Stránka 3 z 5

Re: Výběr nového (ojetého?) kusu

Napsal: čtv 02 srp 19:42
od řidičBOB
Tak směle do toho! Ojeté BMW/Audi v dieselu - paráda! Jenom, aby jsi se pak nedivil...

Re: Výběr nového (ojetého?) kusu

Napsal: čtv 02 srp 20:13
od AzureX
Achjo.. jedno z největších fór, které se zabývá auty a jakmile zmíním písmenka Mer, Aud nebo BM se hned každý sesype, a háže "rady" ať se těším, ať nejsem potom překvapený a že jsem pozér, který se chce ukázat. Pánové pokud chcete dávat taková nic neříkající moudra, raději nic nepište. Je to jakobyste vysvětlovali 6 letému že 1+1 nejsou 3 a začali se chamtivě smát, že vy 1+1 zvládáte a správný výsledek je přece 4, ale postup si necháte pro sebe, protože vlastně ani nevíte proč to tak je.

Pokud má někdo zkušenosti s nákupem jetého auta ze zmíněných značek, rád ocením nějaké zkušenosti. Nové auto už jsem kupoval a vše bylo samozřejmě bez problémů. Ojetinu zatím nikoliv a proto se ptám. Nebojím se koupit mírně jeté auto (20-30 000 km) například ze ŠkodaPlusu, Inveltu, Jarova, VW atd.. a zde bude jedno, pokud se bude jednat o Superba, Mazdu, Octavii RS, Passata nebo jiné - ty auta budou skoro jako nová.

Poslední varianta nad kterou se rozhoduji - a ano je mi nejbližší, je nákup více ojetého auta, ale neberu tím BMW 7 z roku 2005 se 300 000 km za 100 000 Kč, nýbrž například CLA/C 250, Audi A5 3.0, BMW 330, Genesis 3.8l s maximálním nájezdem do 100 000 km a stáří max. 4 roky s cenovkou pohybující se okolo 600 000 Kč, kde tyto auta mají ještě základní servis zdarma (5 let, 100/125000km).

Na druhé Octavii ve firmě odešel motor po 35 000 km (1.4 TSI) a byl v záruce vyměněn (také funglovka za 520 000 / 2013). Takže do auta určitě nelze žádným způsobem vidět a odhadnout, co se stane na první křizovatce, jde mi ale o obecné typy s čím můžu počítat. Věta "Tak směle do toho! Ojeté BMW/Audi v dieselu - paráda! Jenom, aby jsi se pak nedivil..." je mi ale prd platná.

Re: Výběr nového (ojetého?) kusu

Napsal: čtv 02 srp 20:36
od řidičBOB
Tvůj problém je, že buď nechápeš, co se ti tady snažíme říct nebo to chápat nechceš.

Re: Výběr nového (ojetého?) kusu

Napsal: čtv 02 srp 20:54
od AzureX
A ty nechápeš rozdíl mezi tím něco říkat vs. něco říkat a vysvětlit to.

To je to stejné s oficialním dealerem, každý říká něco jiného, ale když se ho zeptám proč tomu tak je, tak mě odkáže na technické oddělení značky, že to on jen slyšel, ale že by klidně do dieselu šel nebo právě že by se dieselu vyhnul obloukem. Proč se ale nikdy nedozvím. Stejné je to i tady.

Re: Výběr nového (ojetého?) kusu

Napsal: čtv 02 srp 21:12
od řidičBOB
Takových témat tady máš miliardu. Každý řeší furt to samé - peněz pomálu a místo toho, aby šel a koupil si auto, ke kterému vezme 5 let záruky a zcela jistě do něj nevloží ani korunu, tak se chce přikrýt peřinou, která je krátká a řeší nějaké prémiové auto, ať už z jakéhokoliv důvodu.
U ojetiny, zejména prémie, je každá rada drahá a záleží to na konkrétním kusu - zda to má řádnou servisku, kdo s tím jezdil a jak se k tomu choval, kolik to má najeto, abys alespoň řádově věděl, kdy a co se ti vysere, atd.
Teoretizovat tady můžeme hodiny. A ty pak stejně napíšeš, že tě láká ta eSkláda :D Fakt je to furt stejné.

Re: Výběr nového (ojetého?) kusu

Napsal: čtv 02 srp 21:30
od AzureX
Je jich tady miliarda, ale nikde není vysvětlení. Všude jen obecný breptání, jak je to naprd. Neřekl bych že 600 000 Kč za auto, které stálo cca 1,3 milionu přes 4-5 lety je nějaká extrémní nepřiměřená hodnota na úkor ztráty. Auto běžně za takovou dobu ztratí i více než 1/2 své hodnoty.

Případné kupované auto by bylo z DE/Švý s plnou servisní knihou v autorizovaném servisu. Kdo s tím jezdil a jak už se bohužel zjistit nedá. Najeto to bude mít vždy do 100 000 km, nic vyššího bych nekoupil, rok 2013/14+.

