Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od M.Z. »

:ymsick:
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2539
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od Vrooom »

Je to dost tezky 1627kg EU vaha.

http://www.zeperfs.com/en/fiche2842-nissan-370-z.htm
ono 0-200 za 21,3 zadna hitpara neni ...
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od 911T »

Tak to je relativne. V MX5 klube su take hodnoty nedosiahnutelne.

Pravdou ale je, ze ked uz je vo vybere 370Z a jedna sa o daily pouzitie, tak by som riesil aj kategoriu hh. Napr. i30N je na take pouzitie uplne idealna. Predsalen 370Z je konstrukcne 10 rokov stare auto a ako take nema sancu konkurovat sirke schopnosti dnesnych hh.
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od Hanz »

MX5 s nově upraveným motorem od výrobce - 184koní zrychluje za 6,5s s plátěnou střechou a 6,8s s plechovou skládačkou. Nissan 370Z v základní výbavě s 328 koňovým motorem bez výbavy navíc zrychluje za 5,3 sekundy s rostoucí výbavou se zhrošuje zrychlení až někam k 5,8s tusším. Toyobar zrychluje za 7,6s. Papírově z toho nejhůř vychází toyobar a miatu si vezmou totální petrolheadi a Nissan lidi co musí jezdit i v zimě a nedokážou přežít menší motor, který se montuje do miaty. Nabídli mě s barvou a přihlášením Nissana za 32 801eur a že mi zařídí pojistku stejnou jako mám na Mazdu šestku. Dohromady je ta sleva nějakých 2771 eur tuším, ale přihlašení a brava udělají nějakých 1500eur. Z praktického hlediska (což je v tomhle případě sice trochu kravina, ale budiž) mě přijde jako celoročně použitelnější právě ten Nissan, který se neztratí ani na dálnici a nemusím se bát, že mi nějaký blbec s nožíkem udělá díru do plátěné střechy a pak je tu ten boží atmosférický šestivál. Na druhou stranu miata bude určitě bezprostřednější a nejspíš s ní bude i více zábavy a ušetřím nemalý peníz jak na provozu tak při koupi.
Mám ještě dost času se rozhodnout ale musím je nějak donutit, aby mě připravili manuál u Nissanu na svezení, jinak je to rozhodování jen vaření z nějakých čísel na papíře a doměnek.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od Hanz »

Váha Nissanu v základní výbavě je 1497kg, těch 1627 je asi kabrio nebo Nismo, který jsou v cennové relaci úplně mimo moje možnosti.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od Hanz »

Netvrdím, že korejci se nezlepšili za tu dobu co dělají auta, ale pravdou taky je, že sportovní auta jim nikdy moc nešli co si pamatuji a vždy to mělo docela dost much. Předokolky nechci určitě i kdybyby měli 500koní a stály půl mega, to je pro zábavu auto k hovnu a třeba takový Ford Focus RS je asi povedené autíčko s brutálním výkonem, ale já chci zadohrab s co možná nejméně zmršeným ovládáním - jako je například volba jízdních režimů a podobný ptákoviny.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2539
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od Vrooom »

Ty udaje jsou nejaky agregator a vybira to z recenzi co jsou na netu.

http://www.zeperfs.com/en/fiche3490-nis ... adster.htm

Roadster ma temer 1700 kg ...

Se ti ani nedivim, taky radsi sportak nez HH ...

Kdyz se koukam tak predvadecka nisma neni uplne marna cenove. A za me to vypada senzacne.
https://nissan.autobond.cz/vozy/370-z-8190
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od M.Z. »

Já bych se moc neupínal k tabulkovým hodnotám zrychlení, z 0-100 je hodnota v reálném světě úplně k ničemu. Ze 100-200 je to, co by tě mělo zajímat, tam se už MX5 nechytá.
A zas bych z toho Z nedělal nějakou obtloustlou, nepoužitelnou věc, pokud se nejedná o okruhové vyžití, tak jsou jeho schopnosti naprosto dostačující a na běžných silnicích, s ním bude sranda. Kolega to auto měl a byl s ním spokojený, teprve až začal drtit NS, tak musel upravovat.

A na předokolky mám stejný názor, i kdyby měly 400k :)
Vroom: vypadá super :x
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
jerry
Letec
Příspěvky: 3321
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od jerry »

A co se poohlídnout po nějaké pěkné miatě NCFL 2.0 po 1.majiteli. NC je uvnitř prostornější než ND, kde si stěžuješ na problém s místem. Můžeš koupit auto se skládací pevnou střechou. Tím je vyřešen tvůj problém se střechou v zimě. Ale přitom máš kdykoliv vítr ve vlasech. A úspora peněz víc než značná. Btw stejnou cestu jsem volil já a jsem maximálně spokojen :)

Tady jeden vzorový odkaz
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 5b2152e221
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od M.Z. »

Chce nové
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Odpovědět