Stránka 5 z 22

Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan

Napsal: pát 29 pro 20:57
od řidičBOB
Stepan: to nejsi. 3.6FSI je všechno, jenom né sedan s nízkou spotřebou :D

Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan

Napsal: úte 02 led 12:16
od Blejzr
No spotřebu jsem se tam nedočetl.. nicméně interier toho CC se mi libí takovým způsobem, že mě láká jeho koupě :D

Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan

Napsal: úte 02 led 21:27
od řidičBOB
...i se v tom dobře jezdí, pokud nejsi prostorově objemnější nebo vysoký.

Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan

Napsal: úte 02 led 21:47
od Stepan
Jinak řečeno, je to velký auto, pokud ty seš mrňavej :D

Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan

Napsal: stř 03 led 09:03
od Blejzr
Sumasumárum - ojetej Passat (CC) i Lancer bude dobrá volba, jen vyčkat na ten správnej kus..

Ještě abych si to upřesnil, budu brát tedy benzín, motor někde okolo 2.0 a důležitý faktor mi přijde počet najetých km - tam brát tak do 150 000km nebo mohu i víc? Eventuélně pak se rozhodovat na základě výbavy..

Díky

Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan

Napsal: stř 03 led 09:38
od Stepan
Přijít s tím, že nemám moc peněz a potřebuju hlavně jezdit levně a nakonec se zamilovat do CCčka, ještě k tomu s 3,6FSI. Wow.
Ale zkušenost je nepřenositelná. Tak až si to CCčko v benzínu přitáhneš domů, dej vědět, jestli náhodou nežere víc než ten Peugeot :D

Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan

Napsal: stř 03 led 09:58
od Blejzr
psal jsem 2,0... 3,6 se spotrebou 15 litru opravdu ne :D

Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan

Napsal: stř 03 led 10:10
od mattonecz
2.0fsi bude zrat slabych 12litru 98ky no :D

Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan

Napsal: stř 03 led 10:22
od honziss
Blejzr píše:No spotřebu jsem se tam nedočetl.. nicméně interier toho CC se mi libí takovým způsobem, že mě láká jeho koupě :D
Nakladani a vykladani ditete bude peklo. Budes v tom jezdit jen ty nebo i manzelka?

Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan

Napsal: stř 03 led 10:40
od driver
To jsou kecy s tím dítětem v sedačce.
Měl jsem Multivan a tam zase lezeš "nahoru" a stejně se musíš předklonit, když tam nevlezeš, blbě se zapíná pás, lepší tam vlézt dovnitř.
Mám víc aut a je fakt, že lépe než do Passatu se dává dítě do Sharana, elektrické posuvné vysoké dveře...
V městě k nezaplacení.
Bohužel Sharan je tak široký jako Multivan, parkovací místa jsou strašně malá, musíš parkovat cováním.
Když parkneš čumákem ke zdi, přes ty vysunuté šoupačky a špígl vedlejšího kolikrát nepřelezeš!
Ale jestli mám jet dál než do Školky, tak vždycky pojedu radši Passatem a nemám problém lézt dozadu bez dveří v TT.
Udělám to proto, že minutu trpím a pak hodinu jedu lépe.
A hlavně dítě rychle roste. Ve třech už si umí vlézt do sedačky a když ho to chceš naučit, tak si umí zapnout pás tak jako umí jíst lžičkou. Ale někteří rodiče děcka kurtují i v 6ti, protože nemají čas děcka nic naučit. ;)
Takže po třetím roce života můžeš jezdit v TT a oni si dozadu naskáčou než přijdu k autu, dávno mají puštěnou hudbu, pásy i bufík.
Je to stejné jako kupovat MPV pro 7 abys dítě vozil v prostřední řadě a poslední řadu sedaček měl složenou a vozil tam nesložený kočár. Je to fajn ale na jak dlouho?
Já kočár vozil v autě do 1roku. Za ten rok nejezdíš každý den, a kočár potřebuješ v autě vyloženě párkrát né pokaždé.
Pak jsme začali dítě nosit na ramenou a pak začalo chodit samo+kombinace na ramenou a kočár neznám.
Dítě 20-30kg na zádech, a na sněžku, to je super posilovna ;)
Ale když je někdo lenoch a neunese dítě, bolí ho záda, klidně ať si koupí Crafter :D
Pokud Crafter stejně potřebuješ a využiješ ho i pro rodinu, super.
Ale kupovat krabici k vůli děckám je nesmysl.
Jediný smysl má velké auto kvůli komfortu, ale né krabice kvůli zapnutí pásu, úkonu co trvá pár sekund a pak se v tom třískáš k moři celý den s tou krabicí, když jsi mohl jet nižším autem rychleji s nižší spotřebou a komfortnějc.