Stránka 3 z 5

Re: Ojeté auto 400 000 Kč

Napsal: sob 30 pro 14:11
od mattonecz
Mam pdf s cenikem operaku bmw. Je to asi 15.5, ale i tam můžeš hejbat s cenou když to umis. Taky sem ale dospěl k tomu ze si radši počkám na novou generaci a tu koupím.

Re: Ojeté auto 400 000 Kč

Napsal: sob 30 pro 14:25
od Rageweawer
HondaMan píše:Tak pokud je ztráta hodnoty v prvním roce 500tKč a operák by za 2 roky stál 600tKč, tak mi to přijde docela fér nabidka.
Ale chápu, že ne každý má na nové a touha vlastnit je silná...
//jedno auto mám na operák a druhé jsem si včera objednal nové.
Proto nepodporuju ani jednu z těchto variant v této cenové hranici a chci koupit ojeté, taková ztráta hodnoty pro mě není přijatelná.

Samozřejmě že je to otázka peněz. Pokud si chci koupit například mobil, tak neřeším jestli za něj dám 25 000 Kč nebo 15 000 Kč za bazar. Nicméně plonkových 1,5 mil na auto teď nemám a ikdybych měl, tak si opět koupím nějaký ojetý a dostanu o minimálně třídu lepší.

Re: Ojeté auto 400 000 Kč

Napsal: sob 30 pro 17:53
od pavproch
retron píše: kdybys chtěl čtyřkolku tak vem Audi, quattro je daleko inteligentnější a funkční systém, rozdělení v základu 40:60 na zadek. xDrive vypíná jako čtyřkolka při brždění, zatáčení a vyšších rychlostech, takže vlastně skoro pořád...je tu o tom podrobné vlákno, můžeš si to dohledat.
.....
A pokud vybereš BMW první čeho se zbav jsou runflatové gumy.
Dovolím si několik komentářů:
- neska už je ale opravdové quattro (torsen) snad jen v RS4 a RS6, všude jinde už asi dávají Haldex X-té gen.
- čili (běžné) quattro už neska není lepší než xDrive (viz test kdesyk, kde se současná A5 s "quattrem" nerozjela, zatímco myslím opl s "čtyřkolkou" jo)
- xDrive (mám na něm nalítáno 1/4mio km) taky rozděluje 40:60 a že vypíná v mezních situacích nevadí (teda aspoň mi to nevadí)
- že mají RFT jít z auta pryč ještě na saloně, souhlas

Re: Ojeté auto 400 000 Kč

Napsal: sob 30 pro 18:01
od Rageweawer
Ztratila se moje další otázka v odpovědích - ví někdo 100% realitu? Díky

Ohledně GT vs Sedan - potřebuju celkem velký kufr, ale zároveň nechci combi. Dají se u BMW 328i F30 sklopit zadní sedadla jako u Octavie nebo to byla nějaká příplatková výbava? Nikde to nemůžu dohledat.

Další co by mě zajímalo a nemůžu 100% dohledat je digitální rychlost na panelové desce. Někdo píše že tam je a plno dalších opak. Koukat se na analog bych už asi nedokázal a head up display mělo snad jen jedno auto v nabídce. Případně jak jinak tohle řešit? A4 digitál samozřejmě má.

Něco takového bude použitelné ? - https://www.aliexpress.com/item/EANOP-s ... eLevelAB=5

Další auto bych rád provozoval něco okolo 5 let, můžu nějaký ten měsíc počkat a peněz bude zase víc. Otázka je, zdali se to "vyplatí" nebo bych za dalších 100-150 000 Kč nedostal o moc lepší auto? Případně opět BMW 5/7 / Audi A5/6 ?

Re: Ojeté auto 400 000 Kč

Napsal: sob 30 pro 18:35
od retron
pavproch píše:
retron píše: kdybys chtěl čtyřkolku tak vem Audi, quattro je daleko inteligentnější a funkční systém, rozdělení v základu 40:60 na zadek. xDrive vypíná jako čtyřkolka při brždění, zatáčení a vyšších rychlostech, takže vlastně skoro pořád...je tu o tom podrobné vlákno, můžeš si to dohledat.
.....
A pokud vybereš BMW první čeho se zbav jsou runflatové gumy.
Dovolím si několik komentářů:
- neska už je ale opravdové quattro (torsen) snad jen v RS4 a RS6, všude jinde už asi dávají Haldex X-té gen.
- čili (běžné) quattro už neska není lepší než xDrive (viz test kdesyk, kde se současná A5 s "quattrem" nerozjela, zatímco myslím opl s "čtyřkolkou" jo)
- xDrive (mám na něm nalítáno 1/4mio km) taky rozděluje 40:60 a že vypíná v mezních situacích nevadí (teda aspoň mi to nevadí)
- že mají RFT jít z auta pryč ještě na saloně, souhlas

Pavle to není pravda, RS verze používají místo torsenu tzv. samosvorný diferenciál s korunovým převodem (někdy též kolem) a selektívní regulací kroutícího momentu, tzn. samosvor. Haldex má pouze S1,A3, Q3, TT. Všechny modely s podélným uložením motoru, tzn. A4 a výš, kromě verzí označených quattro ultra, které používají vizkózní spojku, mají klasický torsen. Za příplatek se dá objednat "quattro se sportovním diferenciálem" což je samosvor a to tuším od S4 výš. Ultra quattro má jako první nová A7 a možná některé eco verze A4 v Německu, tak označené a pravděpodobně Q5, ovšem jen některé motory. To co měla zmíněná A5 B9, těžko říct, navíc je to US verze. A4 B8 poface, po kterých Rageweawer pokukuje je určitě klasický torsen 40:60.

