Re: Auto pro rodinu s nizkou spotrebou - sedan
Napsal: úte 30 led 14:50
Mondeo je o tridu vetsi auto, nez Lancer, takze je na tobe, jestli to povazujes za vyhodu (vice mista, pohodlnejsi, tissi jizda, bezpecnejsi), nebo za nevyhodu (horsi manevrovatelnost pri parkovani, vyssi spotreba o 1-1,5l, o neco drazsi servis).
Ten dvoulitr pojede cca podobne, jako 1.8 Lancer, protoze Mondeo je tezsi.
Obecne bych rekl, ze Mondeo bude mozna trochu nachylnejsi na poruchy, taky je o par let starsi, nez by byl Lancer za ty penize, ale rozhodne se da doporucit.
Drevo v interieru se mi taky libi, sice je to teda plast, ktery se drevem nema nic spolecneho, ale topit v krbu s tim nebudes, takze je to jedno. Pokud to pojedes kupovat sam, tak si predtim najdi nejaky clanky o ojetych mondeich (internet je jich plny), kde mas popsane, na co si dat pozor. Jinak samozrejme plati pravidla jako u kazdeho auta. Musi drzet volnobeh, tedy po nastartovani musi byt rucicka otackomeru ustalena a nelitat zezhora dolu, aniz bys slapal na plyn (je v poradku, pokud je chvili po nastartovani o neco vyse a potom klesne, ale nesmi litat), od podvozku se nesmi ozyvat divne rany a vrzani, kdyz pustis na rovine volant, auto by melo drzet smer, pri brzdeni nesmi vibrovat volant, vsechny spary (napriklad mezi blatnikem a naraznikem, nebo treba kolem vika kufru) by mely byt stejne velke, pokud nejsou, je pravdepodobne, ze auto bylo bourane atd. atd.
Ten dvoulitr pojede cca podobne, jako 1.8 Lancer, protoze Mondeo je tezsi.
Obecne bych rekl, ze Mondeo bude mozna trochu nachylnejsi na poruchy, taky je o par let starsi, nez by byl Lancer za ty penize, ale rozhodne se da doporucit.
Drevo v interieru se mi taky libi, sice je to teda plast, ktery se drevem nema nic spolecneho, ale topit v krbu s tim nebudes, takze je to jedno. Pokud to pojedes kupovat sam, tak si predtim najdi nejaky clanky o ojetych mondeich (internet je jich plny), kde mas popsane, na co si dat pozor. Jinak samozrejme plati pravidla jako u kazdeho auta. Musi drzet volnobeh, tedy po nastartovani musi byt rucicka otackomeru ustalena a nelitat zezhora dolu, aniz bys slapal na plyn (je v poradku, pokud je chvili po nastartovani o neco vyse a potom klesne, ale nesmi litat), od podvozku se nesmi ozyvat divne rany a vrzani, kdyz pustis na rovine volant, auto by melo drzet smer, pri brzdeni nesmi vibrovat volant, vsechny spary (napriklad mezi blatnikem a naraznikem, nebo treba kolem vika kufru) by mely byt stejne velke, pokud nejsou, je pravdepodobne, ze auto bylo bourane atd. atd.