Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2798
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od jarka »

M.Z. píše:A pak nějaké to foukátko :ymparty:
V tomhle jsem paličatý jak pavproch :) (chci jen lehce poladit a zvýraznit charakter).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od 911T »

Hanz píše:kdybych na to měl prachy, tak by do toho svého nacpal motor z porsche 911 GT3 - 4,0 boxer šestiválec a to by teprv bylo to pravé ořechové. Jenže to je spíš sen, který se nikdy nestane :(
Motor by stal viac ako cele auto a aj tak by to stalo za <>
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2532
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Vrooom »

Hehe velký motor je tak to posledni co potřebuje. Měli do toho nacpat nějaký 2.0T aby to dzelo krok s HH a mohli mít hit.
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Hanz »

911T: proč myslíš, že by to stálo za prd?
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5565
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Snowman000 »

Vrooom píše:Hehe velký motor je tak to posledni co potřebuje. Měli do toho nacpat nějaký 2.0T aby to dzelo krok s HH a mohli mít hit.
Dopadlo by to jazdne podobne ako pise PJ o M3...na tie tenke ziletky by 300 oturbenych koni bolo proste moc.

Mali skor pouzit 2.5 atmo boxer a ten vyhonit na 250k...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1867
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Zajda »

Asi tak ze 100 důvodů. Veškeré nastavení podvozku, dimenzování komponent, rozložení hmotnosti a vůbec všechno ostatní je z fabriky vyladěné tak, aby fungovalo. Podle čeho soudis, že by se tam ten motor vůbec vlezl? Jakou převodovku bys použil, když jde o auto jiné koncepce atd. Vyvíjel bys celé nové auto. K čemu? Opravdu naivní představa.

Jarkova cesta pouziti vpodstate stejné ale lepší techniky je určitě lepší než nějaké swapy, které na MX5 jsou alespoň vyvinuté. Stejně s tím jsou problémy a z původního charakteru auta moc nezbyde, viz YT kanál OneLapHeroes.
《》
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2798
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od jarka »

Jak píše Zajda, je to pořád "jen" ladění kdy jsou používány malinko vylepšené ale pořád tovární díly, který do toho auta patří. Nejsem přítel swapů ani kompresorových zástaveb, protože to není tak vyladěný a spolehlivý jak bych si představoval. I když třeba zrovna na mx-5 jich je hodně, ale ty lidi pak furt řeší nějaký malý problémy, což u lehce vyladěnýho n/a motoru odpadá. Co mi říkali kluci z jedetoshopu, tak motor miaty je hodně omezený tokem vzduchu na hlavě motoru, takže prý stačí "jen" sáhnout na sání a hlavu, dát ECU a upravit svody a dostane to přesně tu malou dávku koření navíc co to snese. Je to sice takový starý přístup a není to tak levný jako úprava ECU u foukanýho motoru, ale není třeba velkých ostatních zásahů, jen dám širší pneu, který už stejně jezdím kvůli převodu. Mě charakterem mx-5 jak jí mám teď vyhovuje, jen mě prostě baví to auto po malých kouskách posouvat trochu dál, každou sezónu se tak mám na co těšit. A sliby o "nechám to v sérii" už radši troubit do světa nebudu :) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2532
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Vrooom »

Snowman000 píše:
Vrooom píše:Hehe velký motor je tak to posledni co potřebuje. Měli do toho nacpat nějaký 2.0T aby to dzelo krok s HH a mohli mít hit.
Dopadlo by to jazdne podobne ako pise PJ o M3...na tie tenke ziletky by 300 oturbenych koni bolo proste moc.

Mali skor pouzit 2.5 atmo boxer a ten vyhonit na 250k...
To by se nesadily i adekvatni gumy :-) ... Pokud bude dalsi generace s turbem, tak bych o tom klidne uvazoval.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 3951
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od HondaMan »

Osobně si myslím, že bude Supra a tím to hasne. Vzhledem k (ne)prodejům mi nástupce "lehčí menší Supra moc smysl nedává.
2.9T RWD
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Hanz »

Jarka upravuje jen o pár koníčků pro lepší charakter a někdo upravuje celé auto. Naivní představa to klidně být může, ale když už bych tam dával jiný motor, tak by se ladilo celé auto, včetně převodovky a dalších věcí. Motor by se tam vlezl, když jsem viděl že se tam dá nacpat i americká V8, samozřejmě by se musel poupravit a bylo by to nejspíš mnohem nákladnější než si koupit něco silnějšího. Je to úplně stejně praštěné jako upravit stávající motor na 500koní nebo víc. :P
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Odpovědět