Re: Ojeté auto 400 000 Kč

Napsal: sob 30 pro 18:39
od pavproch
Aha, tak to beru zpět, co sem o tom quattru napsal - sem někde něco čet a asi sem si to zapamatoval blbě. Omluva.

Re: Ojeté auto 400 000 Kč

Napsal: sob 30 pro 18:52
od mattonecz
Rageweawer píše:Ztratila se moje další otázka v odpovědích - ví někdo 100% realitu? Díky

Ohledně GT vs Sedan - potřebuju celkem velký kufr, ale zároveň nechci combi. Dají se u BMW 328i F30 sklopit zadní sedadla jako u Octavie nebo to byla nějaká příplatková výbava? Nikde to nemůžu dohledat.

Další co by mě zajímalo a nemůžu 100% dohledat je digitální rychlost na panelové desce. Někdo píše že tam je a plno dalších opak. Koukat se na analog bych už asi nedokázal a head up display mělo snad jen jedno auto v nabídce. Případně jak jinak tohle řešit? A4 digitál samozřejmě má.

Něco takového bude použitelné ? - https://www.aliexpress.com/item/EANOP-s ... eLevelAB=5

Další auto bych rád provozoval něco okolo 5 let, můžu nějaký ten měsíc počkat a peněz bude zase víc. Otázka je, zdali se to "vyplatí" nebo bych za dalších 100-150 000 Kč nedostal o moc lepší auto? Případně opět BMW 5/7 / Audi A5/6 ?
F30 má rozdělený zadní sedačky na 3 části a jdou sklápět. alespoň aktuální MY co sem viděl na salonu

Re: Ojeté auto 400 000 Kč

Napsal: sob 30 pro 19:03
od Stepan
Fkový 5er a nedejbože 7er za půl milionu bych vyhnul obloukem. Ale já bych si nekoupil žádnou "prémii" ve čtyřválci, takže můj názor asi nebude úplně validní...
K tomu operáku-šéf v minulé práci pořídil Touareg. Dostal na to super cenu (obchodní firma, hodně obchoďáků s fleetovýma oktávkama, mají ho rádi) a s kolegou jsme počítali, že než zaplatí pořizovací cenu nového na splátkách (která obsahují i servis a pojištění, ale zase cenu pro platbu cash jsme vzali před slevou, dle ceníku) tak smí najezdit 420 000km. A za tu dobu už bude mít třetího. Takže za mě operák super :D

Ale, abych jenom blbě nemudroval, s podobnými požadavky bych se podíval po nějakém Superbu. Ale ne 3.6, ale už tom novém TSI

Re: Ojeté auto 400 000 Kč

Napsal: sob 30 pro 20:15
od Rageweawer
Stepan píše:Fkový 5er a nedejbože 7er za půl milionu bych vyhnul obloukem. Ale já bych si nekoupil žádnou "prémii" ve čtyřválci, takže můj názor asi nebude úplně validní...
K tomu operáku-šéf v minulé práci pořídil Touareg. Dostal na to super cenu (obchodní firma, hodně obchoďáků s fleetovýma oktávkama, mají ho rádi) a s kolegou jsme počítali, že než zaplatí pořizovací cenu nového na splátkách (která obsahují i servis a pojištění, ale zase cenu pro platbu cash jsme vzali před slevou, dle ceníku) tak smí najezdit 420 000km. A za tu dobu už bude mít třetího. Takže za mě operák super :D

Ale, abych jenom blbě nemudroval, s podobnými požadavky bych se podíval po nějakém Superbu. Ale ne 3.6, ale už tom novém TSI
Já ale hledám F30 řadu 3 ne 5. Myslel jsem, že skoro každý auto ve střední třídě má dneska díky downsizingu 4 válec. Operáku ano pokud to srovnávaš s koupí nového vozu, ale já jsem jak proti novýmu (ať už na leasing nebo hotově), tak operáku. Nepřijde mi výhodná ani jedna možnost.

Superb bych bral jedině s posledním faceliftem a to už jsme v jiné cenovce. Ten design předchozích modelů je příšernej. Sehnat 2.0 TSI Superb v liftbacku s automatem za 400 000 Kč, tak bych si ho možná i vzal.

Re: Ojeté auto 400 000 Kč

Napsal: sob 30 pro 21:58
od zabijak33
Co jsem tak vyčetl, tak F30 a sklápění sedaček záleží na konfiguraci. Prý je to nějaká příplatková výbava.
Jinak ikdyby si přidal, zůstal bych z Fkové řady u 3er. Jako seženeš i hezké 5er. Ale vysoký nájezd, nic moc výbava a 520d.