auto do 350k

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.

Re: auto do 350k

Příspěvekod Stepan » úte 08 kvě 14:40

Ještě k tématu-Nevím, jak moc narostlo Polo od minulé generace, ale ta na nějaké dálniční přelety fakt nebyla dělaná.
S podobným zadáním bych buď, pokud bych měl přístup k nějakému DIČ, leasnul něco z kategorie Mazda 6/Superb (...) a nebo jako soukromá osoba vzal E90 330d v manuálu, která v limitu bude bohatě i obrovskou rezervou na nějakou dýzlovou libůstku, která se časem určitě posere...
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3536
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: auto do 350k

Příspěvekod řidičBOB » úte 08 kvě 16:06

Stepan: nastavením, hmotností, rozvorem? Já střídám Touarega a A6, obojí na vzduchu a Turek je komfortem úplně jinde a to má 20" vs. 18" na A6. Přesednutí do PolaGTI je pak jako dostat se na cépézetku :-)
No pain, no gain.
V6 + V4 + R3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 22203
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: auto do 350k

Příspěvekod grood » úte 08 kvě 16:16

ahoj, díky za tipy. Podívám se tehdy na inzeráty z Německa. Nevěděl by někdo stránky, kde prodávají soukromnicí než autobazary? děkuji.
grood
Autoškolák
 
Příspěvky: 20
Registrován: ned 06 kvě 13:36

Re: auto do 350k

Příspěvekod lampa » úte 08 kvě 16:53

řidičBOB píše:Stepan: nastavením, hmotností, rozvorem? Já střídám Touarega a A6, obojí na vzduchu a Turek je komfortem úplně jinde a to má 20" vs. 18" na A6. Přesednutí do PolaGTI je pak jako dostat se na cépézetku :-)


Tak nastaveni prave zminuje Stepan, ze aby se to neprevrhlo, tak to musi bejt vic utazeny, rozvor ma Touareg taky kratsi, takze zbyva jedine ta hmotnost.
lampa
Pan Řidič
 
Příspěvky: 261
Registrován: pát 31 led 21:40

Re: auto do 350k

Příspěvekod Zajda » úte 08 kvě 17:23

Asi se u limuzín šetří na podvozcích, pak to vypadá že fyzika nefunguje :-) Teď jsme na služebce vystřídali Superb 3 a opačným směrem předchozího Tiguana, který byl mnohem pohodlnější. Taky mi to nešlo moc do hlavy. Jinak podvozkově zdaleka a s velkým náskokem nejpohodlnější auto které jsem kdy zažil byla Fabia S2000, nyní už postarší rally náčiní. Trochu proti přístupu výrobců že tvrdé = sportovní. Akorát v sériové produkci asi není rozpočet ani u vrcholných A8,7er atd. na opravdu kvalitní HW základ, tak se to dohání moderními technologiemi a adaptivitou.
A3 1,9 TDI
Civic Type-R EP3
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
 
Příspěvky: 1155
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: auto do 350k

Příspěvekod driver » čtv 10 kvě 08:30

Stepan píše:na velkých kolech (takže profil jak když flusneš) nějak zvlášť komfortní?


Ty jsi oběť teorií. Až pochopíš vztah, kdy větší kolo znamená větší komfort, potom můžeme diskutovat :D
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1770
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: auto do 350k

Příspěvekod Stepan » čtv 10 kvě 08:40

Větší kolo->předpokládám nižší profil. Nižší profil->pohodlnější? Ech?
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3536
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: auto do 350k

Příspěvekod driver » čtv 10 kvě 10:17

Stepan píše:Větší kolo->předpokládám nižší profil.


Kdo Ti to prozradil? To má podle tebe Discovery nižší profil, než Rapid, když má o několik palců větší kola?
Všimni si, že se bavíme o kolech, nikoliv o discích.
Natáčení zadní nápravy, vzduch, elektromagneticky řízené tlumiče, aktivní stabilizátory, vyspělejší podvozky- víceprvek VS torzka a řízení podvozku na základě snímání povrchu před vozem dřív, než na něj najedeš, a pomocí GPS atd...
O čem tu jako chceš diskutovat?
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1770
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: auto do 350k

Příspěvekod driver » čtv 10 kvě 10:22

Stepan píše:Ještě k tématu-Nevím, jak moc narostlo Polo od minulé generace, ale ta na nějaké dálniční přelety fakt nebyla dělaná.


Rapidně narostlo, je o půl třídy větší a má dříve nemyslitelnou výbavu, co dřív v té třídě nebylo ;)
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1770
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: auto do 350k

Příspěvekod Stepan » čtv 10 kvě 10:50

driver píše:
Stepan píše:Větší kolo->předpokládám nižší profil.


Kdo Ti to prozradil? To má podle tebe Discovery nižší profil, než Rapid, když má o několik palců větší kola?
Všimni si, že se bavíme o kolech, nikoliv o discích.
Natáčení zadní nápravy, vzduch, elektromagneticky řízené tlumiče, aktivní stabilizátory, vyspělejší podvozky- víceprvek VS torzka a řízení podvozku na základě snímání povrchu před vozem dřív, než na něj najedeš, a pomocí GPS atd...
O čem tu jako chceš diskutovat?


Srovnat Discovery s Rapidem a pak zkopírovat kus ceníku. Wow. =)) Bavíme se snad o srovnatelné třídě, všechno co píšeš můžeš přikoupit do Range stejně jako do nový sedmy. A btw. natáčení zadní nápravy má na pohodlí na dálnici asi takovej vliv jako síťka v kufru.

Nejde mi do hlavy, že Turek bude oproti A6 pohodlnější. Ještě k tomu na o 2" větších kolech. Protože jak znám BOBa, tak naložený bude oboje až po strop. Kde je ta výhoda Touaregu? Jak psal lampa, rozvor menší, kvůli vyššímu těžišti předpokládám i tužší podvozek, aby to alespoň trošku drželo. Takže aby byl Touareg pohodlnější mi přijde jako celkem černá magie...* Nebo od dob výroby A6 přibylo do Turka něco do volitelné výbavy, co A6 nemá?

Kola, ve smyslu profilu, můžeš stejně zvětšovat jen do určitý míry, pak to začne být v dálničních zatáčkách nepříjemný. Na firmě stojí Landcruiser na 16 nebo 17, teď nevim. A projet s tím dálniční zatáčku (třeba tu levotočivou na D1 před Prahou než se začnou napojovat budějičáci) 150-160 je na dostání mořský nemoci. Takže ve výsledku jedeš 140 a "dálniční přelet" se tomu fakt říkat nedá. Jasně, oproti čemukoliv co diskutujem je to archaická technika, ale 2tuny na vysokým profilu se budou houpat vždycky :ymhug:

*jediný co mě tak humpolecky napadne (protože tbh nevim jak funguje vzduchovej podvozek) je teoreticky vyšší zdvih u Turka...
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3536
Registrován: sob 05 bře 01:27

PředchozíDalší

Zpět na Výběr auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků