To jsou kecy s tím dítětem v sedačce.
Měl jsem Multivan a tam zase lezeš "nahoru" a stejně se musíš předklonit, když tam nevlezeš, blbě se zapíná pás, lepší tam vlézt dovnitř.
Mám víc aut a je fakt, že lépe než do Passatu se dává dítě do Sharana, elektrické posuvné vysoké dveře...
V městě k nezaplacení.
Bohužel Sharan je tak široký jako Multivan, parkovací místa jsou strašně malá, musíš parkovat cováním.
Když parkneš čumákem ke zdi, přes ty vysunuté šoupačky a špígl vedlejšího kolikrát nepřelezeš!
Ale jestli mám jet dál než do Školky, tak vždycky pojedu radši Passatem a nemám problém lézt dozadu bez dveří v TT.
Udělám to proto, že minutu trpím a pak hodinu jedu lépe.
A hlavně dítě rychle roste. Ve třech už si umí vlézt do sedačky a když ho to chceš naučit, tak si umí zapnout pás tak jako umí jíst lžičkou. Ale někteří rodiče děcka kurtují i v 6ti, protože nemají čas děcka nic naučit.
Takže po třetím roce života můžeš jezdit v TT a oni si dozadu naskáčou než přijdu k autu, dávno mají puštěnou hudbu, pásy i bufík.
Je to stejné jako kupovat MPV pro 7 abys dítě vozil v prostřední řadě a poslední řadu sedaček měl složenou a vozil tam nesložený kočár. Je to fajn ale na jak dlouho?
Já kočár vozil v autě do 1roku. Za ten rok nejezdíš každý den, a kočár potřebuješ v autě vyloženě párkrát né pokaždé.
Pak jsme začali dítě nosit na ramenou a pak začalo chodit samo+kombinace na ramenou a kočár neznám.
Dítě 20-30kg na zádech, a na sněžku, to je super posilovna
Ale když je někdo lenoch a neunese dítě, bolí ho záda, klidně ať si koupí Crafter
Pokud Crafter stejně potřebuješ a využiješ ho i pro rodinu, super.
Ale kupovat krabici k vůli děckám je nesmysl.
Jediný smysl má velké auto kvůli komfortu, ale né krabice kvůli zapnutí pásu, úkonu co trvá pár sekund a pak se v tom třískáš k moři celý den s tou krabicí, když jsi mohl jet nižším autem rychleji s nižší spotřebou a komfortnějc.