Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Napsal: sob 06 led 17:14
Nějak se nemohu zbavit pocitu,že si chceš nabít držku
Fórum pro náročné řidiče a majitele aut
https://forum.autoforum.cz/
A uz jsi tou 1.8 jel, ze ji nepovazujes za "adekvatni"? Ten americky dvoulitr zase o tolik lepe nepojede, navic automaticka prevodovka "krade" vykon.Blejzr píše:Kdybych mel schvaleny diesel, https://www.sbazar.cz/emach103/detail/2 ... ncer-20did tohle auto beru.. s panem jsem uz i byl v kontaktu.. Jedinej adekvatni motor v benzinu co jsem nasel v ČR je tento https://auto.bazos.cz/inzerat/83735053/ ... -113kW.php kde je spesl motor a jedna se o dovoz z USA.. Ma smysl se na to auto jet podivat? Je to az v Olomouci, coz se sakra projedu z Prahy..
Ámen Po precteni mnoha clanku, jsem shledal ten Lancer, jako takovy kompromis mezi hezkym a sportovnim vozem a rodinnym autem, jelikoz i vzadu ma opravdu hodne prostoru, navic se libi i zene a co si budem povidat, jde tam hlavne o ten vzhled toho auta.. ona by nejradsi nejake pekne ruzove/cervene auticko a cerveny lancer to krasne splnuje.. Budu hledat teda klasicky motor benzinovy, coz je u lanceru teda asi ta 1.8.. Mam uz nastavane notifikace na nove kousky po bazarech, tak snad se neco najdeStepan píše:Upřímně v tazateli vidím chlapa, kterej prostě chce mít hezké a silné auto. A já mu rozumím, každý chce. Ale když konto zrovna nepřetýká, navíc dítě na cestě (=další výdaje) chtělo by to umět se uskromit, říct si na co mám a podle toho jednat. A to se holt každému nepovede a pak to dopadá, jak to dopadá. Cetelemem a další...
A přímo k tématu: Koupit si specialitku motor z USA, když požadavek je levné auto s levným provozem, není dobrý nápad. Naopak je potřeba koukat na něco, co umí opravit každej jouda a díly se válejí po vrakovištích za pár šupek.
Mluvit o motoru, ktery ma ventilovou vuli vymezenou podlozkama a nema hydrostely jako vhodnem pro LPG, mi prijde prinejmensim nestastne . Ventily se pri jezdeni na LPG zaklepavaji do hlavy a uz sem videl dva ktere pri provozu na LPG umrely po 50 000 km. Hlava ven na repas, vsechny tesneni a gufera musi prijit nove, jinak to potece, nebo bude foukat, srouby taky. Vetsinu toho sezenes jen v OE. Prace s tim je jak na kostele a v servise startujes tak na 18000 kc, pokud jde vsechno dobre. Pravda po oprave ten jeden vydrzel dalsich 70 000 km, nez zas zacal behat na 3 valce Nejsilnejsi kusy ktere byly zplynovane az po zabehu vydrzely kolem 100 000 km, kdyz s tim majitel jezdil jak clovek. Takze kousek z inzeratu je bud uz opraveny (docasne), nebo ho to brzy ceka A rozsviceny check kvuli lamba sondam je u LPG evergreen...Honza42 píše: Mimochodem, ten motor je vhodný pro LPG, zde bohužel v automatu:
https://www.tipcars.com/chevrolet-cruze ... 73431.html
Teda ten pohled na otevřený kufr je u sedanu zoufalý, to bych si hodně rozmyslel.
ztočenej cikánskej mercedes z AAA to mě poser faktBlejzr píše:Vim ze zase hodne odbocuji, ale nechci zbytecne zakladat nove tema...
https://www.aaaauto.cz/cz/mercedes-e/ca ... =193453721 - Tohle na me vyskocilo na strankach, ma to malo najeto, je to benzin, ma to perfektni motor a vypada to prekrasne.. kde je teda hacek? Celkove jsou mercedesy stare do 15ti let relativne dost levne.. stejne tak BMW