Mercedes S mě láká, ale můžu tě ujistit, že bych si jej nikdy nekoupil. Zaprvé nezapadá do mé kategorie - znovu píšu o které auta se mi jedná, když to pořád přehlížíš. Přiložil jsem i odkaz na obdobný typ aut:

Mercedes CLA/C 250 - https://goo.gl/DYPXby
Audi A5 3.0 - https://goo.gl/y4ZZuU
BMW 330 - https://goo.gl/rJz2eq
Genesis 3.8l - zde by šlo i česko https://goo.gl/t9A3Sg

Problém je, že všechno až na M/Genesis je nafta. Benzínový bratr je mimo cenovou hranici co jsem ochotný dát, prosím nechápat tak, že mám 650 000 Kč a ještě si vezmu 30 000 kontokorent, abych si mohl pořídit BMW.., což se určitě ve spoustě hlavách po mé krátce zkušenosti tady objeví.

Re: Výběr nového (ojetého?) kusu

Napsal: čtv 02 srp 22:01
od mattonecz
jak někdo může chtít "prémii" a koukat na CLA. z toho auta bych se zeblil. to se nedá s A5 ani 330 nijak srovnávat. a 600 na 330 mi přijde docela málo, co sem koukal

Re: Výběr nového (ojetého?) kusu

Napsal: čtv 02 srp 22:09
od AzureX
Nevím co má každý proti CLA, mně se prostě líbí - kor v AMG packetu.

Přispívej prosím rovnou k autu, který jsem poslal, ať se můźeme bavit napřímo a vyvarujeme se obecným teoriím. Je to z BMW Premium Selection se zárukou a plnou servisní knihou v autorizovaném servisu. Co je špatně?

Re: Výběr nového (ojetého?) kusu

Napsal: čtv 02 srp 22:57
od lampa
I tyhle "zaruceny" ojetiny z programu SkodaPlus atd., mohou byt past. Bud to byla predvadecka, kterou kazdej zdimal na krev, nebo to byl sluzebak, kterej byl taky zdimanej na krev a ještě ho někdo naboural a do inzeratu to uz nenapsali. Ale to plati u každý ojetiny. Jinak bych nevidel problém v premiovce. Budou na to trochu drazsi dily, ale pises, ze to nekupujes za poslední peníze, tak proc ne. Pro tvoje pouziti se hodi vic benzin, to uz tady zaznělo, i když ten diesel by to taky prezil. Ale pokud se ti libi ten Genesis, tak do nej jdi. Je to benzin, sestivalec, cena slusna...

Re: Výběr nového (ojetého?) kusu

Napsal: čtv 02 srp 23:23
od Stepan
Japan: Mazda 3 koupená koncem 2016 nová, v současné době najeto nějakých 17kkm už rezne zespoda. Parkuje jen a pouze ve zděné garáži na betonovém podkladu. Nebouraná. Je vidět, že na tom Japončíci vopravdu zapracovali =))

BOB: Zase mít šest kil na nějakou jetou A5/3er s tím, že peníze na servis (asi) mám (=když kleknou všechny vstřiky najednou a turbo k tomu, budu akorát nasranej, ale nebudu muset k Homecreditu) chci najet 60kkm za 4 roky a poslat to pryč není až přehrocený požadavek. Na 99% na tom bude s TCO líp než kdyby si tu trojku koupil novou. A pokud jezdí především po Praze, případný problém se spolehlivostí pokryje prakticky libovolné POVko na odtahu a těch pár dní v servisu taxík. Oproti předchozím tazatelům aka mám kilo a chci sedmičku je tohle celkem rozumný požadavek.

Tazatel: Pokud se ti CLA líbí, běž do něj. To je taková mrdka neužitečná, že bude rozhodně z daného výběru nejlevnější a nejnovější. Oproti A5/3er je to o třídu menší auto, se vším co k tomu patří. Naftě bych se vyhnul, kecy o regeneraci DPF i ve městě jsou vážně jenom kecy.
Kamaráda s vylítanou prémií pošli do hajzlu. Zjevně ten pocit velkého luxusního auta nevyhledáváš, tak je zbytečný do toho jít.
Jestli ti stačí RS okta nebo Superb 206kw (=že nepotřebuješ mít ten znáček na kapotě), je to taky rozumná volba. Správně předpokládáš, že v oproti A5/3er ta auta budou levnější a mladší. Zároveň v tom, narozdíl od CLAčka, budeš působit jako seriózní týpek a ne fakan v autě za maturitu.
U genesisu bych očekával problém s následným prodejem. Ať je to co je to za limuzínu, bude to v té době 7+let staré Hyundai. To na českém trhu nevěstí dobrotu.

+teda v Fkové generaci 3er, o které se předpokládám bavíme, je 328i/330i čtyřválec turbo, takže motor zcela srovnatelný s EA888 ve zmiňovaných koncernových vozech. 335i je šestiválec, zcela jiné svezení za vyšší pořizovačku a vyšší provozní náklady. A5 3.0TDI bych škrtl úplně, stejně jako 330d. Na plánované použití to úplně nedává smysl.