadit aj veci ktore teraz povazujes za vyhodu.

Re: Mazda MX5 ND

Napsal: stř 15 srp 14:42
od Japan power
911T píše:Prave toto by som videl za velkym neuspechom GT86/BRZ. Niezeby 370Z bolo vynimocne dobre auto, ale je to proste ina liga za +-rovnake peniaze. Cenova politika GT86/BRZ je jednoducho mimo.
Riesit prevadzkove naklady u auta pre radost je trochu pritiahnute za vlasy. Ono aj uvazovat o tychto autach ako daily je z mojho pohladu nestastne, ale tak kazdy to mame inak. A mozno mas len velke oci. Nieco ine je par sto km testovacej jazdy a celorocne jazdenie. To ti zacnu vadit aj veci ktore teraz povazujes za vyhodu.
Nemůžeš přece srovnávat GT86/BRZ a 370Z B-) . Jsou to sice sportovní auta z Japonska, ale naprosto jiného zaměření.

Byť mám 370Z celkem rád, je to tlouštík, který se ochotně bokem nepohrne, pokud mu nebude provedena "odtučňovací" kůra. Je to auto spíše do vyšších rychlostí a taky jeho provozní náklady jsou jinde (pohádka o opici a banánech :(|)) . Takže na drift vhodný není a GT86/BRZ jsou snad nejdostupnější vozy k tomuto účelu. Zkrátka bych nemíchal jablka a hrušky.

Re: Mazda MX5 ND

Napsal: stř 15 srp 15:28
od mattonecz
to sou zas blaboly o nicem :O

Re: Mazda MX5 ND

Napsal: stř 15 srp 15:31
od M.Z.
Proč?

Re: Mazda MX5 ND

Napsal: stř 15 srp 16:07
od Stepan
Já na to uplně zapomněl, ale 370Z by na rychlé ježdění po dálnici bylo asi lepší než BRZ a MX-5 dohromady. Jízdně na okresce to oproti zmíněným asi nebude žádná hitparáda, no ale jestli má být větší část nájezdu dálniční přesuny...

Re: Mazda MX5 ND

Napsal: stř 15 srp 16:15
od Hanz
mattonecz: proč musí do diskuze vždycky zasáhnout nějaký sprominutím debil a plácat takový hovadiny, když tě to nezajímá tak to nečti a nepiš sem ty sračky, mě taky nezajímá to, že jsi debil!

Stepan: ten nissan ale bude podle mě docela dost drahý na provoz, to mě od něj docela odrazuje :(