auto do 350k

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5448
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: auto do 350k

Příspěvek od Stepan »

Ještě k tématu-Nevím, jak moc narostlo Polo od minulé generace, ale ta na nějaké dálniční přelety fakt nebyla dělaná.
S podobným zadáním bych buď, pokud bych měl přístup k nějakému DIČ, leasnul něco z kategorie Mazda 6/Superb (...) a nebo jako soukromá osoba vzal E90 330d v manuálu, která v limitu bude bohatě i obrovskou rezervou na nějakou dýzlovou libůstku, která se časem určitě posere...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27027
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: auto do 350k

Příspěvek od řidičBOB »

Stepan: nastavením, hmotností, rozvorem? Já střídám Touarega a A6, obojí na vzduchu a Turek je komfortem úplně jinde a to má 20" vs. 18" na A6. Přesednutí do PolaGTI je pak jako dostat se na cépézetku :-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
grood
Autoškolák
Příspěvky: 23
Registrován: ned 06 kvě 13:36

Re: auto do 350k

Příspěvek od grood »

ahoj, díky za tipy. Podívám se tehdy na inzeráty z Německa. Nevěděl by někdo stránky, kde prodávají soukromnicí než autobazary? děkuji.
lampa
Pan Řidič
Příspěvky: 273
Registrován: pát 31 led 21:40

Re: auto do 350k

Příspěvek od lampa »

řidičBOB píše:Stepan: nastavením, hmotností, rozvorem? Já střídám Touarega a A6, obojí na vzduchu a Turek je komfortem úplně jinde a to má 20" vs. 18" na A6. Přesednutí do PolaGTI je pak jako dostat se na cépézetku :-)
Tak nastaveni prave zminuje Stepan, ze aby se to neprevrhlo, tak to musi bejt vic utazeny, rozvor ma Touareg taky kratsi, takze zbyva jedine ta hmotnost.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1874
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: auto do 350k

Příspěvek od Zajda »

Asi se u limuzín šetří na podvozcích, pak to vypadá že fyzika nefunguje :-) Teď jsme na služebce vystřídali Superb 3 a opačným směrem předchozího Tiguana, který byl mnohem pohodlnější. Taky mi to nešlo moc do hlavy. Jinak podvozkově zdaleka a s velkým náskokem nejpohodlnější auto které jsem kdy zažil byla Fabia S2000, nyní už postarší rally náčiní. Trochu proti přístupu výrobců že tvrdé = sportovní. Akorát v sériové produkci asi není rozpočet ani u vrcholných A8,7er atd. na opravdu kvalitní HW základ, tak se to dohání moderními technologiemi a adaptivitou.
《》
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: auto do 350k

Příspěvek od driver »

Stepan píše:na velkých kolech (takže profil jak když flusneš) nějak zvlášť komfortní?
Ty jsi oběť teorií. Až pochopíš vztah, kdy větší kolo znamená větší komfort, potom můžeme diskutovat :D
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5448
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: auto do 350k

Příspěvek od Stepan »

Větší kolo->předpokládám nižší profil. Nižší profil->pohodlnější? Ech?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: auto do 350k

Příspěvek od driver »

Stepan píše:Větší kolo->předpokládám nižší profil.
Kdo Ti to prozradil? To má podle tebe Discovery nižší profil, než Rapid, když má o několik palců větší kola?
Všimni si, že se bavíme o kolech, nikoliv o discích.
Natáčení zadní nápravy, vzduch, elektromagneticky řízené tlumiče, aktivní stabilizátory, vyspělejší podvozky- víceprvek VS torzka a řízení podvozku na základě snímání povrchu před vozem dřív, než na něj najedeš, a pomocí GPS atd...
O čem tu jako chceš diskutovat?
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: auto do 350k

Příspěvek od driver »

Stepan píše:Ještě k tématu-Nevím, jak moc narostlo Polo od minulé generace, ale ta na nějaké dálniční přelety fakt nebyla dělaná.
Rapidně narostlo, je o půl třídy větší a má dříve nemyslitelnou výbavu, co dřív v té třídě nebylo ;)
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5448
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: auto do 350k

Příspěvek od Stepan »

driver píše:
Stepan píše:Větší kolo->předpokládám nižší profil.
Kdo Ti to prozradil? To má podle tebe Discovery nižší profil, než Rapid, když má o několik palců větší kola?
Všimni si, že se bavíme o kolech, nikoliv o discích.
Natáčení zadní nápravy, vzduch, elektromagneticky řízené tlumiče, aktivní stabilizátory, vyspělejší podvozky- víceprvek VS torzka a řízení podvozku na základě snímání povrchu před vozem dřív, než na něj najedeš, a pomocí GPS atd...
O čem tu jako chceš diskutovat?
Srovnat Discovery s Rapidem a pak zkopírovat kus ceníku. Wow. =)) Bavíme se snad o srovnatelné třídě, všechno co píšeš můžeš přikoupit do Range stejně jako do nový sedmy. A btw. natáčení zadní nápravy má na pohodlí na dálnici asi takovej vliv jako síťka v kufru.

Nejde mi do hlavy, že Turek bude oproti A6 pohodlnější. Ještě k tomu na o 2" větších kolech. Protože jak znám BOBa, tak naložený bude oboje až po strop. Kde je ta výhoda Touaregu? Jak psal lampa, rozvor menší, kvůli vyššímu těžišti předpokládám i tužší podvozek, aby to alespoň trošku drželo. Takže aby byl Touareg pohodlnější mi přijde jako celkem černá magie...* Nebo od dob výroby A6 přibylo do Turka něco do volitelné výbavy, co A6 nemá?

Kola, ve smyslu profilu, můžeš stejně zvětšovat jen do určitý míry, pak to začne být v dálničních zatáčkách nepříjemný. Na firmě stojí Landcruiser na 16 nebo 17, teď nevim. A projet s tím dálniční zatáčku (třeba tu levotočivou na D1 před Prahou než se začnou napojovat budějičáci) 150-160 je na dostání mořský nemoci. Takže ve výsledku jedeš 140 a "dálniční přelet" se tomu fakt říkat nedá. Jasně, oproti čemukoliv co diskutujem je to archaická technika, ale 2tuny na vysokým profilu se budou houpat vždycky :ymhug:

*jediný co mě tak humpolecky napadne (protože tbh nevim jak funguje vzduchovej podvozek) je teoreticky vyšší zdvih u Turka...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Odpovědět