Stránka 4 z 6

Re: auto do 350k

Napsal: čtv 10 kvě 17:02
od janjan
lampa píše:
driver píše:
Stepan píše:[mě zajímá, jaktože je, asi stejně vybavenej, Touareg pohodlnější než A6.
MAJÍ SNAD TOTOŽNÉ ZAVĚŠENÍ, TOTOŽNÉ TĚHLICE, TOTOŽNÉ PODVOZKY? Nemají. Tak čemu se ustavičně podivuješ?
Otazka zustava porad stejna - proc? Asi nikdo nezpochybnuje tvrzeni, ze Touareg je pohodlnejsi nez A6, ale zatim nikdo nepredlozil nejaky konkretni duvod. Jasne, asi budou rozdily v podvozku, ale ta auta jsou podobne velka a podobne draha, takze by klidne mohla poskytovat podobny komfort. Audi bude mit pridanou hodnotu v jistejsich jizdnich vlastnostech, Tourareg zase v odolnosti a moznosti jizdy v terenu, ale nechapu, proc by Touarega udelali zamerne vyrazne pohodlnejsi, kdyz, podle toho, co tady uz zaznelo, naopak vsechno hovori v jeho neprospech.
už jsem to psal, tak čti pořádně... minimální převisy = kola v rozích = měkčí nastavení celkově + výrazně více pneu. Dále mohou být lepší tlumiče.

Re: auto do 350k

Napsal: čtv 10 kvě 21:10
od martinecko
ked uz porovnavame... ja mam skusenost, ze a6 allroad je na 19" pohodlnejsia ako Q7 (na vzduchu s natacacou napravou) na 20". Samozrejme obe su pohodlne, toto je len take vypichovanie detailov.

Re: auto do 350k

Napsal: pát 11 kvě 06:33
od janjan
to porovnávání komfortu je dost ošemetné, jelikož je to velice subjektivní záležitost a že by novináři měřili například otřesy na stejných trasách s různými vozy, to jsem taky ještě neviděl...

Re: auto do 350k

Napsal: pát 11 kvě 10:51
od řidičBOB
driver píše: Tady by se lépe hodilo srovnání s Allroadem, ale to je jedno.
Ale já to srovnávám s allroadem, protože allroad mám :ymparty:

Jasně, to srovnání je hodně subjektivní, ale něco jsem vtěch autech už odjel. Když dám Turka na comfort a A6 na comfort, tak Turek je na 100% komfortnější - čti, že lépe filtruje nerovnosti a jejich přenos do interiéru. To auto má tak skoro 2,2t, což je o 300 kg víc než A6. Tu masu jen tak něco nerozhodí. Zároveň nemůžu říct, že by to na comfortu nějak zásadně houpalo...to jsem jel už v mnoha autech, kde byly klasické tlumiče a bylo to jak na lodičce na Vltavě. Ve sport režimu je zase A6 znatelně tvrdší. Při rychlých průjezdech zatáčkami není ani tolik limitující podvozek, jako fyzika - resp. kam až chce řidič zajít.

Re: auto do 350k

Napsal: pát 11 kvě 12:12
od driver
C7 a P7? To je subjektivní jakože velmi hodně :D
Jako v C7 necítíš rychlost, ani vítr, ani směrovou nestabilitu, což u P7 je cítit mnohem více.
To skákání po dírách je pak asi lepší v P7 to ano ale pro mě to je asi o rychlosti pohybu.
Jezdit ven v P7 by mě nebavilo ale doma po D1 to je jiná

Re: auto do 350k

Napsal: pát 11 kvě 12:15
od řidičBOB
Tvl...já pořád přemýšlím, kam tě zařadit... Ale asi do šuplíku "pohádky"

Re: auto do 350k

Napsal: pát 11 kvě 12:16
od driver
Ty se taky v principu všemu divíš jak ten Štěpán ;)

Re: auto do 350k

Napsal: pát 11 kvě 12:36
od řidičBOB
já o voze a on o koze :ympray:

Re: auto do 350k

Napsal: pát 11 kvě 12:55
od driver
Krásný víkend hoši :-bd

Re: auto do 350k

Napsal: pát 11 kvě 14:35
od Stepan
řidičBOB píše:
driver píše: Tady by se lépe hodilo srovnání s Allroadem, ale to je jedno.
Při rychlých průjezdech zatáčkami není ani tolik limitující podvozek, jako fyzika - resp. kam až chce řidič zajít.
Já právě jako zásadní součást pohodlí vnímám i to, že se v autě cítím jistě. Tzn. že jsem radši, když to sem tam drncne, ale boční vítr nebo zatáčky nenarušujou můj klid a pohodu, protože jak začnu na dálnici cítit, že si auto kleká na vnější přední kolo, dostanu maličko strach :-\ . Proto bych tu A6 asi hodnotil komfortněji a nedávalo mi to proti Turkovi smysl.

A samozřejmě, všechno to budou maličké odychlky, úměrné cenovce zmiňovaných aut. Já platil 1/3 ceny, takže mi to drncná a ještě k tomu houpe :))