Stránka 1 z 1

Audi A4 B8 vs Superb 2 vs Octavia 2

Napsal: úte 17 črc 17:01
od Tomthai
Ahoj, po 9 letech po prvnim aute 1.9tdi 81kw co jsem byl nad miru zpokojen mi bohuzel auto rozpada pred rukama a s tezkym srdcem musim koupit nové.. jaky motor jeste zatim nevim ani jestli benzin či naftu.. ale otazka zní mezi temito 3 auty hlavne ceny DÍLŮ, SERVISU atd ..

Audi koupim za cca 200tis .. cena spojky, dvouhmotaku, rozvody, atd

Superb koupim cca za 170tis .. to stejne kolik co a jak

Octavii koupim za 135tis .. napr obyc 1.9tdi

Co se mi vice oplati ? Zajima me pokud by se neco stalo, odejde neco (turbo,spojka, vstriky) zda je velky rozdil mezi sehnani dilu a cenou spojky na dane auta nebo jine problemy nebo da se rict ze ty ceny oprav dilu a vseho mozneho vyjde na stejno?

Podotykam ze auto bych si chtel nechal dalsich 10lel i s moznymi investicemi takze bych mozna byl i rad za nejaky doporuceny motor

Diky predem za jakoukoli zkusenost a navrh (pisu to na wc v praci rychle :D )

Re: Audi A4 B8 vs Superb 2 vs Octavia 2

Napsal: úte 17 črc 19:42
od Vokys
pri tvem budgetu pocitas ze investice hrave prekonaji kupni cenu auta ?

Re: Audi A4 B8 vs Superb 2 vs Octavia 2

Napsal: úte 17 črc 20:10
od Tomthai
Nechápu tvoji odpověd, otazku, "pri tvem rozpoctu pocitas ze investice prekonaji cenu auta"

Pokud koupim auto za 150-200tis aby opravy atd nebyli vyssi treba 20tis plus nebo opravdu nechapu co si napsal

Re: Audi A4 B8 vs Superb 2 vs Octavia 2

Napsal: úte 17 črc 20:22
od Vokys
Myslel jsem to tak, ze kdyz koupis za 200k Audi, tak to bude 10 let stare auto s 200+ tkm
Kdyz vezmu ze za 10 let s tim najedes dalsich 200tkm, tak investice do oprav budou vysoky.
Ale samozrejme muzes mit stesti a povede se nakup a budes spokojen

Re: Audi A4 B8 vs Superb 2 vs Octavia 2

Napsal: úte 17 črc 21:16
od Tomthai
Za tech 9let nenajezdim ani 100tis km , dejme tomu ze bych najel tech 100tis.. takze asi se to nevyplati a mam radeji jit do octavii za 130tis nejspis naftu? nebo benzin ? a nejak se modlit at koupim nejakej lepsi kousek? Nebo to bude nastejno s audi ci superbem? Bohuzel jsem v tomhle laik a jen tankuju a menim olej noo .. diky

Re: Audi A4 B8 vs Superb 2 vs Octavia 2

Napsal: stř 18 črc 07:05
od Michal220
Za 200t auto z operaku nebo leasingu s ca 50tkm a zbytek na splátky je jediná možnost aby to vydrželo 10let bez větších oprav.2.0tdi nebo 1.4tsi

Re: Audi A4 B8 vs Superb 2 vs Octavia 2

Napsal: čtv 19 črc 10:47
od kuzma
Zdar,
ser na koncern a zkus pořádné auto:
S80 D3 2.0 AT , rok 2012

Specialistů na Volvo je po repulblice hafo a navíc mají super forum

Re: Audi A4 B8 vs Superb 2 vs Octavia 2

Napsal: stř 01 srp 08:25
od Japan power
"Podotykam ze auto bych si chtel nechal dalsich 10lel ".

Tak to hodně štěstí při tvém výběru. Takový typický výběr, nechápu, co ty lidi k tomu vede. Že by soused od vedle, kterej si to nemůže vynachválit? :D

Pokud chceš spolehlivé auto, vybírej třeba něco z japonských značek. Pořizovací cena obvykle vyšší, ale je to vykompenzováno vyšší kvalitou, slušnou výbavou v základu a kromě spotřebky většinou nic neřešíš. Navíc jízdně většinou o mnoho lepší. Strach z náhradních dílů mít nemusíš, jelikož to zase tak často potřebovat nebudeš jako u koncernu. Vím moc dobře, o čem mluvím. Nebo klidně i to Volvo, jak tu padlo. ;-)

Re: Audi A4 B8 vs Superb 2 vs Octavia 2

Napsal: stř 01 srp 08:50
od pavproch
Akoráth, že u japonce nikdy nevíš (když se něco posere), jestli to seženeš.

Brácha potřeboval (když trefil kance) kompresor klimy na Accorda a půlroku stál, protože Fukušima a druhovýroba neexistuje.

Navíc cena takových OEM dílů je astronomická. Jeden kolega kdysi, taky s Accordem, trefil srnca a měnil předek (světlo, nárazník, chladič) a cenovka za to byla jen v dílech (bez práce) víc než 100.

Re: Audi A4 B8 vs Superb 2 vs Octavia 2

Napsal: stř 01 srp 09:20
od Japan power
Seženeš vždycky. Když jsme zrovna u Accorda (7g pofacelift a 8g), tak neznám moc spolehlivějších vozů v podobném zaměření. Ta auta nemají moc slabin a v autorizáku člověk sežene do týdne všechno (vlastní zkušenost). A co by se tam mělo vysrat? Však díly na nápravy nejsou nikterak hrozný, pokud je to atmosférická K24, tak u ní turbo neodejde nebo vstřiky. Snad jenom výfuk s dvěma tlumiči stojí okolo 30 tisíc, ale ten člověk vymění jednou za 10 let. Spojka Aisin vydrží i přes 200tkm a tlumiče to stejné. Cena světlometu Stanley (xenon, halogen) vychází v originále na 13 tisíc, taky naprosto ok. Nárazník tuším již v barvě za 15 000 Kč. To jsou hrozné ceny? :p Cena je srovnatelná s konkurencí (Volvo, Subaru). Človek musí brát, co je to za auto. Ona ani Škoda u Superbu nebo Audi nemá servis za pár kaček. To si musí zkrátka majitel rozhodnout sám, zda chce pěkné auto a má na banány nebo mu stačí Thalia, Fabia a ušetří na servise. Ale za mě je to prakticky bezúdržbové auto, pokud se o něj člověk stará a nekoupi v bazaru ten nejlevnější kus, jak je v Česku zvykem. Ale jinak obecně Honda je držák, to ví snad každý jako o bezpečnosti u Volva.