VW transporter t6 vs Transit Custom

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: VW transporter t6 vs Transit Custom

Příspěvek od driver »

jirka87 píše:13 řídících jednotek na všechno možné a umře mi to na elektriku ?
Přečti si to znova, možná to pochopíš.
Zrovna řídící jednotky jsou jedním z nejspolehlivějších komponent vyráběné pro auta naštěstí absolutně jinak, než řídící jednotky a elektronika do jiných zařízení.
Nepoužívá se ekologických ale trvanlivějších materiálů pro výrobu, je tam větší odolnost vůči výkyvům teplot, vlastní vodotěsnost a odvlhčovací systém proti srážení vlhkosti řešený buď odvětráním, nebo nepřítomností vzduchu=zalitím.
Vadné řidicí jednotky jsou naprostá rarita. Dodnes koupíš řídící jednotku na 30let stará auta plně funkční. Ty veterénské POCTIVÉ DRŽÁKY s karburátory měly mnohdy problémy nejen v záruce, ale už při vyjetí z prodejny, typicky zanesením nečistotami. Nevytahuj tady nějaké časované JAEGER budíky z Renaultu prosím, které umíraly na počkání. Nikdo neví zda to byl záměr nebo výrobní vada, ale rozhodně bych se toho absolutně nebál. Spíš bych se bál dneska převodovek a motorů. Tak zásadní věci, jako ložiska, která kdysi vydržela "navždy" odcházejí po 5ti letech ;)
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27054
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: VW transporter t6 vs Transit Custom

Příspěvek od řidičBOB »

Ty ložiska jak kde - třeba u Roomsterů to byl cca rok. Měl jsem 3 ks a všechny tři s tím měly problém.
Třeba R36 za 5 let 0 ložisek. A to měla v bratru 250t km.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: VW transporter t6 vs Transit Custom

Příspěvek od driver »

Jasně.
Já měnil na T5 převodovku 3x a to stačilo přehodit ložisko, ale problém je, že to ložisko zničí celou poloskříň, hřídel, atd... a oprava je sice snadná, ale brutálně nákladná, a životnost je potom diskutabilní, jelikož kdybys to chchtěl zrepasovat na 100% tak to není rentabilní, a když uděláš jen to nejnutnější, je to jen otázka času, než se to ozve.
Proto je lepší nová ale zase to stojí tolik, co čtvrtina nové T5... TJ okolo kila plus práce...
Ke cti slouží u VW to, že do těch převodovek lze objednat nebo sehnat téměř libovolný díl, což u jiných značek tak jisté není.
Jinak zase ta ozubená kola v převodovce jsou stavěná tak na 2miliony... Jediné neštěstí je, když tam je od výroby malá náplň a podobné kixy, to je o radost postaráno.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Odpovědět