Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5475
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od M.Z. »

Vždycky jsem jezdil takovým autem denně, ať už to bylo Subaru STI, MX5 NC, nebo BMW. Jsou to normálně použitelná auta a mě ze všech kandidátů, vychází nejlíp ten Nissan.
Nerad platím něco 2x, pokud to není nutné. Jako druhé auto, se kterým se fakt nedá jezdit denně, si spíš představuju nějaké splašené trubky.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od 911T »

Ono to ide, ale tie veci ktore funguju pri palbe su uz z principu neprijemne pri beznej jazde s davom. Nove auta maju vyhodu v moznosti nastavenia mnozstva veci ktore to vo velkej miere eliminuju, ale to nie je pripad tych dvoch. Ja ked mam ist niekde cez mesto na caymane na r19 a semislikoch tak beriem bmw.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5475
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od M.Z. »

Pokud nevezu psa, více lidí, nebo netahám vozík, tak všude s M2 a to i v zimě. I když tu letošní budu víc asi využívat ten mikrobus, co jsem pořídil :)
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
jerry
Letec
Příspěvky: 3343
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od jerry »

A to právě ono. Píšeš "pokud", takže M2 není tvoje jediné auto. Miata je pro mě taky super v tom, k čemu má sloužit. Ale těžko dám na střechu kola. Jet s ní 800 km k moři taky žádná hitparáda. Jak po stránce pohodlí, tak zavazadlového prostoru. Tohle by měl Hanz vzít v potaz. Ne jen nadšení z pár kilometrů testovací jízdy.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5475
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od M.Z. »

Jasný, mám to trochu jinak, Van jsem si koupil až teď po 2 letech s M2. Ale pokud jsem něco potřeboval odvézt, tak jsem prostě vzal v práci nějakou dodávku, takže samozřejmě mám priority zase jinak.
Ale myslím si, že Hanz má občanku a ví, na co auto chce, my jsme mu k tomu něco řekli, rozhodne podle svého uvážení.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
francis
Mistr volantu
Příspěvky: 531
Registrován: sob 26 bře 01:07

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od francis »

Je fest poznat, jestli nekdo s autem jezdi denne, nebo ho obcas vytahne. Za me jednoznacne jedno auto na vsechno, pokud to jen trochu jde. Driv se mi tomu nechtelo verit
Mirek
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16358
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od pavproch »

Já taky preferuju 2 vehikly, ako spieva Jožo Ráž, "kompromisy, to sú krysy" a m4Zlika si fakt jako daily nedokážu představit.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od jarka »

M.Z. píše:Ale myslím si, že Hanz má občanku a ví, na co auto chce, my jsme mu k tomu něco řekli, rozhodne podle svého uvážení.
Ámen.

Ad. ND: kámoš ťeďka narazil na fuckbooku na nějakýho kluka s ND, který s tím lítal v mostě na semi-slickách časy mezi 2:01-03 (a má tam prý jen filtr). Mi to úplně vyrazilo dech, jak potentní ta ND je. Poface verze s 25koníky navíc to pak na semi musí dát někde pod 2M, což už je hodně slušný (to jen, že tu zaznělo něco o potenciálu ND).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5475
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od M.Z. »

Pavproch: to chápu, jezdit denně s křoviňákem, fakt nejde :D
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od Hanz »

Já jsem byl vždycky zastáncem toho hledat tak dlouho dokud nenajdeš jednu věc na všechno v danné kategorii. Protože když si koupím jednu pěknou věc co zvládne víc věcí, tak za ní můžu utratit víc peněz a je tam nějaký procento toho, že to bude kvalitnější než 5 mnohem levnějších věcí. Navíc si tu drahou věc pak daleko více užiješ než těch pět levných. Takže když vezmem třeba Nissan 370Z tak se do něj bude hůř nastupovat, je to relativně malé auto a na delších cestách nebude bůhvíjak pohodlné ale tím, že s tím budu moci jezdit denně, tak si ho užiju každý den trochu i když budu mít hodně práce jak doma tak v práci. A to nepohodlí je z mého hlediska vyváženo výbornými jízdními vlastnostmi a zábavou, které to auto dokáže poskytnout. Třeba M140i je docela zajímavé autíčko ale když si ho rozumně vybavíš, tak stojí jak dvě 370Z a nejspíš nebude o moc rychlejší to BMW. V téhle kategorii se prostě japonci s němcema nedají srovnávat, protože za cenu němce máš neskutečně nabušenýho japonce. Pokud pominu korozi, tak bude japonec možná i spolehlivější, protože spousta se jich snaží ještě dělat atmosféry a necpou tam až tolik té elektroniky.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Odpovědět